Ціль 3. Збереження та розвиток територій
|
3.1. Підвищення рівня зайнятості сільського населення.
|
3.1.1. Підтримка нетрадиційних видів бізнесу, фермерства та сприяння самозайнятості населення
|
2018 - 2020
|
Відділ комунальної власності та земельних відносин Березанської селищної ради
|
Селищний бюджет
|
|
3.1.2. Підтримка виробництва органічної продукції та екологічно чистих продуктів
|
2018 - 2020
|
Відділ комунальної власності та земельних відносин Березанської селищної ради
|
Селищний бюджет
|
3.2. Комплексний розвиток територій в інтересах територіальних громад
|
3.2.1.Підтримка взаємодії громад з метою вирішення спільних проблем
|
2018 - 2020
|
Виконавчий комітет Березанської селищної ради
|
Селищний бюджет
|
3.2.2. Формування механізмів залучення мешканців для вирішення місцевих проблем, сприяння створенню органів самоорганізації населення, покращення доступу до публічної інформації
|
2018 - 2020
|
Загальний відділ Березанської селищної ради
|
Селищний бюджет
|
|
3.2.3.Будівництво, капітальний та поточний ремонти доріг.
|
2018 - 2020
|
Сектор житлово-комунального господарства та благоустрою Березанської селищної ради
|
Селищний бюджет, державний бюджет
|
3.2.4. Підвищення рівня благоустрою та комунального обслуговування населених пунктів громади
|
2018 - 2020
|
Сектор житлово-комунального господарства та благоустрою Березанської селищної ради
|
Селищний бюджет, державний бюджет
|
3.2.5.Поліпшення житлових і соціально-побутових умов для жителів громади
|
2018 - 2020
|
Загальний відділ Березанської селищної ради
|
Селищний бюджет, державний бюджет
|
3.2.6. Розвиток системи надання соціальних послуг сільському населенню з урахуванням потреб осіб похилого віку, самотніх осіб, ветеранів війни та праці, інвалідів.
|
2018 - 2020
|
Відділ соціального захисту, сім’ї дітей та молоді
|
Селищний бюджет
|
3.2.7. Благоустрій населених пунктів.
|
2018 - 2020
|
Сектор житлово-комунального господарства та благоустрою Березанської селищної ради
|
Селищний бюджет
|
3.2.8. Забезпечення розробки схем планування територій та генеральних планів населених пунктів громади.
|
2018 – 2020
|
Відділ комунальної власності та земельних відносин
|
Селищний бюджет, державний бюджет
|
|
3.2.9. Розвиток інфраструктури сіл
|
2018 - 2020
|
Сектор соціально-економічного розвитку та інвестицій Березанської селищної ради
|
Селищний бюджет, державний бюджет
|
5. ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЛАНУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ БЕРЕЗАНСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2018-2019 РОКИ
Реалізація проектів розвитку Березанської об’єднаної територіальної громади здійснюватиметься за рахунок фінансування з наступних джерел:
1. Кошти державного бюджету, у тому числі за рахунок надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад.
2. Кошти Державного фонду регіонального розвитку.
3. Кошти місцевого бюджету.
4. Інші джерела фінансування.
6. МОНІТОРІНГ ТА ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЛАНУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ БЕРЕЗАНСЬКОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ НА 2018-2019 РОКИ
Для об’єктивної оцінки результативності реалізації Плану необхідно ввести ряд індикаторів, що могли б візуалізувати отримані результати. Дані індикатори не є цілком об’єктивними, та за умов обмеженості джерел отримання інформації залишаються найбільш доступними.
Відповідно до вищезазначених завдань реалізації плану індикаторами результативності будуть:
- активізація робіт з залучення коштів міжнародної технічної допомоги та благодійних фондів для реалізації соціально-економічних проектів;
- забезпечення населених пунктів громади містобудівною документацією, що дасть можливість поліпшити інвестиційну ситуацію та визначити перспективи розвитку територій;
- проведення інвентаризації наявного матеріально-технічного і ресурсного потенціалу та розроблення пропозицій щодо можливостей ширшого його використання;
- формування активного бізнес-середовища та громадянської свідомості підприємців;
- забезпечення сталого функціонування та розвитку житлово-комунального господарства;
- активне впровадження енергозберігаючих та інноваційних технологій, засобів обліку і регулювання споживання тепла, газу та електроенергії;
- оптимізація мережі освітніх закладів;
- зниження рівня поширення негативних явищ у дитячому та молодіжному середовищі;
- сприяння розвитку інфраструктури, поліпшення стану доріг;
- поліпшення благоустрою населених пунктів;
- рівень безробіття;
- обсяг економії енергоресурсів;
- кількість відремонтованих, реконструйованих та новостворених об’єктів інфраструктури;
- кількість людей, що отримують соціальні послуги;
- кількість проведених спортивних заходів;
- кількість проведених мистецьких заходів.
Також для проведення моніторингу застосовуються показники соціально-економічного розвитку. Відстеження динаміки відповідних індикаторів та показників соціально- економічного розвитку дозволять чітко відслідковувати ефективність реалізації плану. Моніторинг проводиться за підсумками року. Результати моніторингу оприлюднюються на офіційному сайті Березанської селищної ради ОТГ. Звіт про реалізацію плану заслуховується на сесії Березанської селищної ради ОТГ. Контроль за реалізацію плану покладається на Березанську селищну раду ОТГ, виконавчий комітет, депутатів.
|