Вівторок, 27.02.2024, 19:35

Березанська селищна рада

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Рішення сесії » 2017

Рішення чергової ХVІІ сесії 7 скликання від 24.01.2017 р. № 8
02.02.2017, 08:42

 

 

 

 

БЕРЕЗАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Центральна, 86, смт. Березанка, 57401, тел. (05153) 2-13-10, факс 2-13-43

E-mail: radаbrz2016@yandex.ua   Код ЄДРПОУ  04376624

_____________________________________________________________________________

 

Чергова  XVII сесія  7  скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

24.01.2017.                                                                                                                     № 8 

Звіт про роботу КП «Березань» за 10 місяців

та продовження терміну дії Контракту

з директором КП «Березань»

                 Відповідно до п.10 ч.3 ст 42 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», п.1.3.8, 1.4.10  Положення про порядок призначення на посаду на умовах контракту та звільнення з посади керівників підприемст, установ, закладів  що є у спільній власності територіальної громади Березанської селищної ради Миколаївської області затвердженого рішенням №4,  УІ сесії УІІ скликання від  14.01.2016 та заслухавши звіт директора КП «Березань» про роботу  КП «Березань» за 10 місяців Березанська   селищна  рада

        ВИРІШИЛА:

  1. Інформацію директора КП «Березань» Заїки Г.В. про роботу КП «Березань» за        10 місяців прийняти до відома.
  2. Продовжити термін дії Контракту  з директором КП « Березань» Заїкою Г.В. терміном  на  3 роки  з  15.03.2017 року по   15.03.2020  року.
  3. Доручити селищному голові Хоміцькому В.А. укласти додаткову угоду з директором КП « Березань» терміном  на  3 роки  з  15.03.2017 року по 15.03.2020 року.
  4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань АПК, земельних ресурсів, соціального розвитку села та екології, житлово –  комунального господарства, приватизації, власності, промисловості,  транспорту та зв'язку (Ходан І.В.) та на постійну комісію з питань планування бюджету, фінансів та економічної реформи (Возняк Н.М.).                                                                                                      

Селищний голова                                                  В.А. Хоміцький

 

 

Звіт директора комунального підприємства

«Березань» Заїки Г.В.. про виконання показників використання комунального майна та фінансового плану підприємства за 2016 рік.

Комунальне підприємство « Березань  » засноване на комунальній власності територіальної громади смт. Березанка , відповідно до рішення селищної ради №1 від 04.07.2011    визначене виконавцем послуг з водопостачання, водовідведення, вивезення  та захоронення твердих побутових відходів та надання ритуальних послуг. Свою діяльність КП тісно координує з Березанською селищною радою, приймає активну участь в сходках громадян з метою вирішення комунальних проблем та інформування про стан та плани КП. Здійснюється контроль за збереженням та раціональним використанням основних засобів, які на протязі тривалого часу  не відновлені і потребують постійного ремонту (транспорт, сміттєві контейнери, адміністративне приміщення)

 Підприємство  надає послуги з водопостачання, водовідведення, вивезення  та захоронення твердих побутових відходів та надання ритуальних послуг - 4234  споживачам , із яких: 4158 населення, 19 бюджетних установ, 57 інші споживачі.

КП «Березань » здійснює свою діяльність на засадах господарської самостійності відповідно до діючого чинного законодавства та Статуту, затвердженого  рішенням сесії  Березанської селищної ради.

В КП «Березань » працюють 25 чоловік, з них 22 чоловіка працює на постійній основі,1 людина працює за цивільно-правовою угодою, дві вакансії(гол.бух, економіст.) Оплата праці працівників здійснюється згідно тарифних ставок, що відповідає вимогам Галузевої угоди  між  Міністерством з питань житлово-комунального господарства України, Центральним комітетом профспілки житлово-комунального господарства, затвердженої  Міністерством праці та соціальної політики України   ,та умов Колективного договору.

Чисельність посад фахівців та службовців, технічних працівників визначено за потребою.

Тарифи  на  надання  послуг  з водопостачання, водовідведення, вивезення  та захоронення твердих побутових відходів  затверджені рішенням виконкому   селищної ради від  08.11.2016  № 56.     Протягом  2016  року діяльність комунального підприємства, яка забезпечувала основну частку його доходу, пов'язана з наданням  послуг  з водопостачання, водовідведення, вивезення  та захоронення твердих побутових відходів виконанням робіт по благоустрою селища, а  саме ліквідація несанкціонованих звалищ  та надання транспортних та ритуальних послуг . Всього надійшло коштів    від реалізації робіт та послуг- 1733,6 тис. грн.  

За    2016 рік піднято води  255,3 тис._м. куб реалізовано 120 тис м. куб ; відведено 35,73 тис м. куб  вивезено   та захоронено  ТПВ 3262 м3 або1300 т.

За результатами роботи підприємство за   2016 рік від реалізації послуг по водопостачанню ,водовідведенню, вивезенню та захороненню ТПВ отримало 1640.6 тис. грн., з них  940.2 тис. грн. від населення, від інших організацій 219 .6 тис. грн.,    Крім того отримано від   надання інших послуг  93 тис.грн.  всього на суму 1733,6 тис.грн.

Фінансову підтримку  з селищного бюджету  отримано  в сумі   _________ грн. та витрачено на:

 

- поточний ремонт арт свердловин – 137772.03грн

- буд.матеріали – 2503грн

-  труба поліет. Кабель.ел.лічильники – 36010грн

-  пусконаладочні роботи по втановленню нас.станцій – 14000 грн.

-  водяні насоси -  81695 грн

- ремонт в\насосів – 25000

-  придбання станцій управління насосами 220 тис.грн

 

                                                                                                       Таблиця 1.

Отримано доходу

Нараховано за  2016 рік тис. грн. з ПДВ

Сплачено за  2016 рік тис. грн. з ПДВ

Заборгованість станом на 01.01.17 рік  тис. грн. з ПДВ

від населення

968,2

940,2

28.0

від організацій

225.7

219.6

6.1

від субсидій

511.8

408.6

103.2         

Інші послуги

93.0

93.0

-

пільги

35.8

35.8

-

 

 

 

 

Всього разом:

1834,5

1733,6

137.3

 

Заборгованість  за комунальні  послуги    від населення та організацій та субсидіям і пільгам складає  137.3 тис. грн. з ПДВ, в тому числі: організації – 6.1, тис.грн.   населення –28.2 тис.грн., пільги та субсидії –  103.2 тис. грн.

        За   2016 рік  своїми коштами до бюджету перераховано 270,12 тис. грн. платежів по ПДВ, екологічний податок та рентна плата  – 83.8 тис. грн., до пенсійного фонду України – 132.56  тис. грн., видано заробітної плати –  604 тис. грн.,  За  2016 рік   підприємством за свої кошти придбано та сплачено:

  • Електроенергія -  313.тис.грн
  • паливо – мастильні матеріали –  104.6тис. грн.;
  • буд.матеріали та фітінг – 56 тис.грн
  • кислород, карбід, пропан-  18 тис.грн.
  • метал для рем робіт- 12 .тис.грн
  • послуги зв’язку «Укртелеком» - 2.8тис. грн.;
  • запасні частини – 27.9 тис. грн.;
  • канцелярські товари та бланки –  0.9 тис. грн.;
  • матеріали та спецодяг – 6.2 тис. грн.;
  • принтер та обслуговування –  1.35 тис. грн.;
  • послуги банку – 1 тис. грн.;
  • послуги по прийманню платежів – 1.300 тис. грн.;
  • публікації р.г. –4 тис. грн.;

            РАЗОМ – 549.33 тис. грн.

                                                                                                                  

За 2016 рік нараховано заробітної плати – 604тис. грн., з них  9.2 тис. грн. по договорах ЦПХ та нараховано єдиного внеску – 132.56 тис грн. Дебіторська заборгованість за минулі роки   станом на 01.01.2017 р. відсутня.

         Проведений аналіз особових рахунків споживачів, виявлені приховані та інші боржники , під час обстежень абонентів виявляються приховані від обліку куби, кількість осіб за сміття. Приклад: під час перевірки с. Марківка, та с. Малахово, виявлено недоплати по рахункам на 2000 грн.в другому кварталі та більш як 4000 в третьому. Для більш ретельного обліку за кошти КП (3960грн.) придбано програму «Парус»., проводиться робота з абонентами для винесення приладів обліку в точки розподілу, встановлення на багатоповерхові будинки загальнобудинкові лічильники, для більш детального аналізу використання води.

-        Претензійна робота з боржниками:

Щоденно проводиться аналіз, контролери в кінці робочого дня доповідають про виконану роботу (скільки перевірено домоволодінь, показники лічильників звіряють з абонентськими книжками, боржникам вручають попередження, запрошують на звірки до абонентського відділу) правдивість їх доповідей перевіряється в разі недостовірних показників притягуються до відповідальності(за одним фактом були звільнені з роботи, але через деякий час прийняті знову за їх проханням )На даний час робота контролерів стана набагато якісніша

-        Утримання машино - тракторного парку: Автомобілі, які знаходяться на балансі КП знаходяться в край ганебному стані потребують капітального ремонту і не мають реєстраційних документів, але не зважаючи на недостатнє фінансування, КП винаходить кошти на їх утримання  справному стані. Так  на автомобіль САЗ 3507 придбано 2 скати на 5600 грн. відремонтовано КПП, та екскаваторі  зроблено поточний ремонт двигуна витрачено 2300 грн. замінено розподільники Р100 – 5000 грн. Планується зробити капітальний ремонт двигуна на  асинізаційнійному автомобілі, та придбано 4 скати на контейнеровоз 12 тис.грн . Працівникам було придбано спецодяг 12 комплектів, костюм хімзащити, та сапоги заброди. На суму 6800 грн.

-        За звітний період було локалізовано 15 поривів водопровідної мережі,  видимих та два пориви приховані виявлені під час ремонтів. Відремонтовано водогони по вул. Степовій та Центральній. Проводились роботи по відновленню роботи каналізаційної мережі по вул. Молодіжній Медичній,  Жовтневій.

- відремонтовано сведловину по вул. Молодіжній  та  Млинному провулку,  які в часи пік  в літні й період будуть включені вул. Суворова та Центральна, це та дільниця де постійно низький тиск  води. На даних свердловинах   встановлено безбаштові системи водопостачання з використанням приладів зміни частоти електричного струму що дасть до 50% економії електроенергії,

таку систему буде встановлено і по вул. Молодіжній.

 -       Встановлено чотири сучасні огорожі де стоять контейнери для збору ТПВ, це вул. Центральна біля с\р, Степова, Медична та Молодіжна, КП було витрачено 12500 грн. Також ліквідовано п’ять стихійних звалищ вул. Молодіжна, Центральна, Медична та інші. На сміттєвому полігоні щонеділі підгортається та трамбується сміття на один раз витрачається 30 літрів дизпалива (800 грн.)  Біля контейнерів для ТПВ планується встановити контейнера для збору пластикових пляшок та інших виробів із поліетилену. В подальшому скла і паперу.

 

Директор КП

« Березань»                                                                                  Заїка Г.В.

Категорія: 2017 | Додав: berezanselrada
Переглядів: 266 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
idth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
ПОГОДА
Block title
Block content