Понеділок, 06.05.2024, 15:49

Березанська селищна рада

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Рішення сесії » 2017

Додаток до рішення чергової ХVІІ сесії 7 скликання від 24.01.2017 р. № 4
31.01.2017, 09:54

                                                                                    Додаток

                                                     до рішення Березанської селищної ради      

                                                                 Миколаївської області  

                                                                                         __________________2017 р. №        

Правила благоустрою території    
Березанської селищної ради

З М І С Т

Розділ 1 Пояснювальна записка

1.1. Структура об’єктів благоустрою
1.2. Закон України «Про благоустрій населених пунктів»

Розділ 2 Правила благоустрою території Березанської селищної ради (смт Березанка, села Андріївка, Попільне, Марківка, Малахове)

1. Загальні положення
2. Обов’язки суб’єктів господарювання та громадян у благоустрої населених пунктів
3. Порядок утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів
4. Благоустрій території житлової, виробничої та громадської забудови
5. Забезпечення благоустрою території підприємств, установ, організацій та присадибних ділянок
6. Забезпечення санітарного стану
6.1. Загальні положення щодо забезпечення санітарного стану
6.2. Очистка домоволодінь
7. Комплексне утримання території
7.1. Загальні положення щодо утримання доріг, шляхопроводів, тротуарів, зелених смуг та територій житлової забудови
7.2. Літнє утримання доріг, шляхопроводів, тротуарів, зелених смуг та територій житлової забудови
7.3. Зимове утримання доріг, шляхопроводів, тротуарів, зелених смуг та територій житлової забудови
7.4. Утримання прибудинкових територій
7.5. Порядок утримання технічних засобів регулювання дорожнього руху
7.6. Огородження дорожні
7.7. Паркування транспортних засобів
7.8. Порядок утримання малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності
7.9. Порядок утримання елементів благоустрою при розташуванні зовнішньої реклами
7.10. Порядок утримання спортивних, дитячих, та інших майданчиків для дозвілля і відпочинку
7.11. Утримання місць поховань, організації поховань та перепоховань
8. Порядок проведення земляних робіт
9. Утримання та охорона зелених насаджень
10. Освітлення територій і будівель
11. Правила утримання тварин
12. Заборона дій суб’єктів господарювання та громадян встановленим Правилами благоустрою території Березанської селищної ради
13. Повноваження органів місцевого самоврядування та державних органів контролю щодо виконання Правил благоустрою

Продовження додатка

14. Додержання тиші в громадських місцях
15. Відповідальність за порушення Правил благоустрою
16. Контроль за виконанням Правил благоустрою
17. Порядок громадського обговорення
18. Прикінцеві положення

Розділ 1

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

  Правила визначають загальний порядок планування, ремонту, утримання і фінансування робіт з комплексного благоустрою території Березанської селищної ради, а також встановлюють певний перелік заходів, об’ємів і пропозицій щодо суттєвого та якісного покращення благоустрою, санітарного стану і довкілля у відповідності до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про благоустрій населених пунктів».
  Благоустрій населених пунктів є одним із пріоритетних напрямів єдиної системи розвитку і функціонування всього господарства.
  Спираючись на первинний суб’єкт місцевого самоврядування — територіальну громаду, розділи і положення Правил благоустрою території Березанської селищної ради  поширюються на всіх суб’єктів господарювання, незалежно від форм власності, що розташовані в межах території Березанської селищної ради.
 

  1. Структура об’єктів благоустрою

До об’єктів благоустрою населених пунктів належать:
1)
території загального користування:
— парки, рекреаційні зони, сади та майданчики;
— пам’ятники культурної та історичної спадщини;
— майдани, площі, бульвари,проспекти;
— вулиці, дороги, провулки, проїзди, пішохідні та велосипедні доріжки;
— кладовища;
— інші території загального користування;
2) прибудинкові території;
3) території будівель та споруд інженерного захисту території;
4) території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними території на умовах договору.
Елементами благоустрою є:
1) покриття площ, вулиць, доріг, проїздів, алей, тротуарів, пішохідних зон і доріжок відповідно до діючих норм і стандартів;
2) зелені насадження (у тому числі снігозахисні та протиерозійні) уздовж вулиць і доріг, в парках, скверах, на алеях, бульварах, в садах, інших об’єктах благоустрою загального користування, санітарно-захисних зонах, на прибудинкових територіях);
3) будівлі та споруди збирання та вивезення відходів;
4) засоби та обладнання зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами;
5) технічні засоби регулювання дорожнього руху;
6) будівлі і споруди системи інженерного захисту територій;
7) комплекси та об’єкти монументального мистецтва;
8) обладнання (елементи) дитячих, спортивних, господарчих, торговельних та інших майданчиків;
9) малі архітектурні форми;
 

Продовження додатка

10) громадські та пересувні вбиральні;
11)інші елементи благоустрою, визначені відповідними нормативно-правовими актами.

  Постійно в санітарні дні до робіт з благоустрою населених пунктів селищної ради залучаються всі організації та установи, що проводять свою діяльність на території селищної ради, учнівська молодь, колективи підприємств усіх форм власності.
  Стали регулярними проведення Дні довкілля, суботники, акції з благоустрою та озеленення.

  1.2 Закон України «Про благоустрій населених пунктів»

  Закон України «Про благоустрій населених пунктів» (далі — ЗУ) визначає правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.
Благоустрій населених пунктів передбачає:
  - розроблення і здійснення ефективних і комплексних заходів з утримання територій населених пунктів у належному стані, їх санітарного очищення, збереження об’єктів загального користування, а також природних ландшафтів, інших природних комплексів і об’єктів;
  - організацію належного утримання та раціонального використання територій, будівель, інженерних споруд та об’єктів рекреаційного, природоохоронного, оздоровчого, історико-культурного та іншого призначення;
   - створення умов для реалізації прав суб’єктами у сфері благоустрою населених пунктів.
  Система благоустрою населених пунктів включає: управління у сфері благоустрою населених пунктів; визначення суб’єктів та об’єктів у сфері благоустрою населених пунктів; організацію благоустрою населених пунктів; стандартизацію і нормування у сфері благоустрою населених пунктів; фінансове забезпечення благоустрою населених пунктів; здійснення державного, самоврядного і громадського контролю у сфері благоустрою населених пунктів; встановлення відповідальності за порушення законодавства у сфері благоустрою населених пунктів.
 Цим законом встановлено повноваження КМУ, центрального органу виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування та інших органів влади.
 Зокрема, до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належать:
- затвердження місцевих програм та заходів благоустрою населених пунктів,     забезпечення їх виконання;
- створення в разі необхідності органів і служб для забезпечення здійснення з іншими суб’єктами комунальної власності благоустрою населених пунктів, визначення повноважень цих органів (служб);
- організація забезпечення на території населеного пункту чистоти і порядку, дотримання тиші в громадських місцях;
- організація місць відпочинку для населення;
- розроблення схем санітарного очищення населених пунктів;
- затвердження правил благоустрою територій населених пунктів;
- визначення на конкурсних засадах підприємств, установ, організацій (балансоутримувачів), відповідальних за утримання об’єктів благоустрою;
- залучення на договірних засадах коштів і матеріально-технічних ресурсів юридичних та фізичних осіб для здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;
- здійснення контролю за станом благоустрою та утриманням територій, інженерних споруд та об’єктів, підприємств, установ та організацій, їх озелененням, охороною зелених

Продовження додатка

насаджень, водних об’єктів тощо;
- визначення обсягів пайової участі власників будівель і споруд соціально-культурного, побутового, торгівельного та іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою;
- визначення місць стоянок транспортних засобів на об’єктах благоустрою населених пунктів, графіків роботи кладовищ, зовнішнього освітлення та санітарного очищення території, термінів проведення робіт з реконструкції та капітального ремонту об’єктів благоустрою;
- інформування населення про здійснення заходів з благоустрою;
- визначення в установленому порядку розміру відшкодувань юридичними та фізичними особами за забруднення довкілля та інші екологічні збитки, спричинені порушенням законодавства у сфері благоустрою та охорони навколишнього природного середовища.
  Суб’єктами у сфері благоустрою населених пунктів є органи державної влади та органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, органи самоорганізації населення, громадяни.
  Об’єкти благоустрою використовуються відповідно до їх функціонального призначення для забезпечення сприятливих умов життєдіяльності людини на засадах їх раціонального використання та охорони з урахуванням вимог правил благоустрою території населених пунктів, місцевих правил забудови, інших вимог, передбачених законодавством.
  Органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах повноважень визначають на конкурсних засадах відповідно до закону балансоутримувачів об’єктів благоустрою державної та комунальної форм власності.
  Балансоутримувача об’єктів благоустрою, які перебувають у приватній власності, визначають їх власники.
  Балансоутримувач забезпечує належне утримання та своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або може на конкурсних засадах залучати для цього інші підприємства, установи, організації.
  Власник об’єкта благоустрою за поданням його балансоутримувача щорічно затверджує заходи з утримання та ремонту цього об’єкта на наступний рік та передбачає кошти на виконання цих заходів. Балансоутримувач об’єкта благоустрою несе повну відповідальність за виконання затверджених заходів у повному обсязі.
  На території об’єкта благоустрою відповідно до затвердженої містобудівної документації можуть бути розташовані будівлі та споруди торговельного, соціально-культурного, спортивного та іншого призначення.   Власники цих будівель та споруд зобов’язані забезпечити належне утримання наданої їм у встановленому порядку земельної ділянки, а також можуть на умовах договору, укладеного з балансоутримувачем, забезпечувати належне утримання іншої закріпленої за ними території (прилеглої території) та/або брати пайову участь в утриманні об’єкта благоустрою. Межі закріпленої території та обсяги пайової участі визначає власник об’єкта благоустрою.
На об’єктах благоустрою забороняється:
-
виконувати роботи без дозволу в разі, якщо обов’язковість його отримання передбачена законом;
- самовільно влаштовувати городи, створювати, пошкоджувати або знищувати газони, самовільно висаджувати та знищувати дерева, кущі тощо;
- вивозити і звалювати в не відведених для цього місцях відходи, траву, гілки, деревину, листя, сніг;
- складувати будівельні матеріали, конструкції, обладнання за межами будівельних майданчиків;
- самовільно встановлювати об’єкти зовнішньої реклами, торговельні лотки, павільйони, кіоски тощо;
- встановлювати технічні засоби регулювання дорожнього руху без погодження

Продовження додатка

відповідними органами Національної поліції;
- випасати худобу, вигулювати та дресирувати тварин у не відведених для цього місцях;
- здійснювати ремонт, обслуговування та миття транспортних засобів, машин, механізмів у не відведених для цього місцях (крім випадків проведення негайного ремонту при аварійній зупинці).
  Організацію благоустрою населених пунктів забезпечують місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до повноважень, установлених законом. Благоустрій здійснюється в обов’язковому порядку на всій території населених пунктів селищної ради.
  Фінансування місцевих програм з благоустрою населених пунктів проводиться за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів.
  Фінансування державних програм благоустрою населених пунктів та програм з благоустрою об’єктів, які перебувають у державній власності, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету. 

 Рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо благоустрою території певного населеного пункту є обов’язковим для виконання розміщеними на цій території підприємствами, установами, організаціями та громадянами, які на ній проживають.
  Комплексним благоустроєм вважається проведення на визначеній території населеного пункту (мікрорайон, квартал, парк, сквер, вулиця, провулок тощо) комплексу робіт з улаштування (відновлення) покриття доріг і тротуарів, обладнання пристроями для безпеки руху, озеленення, забезпечення зовнішнього освітлення та зовнішньої реклами, встановлення малих архітектурних форм, здійснення інших заходів, спрямованих на поліпшення технічного і санітарного стану території, покращання її естетичного вигляду.
  Проектування, будівництво та реконструкція об’єктів комплексного благоустрою здійснюються на основі генерального плану населеного пункту, комплексних транспортних схем та схем організації дорожнього руху, детальних планів територій та проектів забудови території житлових районів, мікрорайонів (кварталів), планів червоних ліній з урахуванням природно-кліматичних умов і містобудівних особливостей населеного пункту, експлуатаційних, екологічних та санітарних норм і правил, умов безпеки руху транспорту та пішоходів, етапності будівництва, реконструкції і капітального ремонту.
  Прийняття в експлуатацію об’єктів нового будівництва, реконструкції та капітального ремонту будівель чи споруд без проведення комплексного благоустрою відповідної території забороняється.
   Роботи з комплексного благоустрою територій, розташованих над інженерними мережами та комунікаціями, виконуються з дотриманням умов та нормативів щодо їх безпечної експлуатації.

Розділ 2
П
равила благоустрою території Березанської селищної ради
1. Загальні положення

1.1. Правила благоустрою території Березанської селищної ради (смт Березанка,села Андріївка, Попільне, Марківка, Малахове) є місцевим регуляторним актом, яким устанавлюється порядок благоустрою та утримання територій об’єктів благоустрою, регулюються права та обов’язки учасників правовідносин у сфері благоустрою території, визначається комплекс заходів, необхідних для забезпечення чистоти і порядку. Правила спрямовані на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини, і є обов’язковими для виконання на території Березанської селищної ради виконавчими органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями

Продовження додатка

незалежно від форм власності і підпорядкування, їх керівниками, працівниками та громадянами.
1.2. Правила розроблені згідно чинного діючого законодавства України.
1.3.  Правила містять загальнообов’язкові на території норми, за порушення яких передбачена відповідальність, згідно норм чинного законодавства України.
1.4. Ці Правила регулюють правовідносини учасників щодо благоустрою території смт Березанка,села Андріївка, Попільне, Марківка, Малахове, забезпечення в них чистоти та належного санітарного стану, додержання тиші в громадських місцях і визначають комплекс заходів, необхідних для забезпечення чистоти і порядку.
1.5. Учасниками правовідносин, відповідно до Правил, є відповідальні посадові особи, громадяни, а також посадові особи, уповноважені здійснювати контроль за дотриманням цих Правил.
1.6.Основні терміни
У правилах терміни мають такі значення:
— благоустрій – комплекс робіт з інженерного захисту, розчищення, осушення та озеленення території, а також соціально-економічних, організаційно-правових та екологічних заходів з покращення мікроклімату, санітарного очищення, зниження рівня шуму та інше, що здійснюється на території міста з метою її раціонального використання, належного утримання та охорони, створення умов щодо захисту і відновлення сприятливого для життєдіяльності людини довкілля;
— суб’єкт господарювання — зареєстрована в установленому законодавством порядку юридична особа незалежно від її організаційно-правової форми та форми власності, яка проводить господарську діяльність, крім органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також фізична особа — суб’єкт підприємницької діяльності;
— територія прибирання – територія, на якій проведений комплекс заходів щодо збору та вивезення сміття з території суб’єкта господарювання;
— територія суб’єкта господарювання — це територія в межах виділеної земельної ділянки, яка знаходиться у користуванні або власності користувачів, надана в оренду фізичним чи юридичним особам;
— закріплена територія — територія, яка закріплена рішенням сільської ради;
— прилегла територія — територія, яка межує з територією суб’єкта господарювання на відстані 15 м ( по периметру) від огорожі, споруди, або обмежена краєм проїзної частини вулиці чи дороги, включаючи прибордюрну частину;
— тимчасові об’єкти для обслуговування населення — кіоски, павільйони, відкриті літні кафе, стоянки автотранспорту та інші споруди не вище двох поверхів, розміщених на строк до 5 років;
— малі архітектурні форми — невелика споруда площею забудови до 20 м2, яка виконується із полегшених конструкцій і встановлюється тимчасово без улаштування фундаментів;
— червоні лінії – визначені в містобудівній документації відносно пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які відмежовують території мікрорайонів, кварталів та території іншого призначення. Лінії регулювання забудови – визначені в містобудівній документації межі розташування будинків і споруд відносно червоних ліній, меж окремих земельних ділянок, природних меж та інших територій;
— утримання в належному стані території – використання її за призначенням відповідно до генерального плану міста, іншої містобудівної документації, місцевих правил забудови, правил благоустрою території міста, а також санітарне очищення території, її озеленення, збереження та відновлення об’єктів благоустрою;
— вулично-дорожня мережа – призначена для руху транспортних засобів і пішоходів

Продовження додатка

мережа вулиць, доріг загального користування, внутрішньоквартальних та інших проїздів, тротуарів, пішохідних і велосипедних доріжок, а також набережні, майдани, площі, вуличні автомобільні стоянки з інженерними та допоміжними спорудами, технічними засобами організації дорожнього руху;
— заходи з благоустрою міста – роботи щодо відновлення, належного утримання та раціонального використання територій, охорони та організації упорядкування об’єктів благоустрою з урахуванням особливостей їх використання;
— відповідальні посадові особи — посадові особи суб’єктів господарювання;
— спеціалізовані підприємства — підприємства, функціональним призначенням яких є виконання відповідних робіт;
— волевиявлення громадянина щодо ставлення до його тіла після смерті — бажання, виражене в усній (у присутності свідків) або в письмовій формі, завіреній в установленому законодавством порядку;
— кладовище — відведена в установленому законом порядку земельна ділянка з облаштованими могилами та/або побудованими крематоріями, колумбаріями чи іншими будівлями та спорудами, призначеними для організації поховання та утримання місць поховань;
— колумбарій — сховище для урн із прахом померлих;
— крематорій — спеціальна інженерна споруда з устаткуванням, призначеним для спалювання трун із тілами померлих;
— місце поховання — кладовище, крематорій, колумбарій або інша будівля чи споруда, призначена для організації поховання померлих;
— місце почесного поховання — спеціально відведена земельна ділянка на території кладовища чи за його межами, призначена для організації почесних поховань;
— могила — місце на кладовищі, у крематорії, колумбарії або в іншій будівлі чи споруді, призначеній для організації поховання померлих, де похована труна з тілом померлого чи урна з прахом;
намогильні споруди — пам’ятні споруди, що встановлюються на могилах та увічнюють пам’ять про померлих;
— поховання померлого — комплекс заходів та обрядових дій, які здійснюються з моменту смерті людини до поміщення труни з тілом або урни з прахом у могилу або колумбарну нішу, облаштування та утримання місця поховання відповідно до звичаїв та традицій, що не суперечать законодавству;
— ритуальні послуги — послуги, пов’язані з організацією поховання та облаштуванням місця поховання;
— склеп — підземна або заглиблена в землю капітальна споруда, призначена для поховання, в межах місця поховання, відведеного у встановленому порядку;
— урна з прахом — ємність, призначена для збереження праху померлого;
— відходи — будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворюються у процесі людської діяльності і не мають подальшого використання за місцем утворення;
— відходи побутові (тверді, рідкі), сміття — усі рештки сфери споживання, які утворюються в житлових приміщеннях, організаціях, установах (пакувальні засоби, поламані меблі, харчові рештки, тощо), а також сміття з вулиць, новобудов та інше;
— відходи промислові — рештки сировини, матеріалів або напівфабрикатів, що утворюються під час виготовлення продукції і які втратили свої корисні властивості в процесі фізико-хімічної переробки.

1.7. Правовою основою Правил є Закони України та інші нормативно-правові акти:
— «Про благоустрій населених пунктів»;
 

Продовження додатка

— «Про місцеве самоврядування в Україні»;
— «Про охорону навколишнього природного середовища»;
— «Про відходи»;
— «Про охорону атмосферного повітря»;
— «Про відповідальність підприємств, їхніх об’єднань, установ і організацій за правопорушення у сфері містобудування»;
— «Про охорону культурної спадщини»;
— «Про рекламу»;
— «Про дорожній рух»;
— «Про карантин рослин»;
— «Про житлово-комунальні послуги»;
— «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»;
— «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення»;
— «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту населення від впливу шуму»;
— «Про регулювання містобудівної діяльності»;
— «Про питну воду та водопостачання»;
— «Про захист рослин»;
— «Про рослинний світ»;
— «Водний кодекс України»;
— «Про поховання та похоронну справу»;— Наказ міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України» від 10.04.2006 р. №105;
— Постанова Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах»;
— Постанова Кабінету Міністрів України від 03.12.09 р. №1342 «Про затвердження правил паркування транспортних засобів»;
— Постанова Кабінету Міністрів України від 21.05.09 р. №516 «Про внесення змін до Правил проїзду великогабаритних та великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями, залізничними переїздами»;
— Постанова Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. №826 «Про затвердження Порядку визначення відновної вартості об’єктів благоустрою»;
— Постанова Кабінету Міністрів України від 18.12.98 р. №2024 «Про правовий режим зон санітарної охорони водних об’єктів»;
— Постанова Кабінету Міністрів України від 17.12.2003 р. №1963 «Про затвердження Порядку поховання на території України громадянина, померлого на території іноземної держави, та опису зразка надгробка, що безоплатно споруджуються на могилі померлої (загиблої) особи, яка має особливості заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною»;
— Постанова Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 р. №1445 «Про затвердження Порядку проведення безоплатного поховання померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, і учасників бойових дій»;
— Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 р. №76 «Про затвердження Правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій»;
- Державні санітарні норми та правила утримання територій населених місць;

— інші закони та нормативні акти України, які регулюють правовідносини у сфері благоустрою.

Продовження додатка

1.8. Обмеження при використанні об’єктів благоустрою
На об’єктах благоустрою забороняється:
1) виконувати роботи без дозволу в разі, якщо обов’язковість його отримання передбачена законом;
2) вчиняти дії, що негативно впливають на архітектуру фасадів будівель і споруд, у тому числі робити написи, малюнки на стінах будинків, споруд та інші;
3) самовільно влаштовувати городи, створювати, пошкоджувати або знищувати газони, самовільно висаджувати та знищувати дерева, кущі тощо;
4) вивозити і звалювати в не відведених для цього місцях відходи, траву, гілки, деревину, листя, сніг;
5) забруднювати довкілля, місця загального користування, засмічувати побутовими відходами, недопалками тощо;
6) захаращувати пожежні проїзди на територіях, прилеглих до житлових будинків, інших споруд;
7) складувати будівельні матеріали, конструкції, обладнання за межами будівельних майданчиків;
8) захаращувати території будівельними та іншими матеріалами, конструкціями, сміттям, побутовими відходами, відходами виробництва, накопиченням снігу та льоду тощо;
9) порушувати Правила складування, зберігання, розміщення, транспортування, утилізації та використання відходів;
10) використовувати не за призначенням контейнери та урни для збору сміття та твердих побутових відходів;
11) виливати рідину, здійснювати очистку одягу та килимів, кидати предмети з балконів, лоджій, вікон та сходів будинків;
12) наклеювати оголошення та інформаційно-агітаційні плакати, рекламу, листівки тощо у невизначених спеціально для цього місцях;
13) самовільно встановлювати об’єкти зовнішньої реклами, торговельні лотки, павільйони, кіоски тощо;
14) встановлювати технічні засоби регулювання дорожнього руху без погодження з відповідними органами Міністерства внутрішніх справ України;
15) випасати худобу, вигулювати та дресирувати тварин у не відведених для цього місцях;
16) здійснювати ремонт, обслуговування та миття транспортних засобів, машин, механізмів у не відведених для цього місцях (крім випадків проведення негайного ремонту при аварійній зупинці);
17) самовільно підключатися до інженерних мереж;
18) самовільно займати земельні ділянки і використовувати їх при відсутності документів, що засвідчують право на використання та володіння землею;
19) використовувати земельні ділянки не за цільовим призначенням;
20) здійснювати діяльність, яка негативно впливає на довкілля при відсутності позитивного висновку державної екологічної експертизи проектної документації об’єктів будівництва, реконструкції;
21) здійснювати викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря без відповідного на те дозволу;
22) засмічувати водні об’єкти та забруднювати водні ресурси;
23) забороняється перевищення норм забруднення атмосферного повітря та рівня шуму, у тому числі від транспортних засобів;
24) забороняється вчиняти дії, які можуть привести до підтоплення територій та спровокувати зсувні процеси;
25) вчиняти дії, що тягнуть порушення умов благоустрою, пошкодження (руйнування чи псування) вулично-дорожньої мережі, інших об’єктів та елементів благоустрою, ускладнення

Продовження додатка

умов руху пішоходів та транспорту, інші дії, заборонені цими Правилами і чинним законодавством України.

2. Обов’язки суб’єктів господарювання та громадян у благоустрої території

  Відповідальні посадові особи та громадяни зобов’язані:
2.1.
Благоустрій вулиць, площ, скверів та інших територій здійснювати лише на основі проектів, які передбачають весь комплекс робіт, що впливає на художню виразність, не обмежує і не перешкоджає прибиранню територій.
2.2. Будівництво і встановлення кіосків, павільйонів, лотків, огорож, парканів, палаток різного призначення та інше проводити на підставі розроблених проектів, декларації або повідомлення та погодження, виданого виконавчими органами селищної ради в установленому порядку.
2.3. Забезпечувати технічну справність і безпечність шляхів, тротуарів та інших видів твердих покриттів, тимчасових споруд, а також малих форм архітектури, в тому числі торгово-побутових кіосків, павільйонів на зупинках автотранспорту, шляхових знаків, декоративних ваз, скульптур, обладнання дитячих ігрових та спортивних площадок, розміщених на територіях домоволодінь, в парках, скверах та вуличних територіях.

2.4. В зеленому будівництві планомірно підвищувати декоративні якості парків, скверів, лісопарків, озеленювальних насаджень, доводячи їх до рівня садово-паркового мистецтва шляхом ландшафтної реконструкції. Проводити своєчасний знос аварійних та фаутних зелених насаджень та дерев, уражених омелою.
2.5. За можливості уникати асфальтобетонних покрить в парках, скверах і застосовувати покриття з місцевого природного матеріалу та ущільненого ґрунту.
2.6. Постійно зберігати архітектуру фасадів будинків та їх оздоблення, не допускати фарбування стін, облицьованих гранітом та іншими природними матеріалами.
2.7. Утримувати фасади будинків, споруд та огорож в належному технічному стані.
2.8. Перевозити всі види вантажів (особливо рідких і сипучих) тільки на обладнаних або пристосованих для цього автомашинах і причепах, не допускати забруднення територій населених пунктів.
2.9. Утримувати кришки колодязів підземних комунікацій у справному стані та на рівні дорожнього покриття.
2.10. Забезпечувати в районах зелених насаджень охоронну зону повітряних електричних ліній та підземних теплових, водопровідних і каналізаційних мереж.
2.11. Облаштовувати газони та квітники, постійно косити газони на території прибирання.
2.12. При проведенні будівельних робіт встановлювати огорожу місця виконання робіт та утримувати її в належному технічному і санітарному стані, встановити інформаційні щити із зазначенням організації - виконавця, відповідального за проведення робіт, строку їх закінчення, номер телефону, за яким можливо одержати додаткову інформацію.
2.13. Не допускати самовільного прокладання телефонних ліній та ліній кабельного телебачення, інтернету без дозволу відповідних органів селищної ради.
2.14. Утримувати в належному стані номерні знаки житлових будинків, таблички та вивіски на службових, виробничих та інших будівлях.
2.15. Підтримувати санітарний стан вулиць, площ, парків, прибудинкових територій, місць масового відпочинку та інших територій, будівель на рівні встановлених правил, вимог, приділяючи особливу увагу санітарно-побутовим спорудам.

                                                                                                             Продовження додатка

3. Порядок утримання і прибирання вуличних, дворових територій, парків, скверів


3.1. Прибирання вулиці Центральна здійснюється працівниками благоустрою селищної ради.
3.2. Суб’єкти господарювання - підприємства, організації, установи, заклади прибирають прилеглу та закріплену територію. В разі зміни суб’єкта господарювання, закріплена за ними територія залишається за новим суб’єктом господарювання (власником).
3.3. При наявності розриву між будівлями або земельними ділянками, якщо межа між ними не визначена, межею є середина розриву.
3.4. Прибирання відведеної та прийнятою будівельниками під забудову території, а також території навколо будівельних майданчиків по периметру на відстані 15 м виконується будівельними організаціями до здачі об’єкта в експлуатацію.
3.5. Прибирання на ділянках навколо вуличних кіосків, ринків, павільйонів, лотків, майстерень з ремонту годинників та взуття, трансформаторних підстанцій, теплопунктів, бойлерних та пересувних об’єктів торгівлі в радіусі 15м здійснюють власники цих об’єктів.
3.6. Власники земельних ділянок, орендарі, будівлі та ділянки яких розміщені на вулицях, що не мають забудови з протилежної сторони, прибирають весь масив проїзної території, обох тротуарів.
3.7. Прибирання платних стоянок автотранспорту та площадок, відведених під стоянку таксі, території автокооперативів і прилеглих до них територій здійснюється їх власниками.
3.8. Прибирання територій в районах приватної забудови здійснюється їх власниками в межах домоволодінь до проїжджої частини вулиці.
3.9. Прибирання територій та вивіз сміття здійснюється  згідно графіку.

3.10. Комунальне підприємство встановлює урни на тротуарах, площах, в парках, скверах та інших громадських місцях.
  Урни встановлюються відповідно до Наказу МОЗ України № 145 від 17.03.2011 року «Державні санітарні норми та правила утримання територій населених місць» (через 10-40 метрів в багатолюдних та 50-100 метрів в малолюдних місцях). Рекомендовано вставляти урни на території Березанської селищної ради через 40 м.
  Суб’єкти господарювання інших форм власності зобов’язані
встановлювати урни біля входу і виходу з адміністративних, побутових, навчальних, торгових приміщень, біля торгових палаток, кіосків, павільйонів та інших споруд.
  Урни повинні утримуватися в належному естетичному, технічному стані та щоденно звільнятися від сміття.
3.11. Керівники підприємств, організацій, установ і закладів усіх форм власності щоп΄ятниці зобов’язані організовувати роботи з упорядкування закріплених і прилеглих територій.
3.12. Відповідальні посадові особи суб’єктів господарювання зобов’язані щорічно за два місяці до кінця календарного року укладати договори на наступний рік з спеціалізованими організаціями на вивіз та знешкодження відходів та сміття.

4. Благоустрій територій житлової, виробничої та громадської забудови


4.1. До об’єктів благоустрою території житлової та громадської забудови належать земельні ділянки в межах селищної ради, на яких розміщені об’єкти житлової забудови, виробничі та громадські будівлі та споруди, інші об’єкти загального користування.
4.2. Благоустрій територій житлової, виробничої та громадської забудови здійснюється з урахуванням вимог використання цієї території відповідно до затвердженої містобудівної

 

Продовження додатка

документації, правил забудови, цих Правил, а також установлених державних стандартів, норм і правил.
4.3. На стадії відведення земельної ділянки для розміщення об’єктів суб’єкти господарської діяльності та громадяни повинні забезпечити розробку проекту озеленення (благоустрою) власної та прилеглої території і укласти договір на проведення озеленення зі спеціалізованим підприємством або проводити ці роботи самостійно.
4.4. При здачі збудованих об’єктів в експлуатацію, приймання їх державною комісією здійснюється з урахуванням благоустрою прилеглих до них територій відповідно до розробленого проекту озеленення.


5. Забезпечення благоустрою територій підприємств, установ, організацій та присадибних ділянок


5.1. Підприємства, установи, організації та громадяни забезпечують благоустрій та утримання в належному санітарному стані земельних ділянок, наданих їм на праві власності, праві користування відповідно до закону.
5.2. Відповідні посадові особи підприємств, установ та організацій несуть відповідальність за невиконання заходів з благоустрою, а також за дії чи бездіяльність, що призвели до завдання шкоди майну або здоров’ю громадян, на власних та підпорядкованих територіях, відповідно до чинного законодавства.
 У разі виконання самовільних робіт та не забезпечення відповідного благоустрою відповідальність несе власник об’єкта благоустрою (балансоутримувач території) та виконавець робіт.
5.3. Утримання та благоустрій територій підприємств, установ, організацій та присадибних ділянок громадян, прибудинкових територій багатоквартирних та малоповерхових житлових будинків, належних до них будівель та споруд проводиться власником або балансоутримувачем цього будинку, або підприємством, установою, організацією, з якими балансоутримувачами укладені відповідні договори на утримання та благоустрій прибудинкових територій.
5.4. Благоустрій присадибної ділянки проводиться її власником або користувачем цієї ділянки.

6. Забезпечення санітарного стану


6.1. Загальні положення забезпечення санітарного стану.
Відповідальність за утримання в належному санітарному стані покладається:
6.1.1. Прибудинкових територій відомчого житлового фонду — на керівників підприємств, організацій, установ незалежно від форм власності і відомчої належності.
6.1.2. Прибудинкових територій багатоквартирних будинків  —  на мешканців багатоквартирних будинків.

6.1.3. Прибудинкових територій будинків, що належать житлово-будівельним кооперативам і об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків — на керівників кооперативів і об’єднань.
6.1.4. Прибудинкових територій будинків та споруд, що належать громадянам на правах приватної власності або знаходяться у користуванні — відповідно на власників будинків і користувачів.
6.1.5. Територій, що закріплені за спортивними спорудами, об’єктами соціальної, культурно-

Продовження додатка

побутової сфери, закладами освіти та медицини — відповідно на власників (користувачів) об’єктів.
6.1.6. Прилеглих територій до автозаправних станцій (по периметру 50 метрів) — на власників відповідних автозаправних станцій.
6.1.7. Території організованої парковки та стоянки автотранспорту – на керівників підприємств, організацій і установ, уповноважених органами місцевого самоврядування здійснювати збір коштів за парковку.
6.1.8. Територій стадіонів, парків, скверів, зелених зон, об’єктів соціальної, культурно-побутової сфери усіх форм власності — на керівників підприємств, у віданні яких вони знаходяться або закріплені рішенням виконавчого комітету селищної ради.
6.1.9. Територій, що прилягають до магазинів, кіосків, павільйонів, торгових точок та підприємств побуту, закріплених в установленому порядку за ними територій — на керівників підприємств торгівлі, закладів ресторанного господарства, побутового обслуговування незалежно від форми власності.
Зазначені підприємства, крім прибирання території, зобов’язані забезпечити встановлення урн біля своїх підприємств, чистоту вікон та вітрин.
6.1.10. Території ринків, торговельних зон і прилеглих до них територій та закріплених за ними в установленому порядку територій, літніх майданчиків закладів торгівлі і ресторанного господарства — на керівників ринків, закладів торгівлі і ресторанного господарства, відповідальних осіб, які отримали дозвіл на облаштування торговельної зони в установленому порядку. Ці підприємства, крім прибирання території, зобов’язані забезпечити встановлення урн, біотуалетів на своїх територіях і забезпечити їх обслуговування, своєчасне вивезення сміття.
  Усі власники ринків, підприємств торгівлі, ресторанного господарства та побуту зобов’язані проводити благоустрій прилеглої території, облаштовувати газони та квітники. Робота ринків не повинна погіршувати санітарний стан місця його знаходження, негативно впливати на умови проживання мешканців прилеглих будинків та створювати перешкоди для руху транспорту і пішоходів.
  Встановлення об’єктів дрібно — роздрібної торговельної мережі юридичними та фізичними особами на вулицях проводиться на підставі погодження виданого виконавчим комітетом селищної ради в установленому порядку. Торгівля у невизначених місцях забороняється.
  Забороняється надавати погодження на торгівлю на зелених зонах.
  При торгівлі напоями на розлив, стічні води повинні відводитись до каналізаційної мережі, а при її відсутності — в спеціальні резервуари. Звільнена тара підлягає щоденному вивезенню.
6.1.11. Зливової каналізації, оглядових і зливоприймальних колодязів, своєчасний ремонт люків, водостоків, зливоприймальних решіток, прибирання і очищення лотків, канав, труб, дренажів, що призначаються для відводу поверхневих і ґрунтових вод із вулиць і шляхів, очищення і негайний вивіз відходів із зливоприймальних колодязів, тощо — на керівників підприємств, на балансі яких вони знаходяться або які отримали погодження Березанської селищної ради на їх обслуговування.
6.1.12. Територій кладовищ — на керівників підприємств, на балансі яких вони знаходяться або за якими вони закріплені рішенням виконавчого комітету селищної ради.
6.1.13. Ділянок, підготовлених під забудову і тих, що звільнились після зносу — на користувачів земельних ділянок.
6.1.14. Територій, відведених під забудову, — на керівників підприємств та організацій, яким відведені ці земельні ділянки рішенням селищної ради.
6.1.15. Територій, що прилягають до трансформаторних і розподільних підстанцій, а також біля опор і в межах охорони ЛЕП — на керівників підприємств, на балансі яких вони знаходяться.
6.1.16. Туалетів, що перебувають у комунальній власності, а також у власності юридичних і

Продовження додатка

фізичних осіб — на керівників підприємств, фізичних осіб, на обслуговуванні або у власності яких вони знаходяться.
6.1.17. Площадок, на яких розміщені контейнери, сміттєзбірники і прилеглі до них території — на керівників підприємств усіх форм власності,ОСББ, кооперативів, об’єднань. За належний технічний стан сміттєзбірників (контейнерів) несе відповідальність їх власник.

6.2 Очистка домоволодінь

6.2.1. Відходи та сміття вивозяться спеціалізованими підприємствами з усіх домоволодінь на підставі укладених договорів.
6.2.2. Всі власники та користувачі житлових будинків приватного сектора, власники та квартиронаймачі багатоквартирного житлового фонду зобов’язані щорічно, за два місяця до кінця календарного року, укладати договори на вивезення, приймання та знешкодження побутових відходів на наступний рік.
6.2.3. Місця (майданчики) для розміщення у дворах контейнерів для збору твердих побутових відходів, узгоджуються з селищною радою. До місця (майданчика) забезпечується вільний проїзд.
6.2.4. Графіки руху спецавтотранспорту для збору побутових відходів розробляються  комунальним  підприємством та погоджуються селищною радою .

6.2.5. Прибирання майданчиків, на яких сміттєзбірники і прилеглі до них території, місця збору побутового сміття у спецтранспорт та їх знезараження здійснюють комунальне підприємство, об’єднання співвласників багатоквартирних будинків та інші суб’єкти господарювання.
В районах приватної забудови місця збору побутового сміття у спецтранспорт прибирає водій спецтранспорту.
За належний технічний стан сміттєзбірників (контейнерів) несе відповідальність їх власник. Керівники підприємств забезпечують безпечне транспортування відходів територією селища та сіл, організують негайне прибирання розсипаних відходів при їх перевезенні.

6.2.6. Вивіз рідких нечистот із вигрібних туалетів домоволодінь, незалежно від їх форм власності та відомчої належності, здійснюється спеціалізованим транспортом.
6.2.7. Домовласники забезпечують вільний під’їзд до вигрібних ям і туалетів та освітлення цих територій в темний час доби.
6.2.8. Вибирання твердих осадків із каналізаційних колодязів, вигрібних туалетів та ям проводиться безпосередньо на транспортний засіб для негайного їх вивезення.
6.2.9. Дворові та громадські вбиральні повинні утримуватися їх власниками в постійній чистоті, справності та дезінфікуватись. Дворові та громадські туалети повинні своєчасно очищатися та утримуватися в належному санітарному стані (в період з 15 березня до 1 жовтня необхідно проводити не менше 1 разу на тиждень їх дезінфекційну обробку, один раз на місяць — дезінсекцію).
6.2.10. При виконанні в будинках ремонтних робіт будівельне сміття вивозиться власниками будинків (квартир) та організаціями, які проводять ремонт.
 

Категорія: 2017 | Додав: berezanselrada
Переглядів: 286 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
idth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
ПОГОДА
Block title
Block content