Неділя, 08.09.2024, 04:38

Березанська селищна рада

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Рішення сесії » 2017

Додаток до рішення чергової ХХ сесії 7 скликання № 10 від 25.05.2017 року (аналіз)
06.06.2017, 09:46

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

відсутні

Альтернатива 2

-зменшення податкового навантаження на платників;

-вирішення частини соціальних проблем громади.

збільшення витрат для власників та користувачів земельних ділянок, які підлягають оподаткуванню

Альтернатива 3

-вирішення частини соціальних проблем громади за рахунок збільшення надходжень до селищного бюджету;

-розвиток інфраструктури населених пунктів селищної ради.

максимальні витрати для власників та користувачів земельних ділянок, які підлягають оподаткуванню

 

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

відсутні

відсутні

Альтернатива 2

можливість сплачувати земельний податок та орендну плату за землю за обгрунтованими ставками з дотриманням критеріїв, встановлених для даного виду податку

часові витрати на отримання інформації про оподаткування землі, здійснення розрахунку податку та матеріальні витрати на сплату податку

Альтернатива 3

відсутні

часові витрати на отримання інформації про оподаткування землі, здійснення розрахунку податку та матеріальні витрати на сплату податку

 


4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
 

 

Вигоди(підсумок)

Витрати(підсумок)

 

Альтернатива 1

відсутні

відсутні

 

Альтернатива 2

-можливість сплачувати земельний податок та орендну плату за землю за обгрунтованими ставками;

-вирішення частини соціальних проблем за рахунок надходжень до місцевого бюджету;

-прозорість і гласність надходжень.

-витрати, пов΄язані з виконанням вимог, встановлених Законом України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності»;

-податкове навантаження на власників та користувачів земельних ділянок, що підлягають оподаткуванню.

При виборі зазначеної альтернативи буде максимально досягнуто цілі державного регулювання

Альтернатива 3

-максимальне надходження коштів до мсцевого бюджету;

-соціально-економічний розвиток населених пунктів селищної ради

-витрати, пов΄язані з виконанням вимог, встановлених Законом України «Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності»;

-максимальне податкове навантаження на власників та користувачів земельних ділянок, що підлягають оподаткуванню.

 

 

 

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акту

Альтернатива 1

Причиною відмови від даної альтернативи є необхідність в фінансуванні інфраструктури населених пунктів селищної ради

На дію даного акту можливий вплив зовнішніх чинників – ухвалення змін та доповнень до чинного законодавства в цій сфері.

Альтернатива 2

Для досягнення встановлених цілей, перевага була надана даній альтернативі, що дасть можливість:

-соціально підтримати окремі категорії громадян, які потребують додаткової пільги зі сплати земельного податку;

-отримати додаткові надходження до місцевого бюджету;

-здійснити планування та прогнозування надходжень земельного податку та орендної плати за землю при формуванні селищного бюджету;

-сприяти уникненню колізій в законодавстві та попередити виникнення конфліктних ситуацій між органами державної фіскальної служби та платниками податку.

Альтернатива 3

Причиною відмови від даної альтернативи є максимальне податкове навантаження на власників та користувачів земельних ділянок, що підлягають оподаткуванню.

  1. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
    Механізмом розв’язання вказаної вище проблеми є прийняття проекту рішення селищної
    ради «Про встановлення плати за землю (ставок земельного податку та орендної плати за землю) на 2018 рік на території Березанської селищної ради» відповідно до вимог чинного законодавства. .
    З метою реалізації поставленого завдання пропонується: :
    - розробити проект рішення селищної ради щодо встановлення ставок земельного податку та орендної плати на 2018 рік; ;
    - забезпечити інформування громадськості про вимоги регуляторного акта шляхом його розміщення на інформаційному сайті Березанської селищної ради
    та
    повідомлення про оприлюдення проекту рішення в районній газеті «Березань».

6.Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта.

Найбільш значний вплив зовнішніх факторів на дію вищезазначеного акта можливий при виникненні змін у чинному законодавстві. В цьому випадку може мати місце невідповідність положень регуляторного акта нормам, що встановлюються нормативно-правовим актом вищої юридичної сили. Зазначена обставина негативно вплине на виконання вимог акта, проте може бути подолана шляхом внесення відповідних коригувань до нього. Враховуючи вищевикладене, впровадження та виконання вимог акта органами державної влади, органами місцевого самоврядування, суб’єктами підприємницької діяльності передбачається ефективним.

7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Термін дії запропонованого регуляторного акта - 2018 рік. Регуляторний акт може бути переглянуто внаслідок внесення змін до чинного законодавства України та за підсумками аналізу відстеження його результативності

  1. Показники результативності регуляторного акта .
    Відстеження результативності дії зазначеного регуляторного акта передбачається за наступними критеріями: :
    - обсяг надходжень земельного податку та орендної плати за землю до місцевого бюджету; ;
    - кількість власників та користувачів земельних ділянок. ;
     

9. Заходи, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії
регуляторного акта .
Відстеження результативності цього регуляторного акта буде здійснюватись статистичним методом. У рамках статистичного методу відстеження буде проведено аналіз офіційної статистичної інформації, отриманої від ДПІ та бухгалтерії селищної ради, щодо надходжень до селищного бюджету земельного податку та сплати за оренду земельних ділянок та кількості платників.

  • проведення відстеження результативності регуляторного акта:
    - базовий –
    через 6 місяців з дати набрання чинності дії акта; ;
    - повторний – через рік після набрання чинності дії акта; ;
    - періодичний – один раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів повторного відстеження результативності акта. .
    За результатами проведених відстежень результативності регуляторного акта в разі
    виникнення неврегульованих питань, вони можуть бути усунені шляхом внесених
    відповідних змін
    . .
     

 

Селищний голова                              В.А.Хоміцький

 

Категорія: 2017 | Додав: berezanselrada
Переглядів: 297 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
idth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
ПОГОДА
Block title
Block content