|
Виконано
за 2016 рік
|
Затверджено на 2017 рік
|
Очікуване виконання за
2017 рік
|
Прогноз
на 2018 рік
|
Відхилення прогнозу 2018 року від очікуваного за
2017 рік
|
у сумі
|
у відсох-ках
|
Селищний бюджет всього, в т.ч.:
|
5052,8
|
6970,5
|
7911,1
|
29677,49
|
+21766,3
|
375,1
|
загальний фонд
|
4660,9
|
6399,8
|
6356,8
|
28948,1
|
22591,3
|
455,4
|
спеціальний фонд:
з них власні надходження
|
391,9
382,2
|
570,7
565,5
|
1554,3
1317,2
|
729,390
716,790
|
-824,91
-597,41
|
46,9
54,4
|
Загалом дохідна частина селищного бюджету прогнозується у обсязі 56692,390 тис.грн., у тому числі загального фонду – 55963,0тис.грн., спеціального – 729,390 тис.грн.
Доходи селищного бюджету (без урахування трансфертів з державного бюджету) на 2018 рік визначено у сумі 29677,490 тис.грн., що порівняно із очікуваним виконанням 2017 року більше на 21766,3 тис.грн., або на 275,1 відсотка, у тому числі: по загальному фонду – 28948,1 тис.грн., збільшено на 22591,3 тис.грн., або на 355,4 відсотка; по спеціальному фонду – 729,3 тис.гривень,зменшено на 824,91 тис.грн.
По загальному фонду збільшено за рахунок об’єднання громад.
Власні надходження зменшено в порівнянні з 2017 р. за рахунок благодійних внесків.
Загальний фонд
Податок та збір на доходи фізичних осіб
Основним платежем надходжень загального фонду обласного бюджету є податок та збір на доходи фізичних осіб, що становить 55,1відсотка від прогнозного показника доходів загального фонду 2018 року.
Відповідно до норм Податкового кодексу основним показником для розрахунку прогнозних надходжень податку на доходи фізичних осіб виступає показник витрат на оплату праці, який включає в себе: фонд оплати праці найманих працівників та грошового забезпечення військовослужбовців; допомогу по тимчасовій непрацездатності, що виплачується за рахунок фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування; винагорода за цивільно-правовими договорами , надходження за здані в оренду земельні паї.
Прогнозний розрахунок суми податку на доходи фізичних осіб на 2018 рік здійснено із урахуванням прогнозного витрат на оплату праці, рівня середньої заробітної плати, бази та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб.
При прогнозі податку на доходи фізичних осіб враховано основні чинники, які вплинуть на надходження, а саме:
- застосування єдиної ставки (18 відсотків) оподаткування доходів фізичних осіб;
- підвищення мінімальної заробітної плати та прожиткового мінімуму;
- легалізація виплати заробітної плати та інше.
Проектом Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік" передбачено підвищення мінімальної заробітної плати та встановлення її в розмірі з 1 січня – 3 723 гривень (мінімальна зарплата у 2017 році з 1 січня 3 200 гривень).
Враховуючи пряму залежність надходження цього податку до селищного бюджету від обсягів його справляння на територіях адміністративних одиниць району, виходячи з прогнозу витрат на оплату праці робітників і службовців, працівників сільського господарства, військовослужбовців, малих підприємств та інших надходжень, у 2018 році прогнозується у сумі 26600,0 тис.грн., з них у відрахуваннях:
- до місцевих бюджетів області
(75 відсотків), - 19950,0 тис.грн.;
у тому числі:
обласний бюджет (15 відсотків) - 3990,0 тис.грн.;
-селищний бюджети (60 відсотків) - 15960,0 тис.грн.;
- до державного бюджету (25 відсотків) - 6650,0 тис.грн.
Таким чином, з урахуванням всіх перелічених показників прогнозується зростання податку на доходи фізичних осіб у 2018 році на 13,8 відсотка до очікуваних надходжень 2017 року.
Податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності
Розрахунок прогнозу надходжень податку на прибуток підприємств на 2018 рік, здійснено на підставі динаміки надходжень за попередні роки та надходжень у 2017 році та прогнозного фінансового результату надходження по Березанській селищній раді .
Місцеві податки, які формують
загальний фонд селищного бюджету
Податок на майно, який займає 20,4% від прогнозного показника доходів загального фонду 2018 року розраховано в бюджеті відповідно до затверджених ставок податку від 0,1% до1% розміру мінімальної заробітної плати ,встановленої законом на 1 січня звітного року, та становить 5899,0 тис.гривень. В порівнянні з очікуваним виконанням 2017 року збільшено на 6,9%.
Плата за землю займає 18,1% від прогнозного показника доходів загального фонду 2018 року та становить 5236,0 тис. грн. В порівнянні з очікуваним виконанням 2017 року збільшено на 5,7%.
Єдиний податок займає 21,3% від прогнозного показника доходів загального фонду 2018 року та становить 6168,0 тис. грн. В порівнянні з очікуваним виконанням 2017 року збільшено на 3,9%.
Спеціальний фонд
На 2018 рік прогнозні надходження до спеціального фонду селищного бюджету складають 729,4 тис.гривень.
Джерела, які формують
спеціальний фонд селищного бюджету
(тис.грн.)
№
з.п.
|
Назва платежу
|
Прогноз на 2018 рік
|
1.
|
Власні надходження бюджетних установ
|
716,8
|
2.
|
Екологічний податок
|
12,6
|
Разом:
|
729,4
|
2. Міжбюджетні трансферти з державного бюджету
до селищного бюджету
Міжбюджетні трансферти, що передаються з державного бюджету до селищного бюджету, і які є складовою дохідної частини селищного бюджету 2018 року, визначені відповідно до Закону України "Про Державний бюджет України на 2018 рік.
Обсяг міжбюджетних трансфертів, що надаються з державного бюджету до селищного бюджету враховано в сумі 22816,6тис.грн., у тому числі:
освітня субвенція- 14329,1 тис.грн.;
медична субвенція – 6451,0 тис.грн.;
З метою забезпечення горизонтального вирівнювання податкоспроможності територій залежно від рівня надходжень на одного жителя, для селищного бюджету передбачено базову дотацію у сумі 2036,5 тис.грн.
З державного бюджету, також передається додаткова дотація на фінансування переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров’я у сумі 4198,3 тис.грн.
|