Неділя, 08.09.2024, 05:15

Березанська селищна рада

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Рішення сесії » 2018

Продовження додатку до рішення І сесії 7 скликання № 5 від 10.01.2018 року
19.01.2018, 08:53

ГЛАВА 4. ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ РАДИ.

Стаття 21. Порядок реєстрації депутатів Ради та запрошених осіб.

21.1. Перед відкриттям кожного пленарного засідання Ради проводиться реєстрація депутатів Ради особисто на підставі пред’явленого посвідчення депутата Ради та підтвердження ним своєї присутності власноручним підписом у відповідній реєстраційній формі.

Відповідальність за організацію реєстрації, достовірність її результатів несе секретар Ради.

21.2. Якщо депутат Ради не може взяти участь у пленарному засіданні Ради або може спізнитись на його відкриття, він повинен до початку пленарного засідання Ради письмово (а у невідкладних випадках - у телефонному режимі) повідомити селищного голову чи секретаря Ради особисто , вказавши поважні причини.

21.3. Підставою для відсутності депутата Ради на пленарному засіданні Ради можуть бути тільки поважні причини. До них відносяться: тимчасова втрата працездатності, хвороба, відпустка та інші причини, визначені чинним законодавством України як поважні. Вони повинні бути підтверджені документально.

21.4. Реєстрація депутатів Ради і запрошених осіб на пленарне засідання Ради починається за 30 хвилин до його відкриття.

21.5. Якщо на час відкриття пленарного засідання Ради було зареєстровано менше половини депутатів Ради від загального складу Ради, пленарне засідання Ради вважається таким, що не відбулося.

У такому разі за рішенням депутатів Ради, які зареєструвались, можуть бути проведені депутатські збори з визначеним ними порядком денним.

Продовження додатку

21.6. Про намір достроково покинути пленарне засідання Ради депутат Ради зобов'язаний письмово поінформувати головуючого на пленарному засіданні Ради із зазначенням поважних причин.

21.7. За пропозицією селищного голови або депутата Ради, підтриманою не менше однієї третини депутатів Ради від загального складу Ради може бути проведена поіменна (шляхом опитування) реєстрація депутатів Ради перед голосуванням, після перерви або після розгляду останнього питання порядку денного пленарного засідання Ради.

Стаття 22. Відкриття та порядок ведення пленарного засідання Ради.

22.1. Пленарні засідання Ради відкриває, веде та закриває селищний голова, а у випадках передбачених чинним законодавством – секретар Ради.

22.2. Пленарне засідання Ради починається з повідомлення головуючого на пленарному засіданні Ради даних про кількість присутніх депутатів Ради згідно з реєстрацією.

22.3. Після відкриття пленарного засідання Ради послідовно розглядаються наступні питання:

1) утворення Лічильної комісії та Секретаріату на поточну сесію Ради (зміни до її складу);

2) затвердження процедурним рішенням Ради порядку роботи (регламенту) пленарного засідання Ради;

Порядок (регламент) роботи пленарного засідання Ради регулює питання тривалості виступу доповідачів, співдоповідачів та інших виступаючих, а також тривалості пленарного засідання Ради, час перерви та інші питання, що стосуються організації роботи пленарного засідання Ради.

3) оголошення депутатських запитів, заяв, запитань, оголошень, відповідей на депутатські запити (за наявності вимоги депутата Ради - автора запиту, яка за два дні до початку пленарного засідання Ради була подана в письмовій формі до голови Ради), прийняття рішень Ради щодо відповідей на депутатські запити.

Оголошення депутатських запитів та відповідей на депутатські запити здійснює головуючий на пленарному засіданні Ради.

4) затвердження порядку денного сесії Ради (зміни до нього);

5) розгляд питань порядку денного сесії Ради;

6) оголошення заяв і пропозицій не з питань порядку денного сесії Ради, що надійшли від депутатів Ради головуючому на пленарному засіданні Ради під час поточного пленарного засідання Ради, прийняття у разі необхідності відповідних рішень Ради.

Стаття 23. Порядок розгляду питань порядку денного на пленарному засіданні Ради

23.1. Депутати або їх представники мають гарантоване право на виступ до 5 хв. після відкриття пленарного засідання Ради й до обговорення питань порядку денного.

23.2. Кожне питання порядку денного обговорюється на пленарному засіданні Ради. Рішення Ради з питання порядку денного може бути прийняте без обговорення, якщо жоден з депутатів не заперечує проти цього.

23.3. Процедура розгляду питання порядку денного на пленарному засіданні Ради включає такі етапи, для яких встановлюються, як правило, такі обмеження часу:

1) доповідь з питання порядку денного - до 10 хв.;

2) співдоповіді - до 10 хв. кожна;

3) запитання та відповіді на них по доповіді та співдоповідях - до 10 хв.;

4) обговорення питання порядку денного, що включає:

Продовження додатку

- виступи депутатів - до 3 хв.;

- повторних виступів -2 хв.;

- голосування.

23.4. Порядок розгляду відповідного питання порядку денного визначається процедурним рішенням Ради за пропозицією головуючого та депутатів Ради.

23.5. Запрошені та присутні на пленарному засіданні представники органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій мають право на виступ у порядку, визначеному процедурним рішенням Ради.

23.6. Під час обговорення питань порядку денного головуючий надає слово депутатам, які бажають виступити з місця, за умови запису депутата в чергу на виступ. Список депутатів Ради, які бажають виступити з місця, обов'язково оголошується головуючим на пленарному засіданні Ради.

Черговість виступів формується секретарем Ради у порядку надходження заявок на виступ.

23.7. Без запису на виступ з місця може надаватися слово для обґрунтування пропозицій або поправок, внесених у письмовій формі, якщо на цьому наполягає депутат.

23.8. Як до надання слова для виступу, так і відразу після цього депутат може відмовитись від виступу, повідомивши про це.

23.9. Право на виступ запрошеним або присутнім особам на пленарному засіданні надається за підсумками голосування процедурного рішення, прийнятого більшістю від присутніх депутатів на пленарному засіданні сесії Ради.

23.10. Слово для виступу в обговоренні надається за їх проханням без ухвалення процедурного рішення Ради:

1) представнику ініціативної групи, якою внесено на розгляд Ради проект рішення в порядку місцевої ініціативи;

2) особі, уповноваженій для виступу громадськими слуханнями під час розгляду Радою пропозицій громадських слухань;

3) представнику ініціативної групи при вирішенні питань про створення органів самоорганізації населення;

4) головам об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, квартальних, вуличних, будинкових комітетів;

5) головам батьківських комітетів навчальних закладів;

6) народним депутатам України.

23.11. Під час пленарного засідання депутат Ради може звернутися з однією із нижченаведених пропозицій щодо порядку роботи пленарного засідання Ради:

1) про перерву у пленарному засіданні Ради;

2) про завершення обговорення питання порядку денного;

3) про послідовність розгляду питань порядку денного.

23.12. Обговорення питання порядку денного може достроково припинятися за пропозицією головуючого або депутата Ради на підставі процедурного рішення Ради. Після прийняття процедурного рішення про припинення обговорення питання порядку денного головуючий обов'язково надає слово депутатам, які ще не виступили і наполягають на цьому. Перед голосуванням право на заключне слово мають доповідач та співдоповідачі по 1 хв. на кожного.

23.13. Голосування проекту рішення Ради на пленарному засіданні включає в себе:

1) прийняття проекту рішення в цілому у разі відсутності зауважень, пропозицій та поправок, крім редакційних правок;

2) прийняття проекту рішення за основу для голосування зауважень, пропозицій та поправок, внесених депутатами на пленарному засіданні Ради під час обговорення проекту рішення;

Продовження додатку

3) голосування і прийняття або відхилення зауважень, пропозицій та поправок, внесених депутатами на пленарному засіданні Ради під час обговорення проекту рішення;

4) прийняття проекту рішення в цілому з урахуванням прийнятих зауважень, пропозицій та поправок;

5) відхилення проекту рішення.

23.14. Після закінчення обговорення, якщо депутатами не внесені зауваження, пропозиції та поправки, крім редакційних правок, проект рішення Ради ставиться на голосування для прийняття у цілому.

Проект рішення, не прийнятий «у цілому», ставиться на голосування «за основу», і надалі застосовується процедура голосування, передбачена частинами 15- 19 даної статті.

23.15. Проект рішення, до якого надійшли зауваження, ставиться на голосування «за основу». Пропозиції і зауваження до проекту рішення подаються у письмовому вигляді секретарю Ради до початку голосування щодо проекту.

23.16. Після прийняття проекту рішення «за основу» пропозиції і зауваження до нього можуть оголошуватися усно, а за вимогою головуючого подаються йому в письмовому вигляді.

23.17. Пропозиції і зауваження, що надійшли до проекту рішення, головуючий ставить на голосування в порядку надходження, з попереднім їх оголошенням. Після голосування пропозицій і зауважень проект рішення ставиться на голосування «у цілому».

23.18. Неприйнятий «у цілому» проект рішення ставиться на голосування «по пунктах». Спочатку голосуються пункти проекту рішення, прийнятого «за основу». Якщо зазначені пункти проекту рішення не приймаються сесією, ставляться на голосування інші редакції пунктів у порядку їх надходження.

23.19. Якщо ніяка редакція пункту проекту рішення не була прийнята, пункт виключається з проекту рішення, прийнятого «за основу».

23.20. Проект рішення, що складається зі схвалених сесією Ради пунктів, вважається прийнятим «у цілому».

23.21. Якщо проект рішення не прийнятий «за основу», на голосування ставиться окремо кожен пункт проекту рішення з доповненнями, змінами, що надійшли. Проект рішення, що складається зі схвалених сесією Ради пунктів, вважається прийнятим «у цілому».

23.22. Перед кожним голосуванням головуючий чітко формулює зміст пункту рішення, що буде ставитися на голосування, і, якщо немає заперечень, пропонує провести голосування по ньому. Після закінчення голосування «за основу», «у цілому», «по пунктах» і доповнень до проекту рішення головуючий оголошує остаточні результати голосування.

23.23. Після оголошення головуючим початку голосування ніхто не може його перебивати. З початку голосування і до оголошення його результатів слово нікому не надається.

23.24. У разі порушення процедури голосування чи виникнення перешкод під час його проведення негайно проводиться повторне голосування без обговорення.

23.25. Рішення Ради вважається прийнятим, якщо на пленарному засіданні за нього проголосувало більше половини депутатів від загального складу Ради. При встановленні результатів голосування до загального складу Ради включається селищний голова, якщо він бере участь у пленарному засіданні Ради, і враховується його голос.

23.26. Якщо проект рішення на пленарному засіданні не прийнято, повторний розгляд такого проекту рішення можливий на наступному (черговому, позачерговому) пленарному засіданні Ради з обов’язковим розглядом проекту рішення на засіданні профільної постійної комісії Ради.

23.27. Якщо при проведенні голосування з питання порядку денного рішення Ради не прийнято, повторний розгляд цього питання можливий не більше одного разу на

Продовження додатку

пленарному засіданні Ради відповідно до рішення, прийнятого більшістю голосів депутатів від загального складу Ради.

23.28. Якщо проект рішення на пленарному засіданні не прийнято, головуючий на пленарному засіданні за власною ініціативою або за пропозицією депутатів Ради може поставити на голосування питання про відхилення проекту рішення.

23.29. У разі якщо рішення з питання порядку денного не прийнято, за пропозиціями депутатів Ради головуючий може надати доручення профільній постійній комісії з попереднього розгляду відповідного проекту рішення додатково опрацювати зазначений проект рішення з урахуванням висловлених на пленарному засіданні пропозицій та зауважень.

23.30. Якщо проект рішення Ради двічі не прийнятий (незалежно від того, на поточній чи наступній сесіях Ради відбувався повторний розгляд проекту) або якщо Рада відхилила проект рішення більшістю голосів депутатів від загального складу Ради, такий проект рішення вважається відхиленим і повертається суб'єкту подання. Подальший розгляд відхиленого проекту рішення або який дослівно чи по суті повторює відхилений проект рішення можливий на наступній сесії в порядку, передбаченому цим Регламентом.

23.31. У разі порушення встановленої цим Регламентом процедури при розгляді й голосуванні проекту рішення депутат Ради може звернутися до головуючого на пленарному засіданні із відповідною заявою та пропозицією щодо скасування результатів відповідного голосування та повернення до розгляду проекту рішення. Рішення про скасування результатів голосування та повернення до розгляду проекту рішення може бути прийняте до закінчення відповідного пленарного засідання Ради більшістю голосів депутатів від загального складу Ради.

23.32. Проекти рішень про передачу земельних ділянок у власність громадянам можуть подаватися і голосуватися як одне загальне рішення, в якому кожен пункт може обговорюватися окремо.

23.33. Розгляд проектів рішень Ради з питань містобудування, землекористування та землевідведення за вимогою депутатів може супроводжуватися детальними графічними матеріалами на паперових носіях або демонстрацією на екрані місця розташування відповідної земельної ділянки (кадастровий план) та фотофіксації її фактичного стану. Крім того, в необхідних випадках за пропозицією головуючого або депутатів Ради, на підставі процедурного рішення, демонстрацією відео- та фотозйомки на екрані може супроводжуватися розгляд будь-якого іншого питання порядку денного пленарного засідання Ради.

Стаття 24. Конфлікт інтересів

24.1. У разі наявності реального чи потенційного конфлікту інтересів селищний голова, секретар Ради, депутат Ради бере участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень Радою за умови самостійного публічного оголошення про це під час засідання Ради, на якому розглядається відповідне питання та запобігання і врегулювання конфлікту інтересів відповідно до вимог Закону України "Про запобігання корупції" та іншого антикорупційного законодавства.

24.2. Здійснення контролю за дотриманням вимог частини першої цієї статті, надання зазначеним у ній особам консультацій та роз'яснень щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою та подарунками, покладається на постійну комісію, визначену Радою.

Стаття 25. Дисципліна та етика в Раді

25.1. Депутати Ради повинні дотримуватися таких правил депутатської етики:

1) керуватися загальнодержавними інтересами та інтересами територіальної громади чи виборців свого виборчого округу, від яких його обрано;

Продовження додатку

2) не використовувати депутатський мандат в особистих інтересах чи в корисливих цілях;

3) керуватися у своїй діяльності та поведінці загальновизнаними принципами порядності, честі і гідності;

4) не розголошувати відомостей, що становлять державну або іншу таємницю, яка охороняється законом, інших відомостей з питань, що розглядалися на закритих засіданнях Ради чи її органів і не підлягають за їх рішенням розголошенню, та відомостей, які стосуються таємниці особистого життя депутата Ради або виборця, що охороняється законом, чи стали йому відомі у зв'язку з його участю в депутатських перевірках;

5) не допускати образливих висловлювань, не використовувати у публічних виступах недостовірні або неперевірені відомості стосовно органів державної влади, органів місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ і організацій, їх керівників та інших посадових чи службових осіб, депутатських груп, фракцій, окремих депутатів Ради;

6) не приймати будь-яких гонорарів, подарунків, не отримувати винагород безпосередньо чи опосередковано за дії, пов'язані зі здійсненням ним депутатських повноважень.

25.2. Регламентом Ради чи Статутом територіальної громади Березанської селищної ради можуть бути встановлені також інші правила депутатської етики та заходи впливу щодо тих депутатів Ради, які порушують ці правила.

25.3. На депутатів Ради поширюються вимоги та обмеження, встановлені Законом України "Про запобігання корупції".

25.4. Під час засідання Ради, особи (за винятком технічних працівни­ків), які не є її депутатами, не повинні перебувати в місці розміщення депутатів.

25.5. Громадянину може бути відмовлено в доступі на відповідне засідання Ради у разі його відмови пред’явити паспорт або документ, що посвідчує особу, з фотографією, з одночасним усним роз’ясненням вищевикладених положень Регламенту, а також за умови відсутності вільного місця для розміщення у приміщенні, в якому проводиться засідання, або відповідно до законодавства, з метою припинення протиправних дій з боку цієї особи у випадку вчинення нею будь-яких протиправних дій.

25.6. У випадку протиправних дій з боку будь-яких осіб до приміщення, в якому проводиться засідання, негайно запрошуються відповідні уповноважені представники правоохоронних органів для припинення та фіксування у порядку, встановленому законом, зазначених дій та притягнення винних до встановленої законом відповідальності.

25.7. У разі будь-якого перешкоджання проведенню засідання, особа, що своєю поведінкою створює перешкоди у проведенні засідання, за розпорядженням головуючого на засіданні або за процедурним рішенням Ради може бути негайно видалена з приміщення, в якому проводиться засідання, в тому числі за допомогою представників правоохоронних органів.

ГЛАВА 5. РОБОЧІ ОРГАНИ СЕСІЇ РАДИ

Стаття 26. Утворення робочих органів сесії Ради.

На пленарному засіданні Ради чергової сесії Ради після підтвердження головуючим правомочності пленарного засідання Ради утворюються робочі органи сесії Ради: Секретаріат та Лічильна комісія цієї сесії Ради.

Продовження додатку

Стаття 27. Секретаріат сесії Ради.

27.1. Секретаріат сесії Ради обирається відкритим голосуванням з числа депутатів Ради у складі 2-х чоловік.

27.2. Секретаріат сесії Ради організовує ведення протоколу пленарних засідань Ради, веде запис бажаючих виступити, реєструє депутатські запити, питання, повідомлення, заяви та пропозиції, організовує роботу зі зверненнями, що надходять на адресу сесії Ради, виконує інші функції, визначені Радою, та безпосередньо після закінчення пленарного засідання передає відповідні документи секретарю Ради.

Стаття 28. Лічильна комісія сесії Ради.

28.1. Лічильна комісія Ради обирається для організації голосувань Ради і визначення їх результатів під час таємного голосування , за дорученням Ради у разі необхідності встановлює присутність депутатів Ради на пленарному засіданні Ради, а також розглядає звернення депутатів Ради, пов'язані з порушенням процедури голосування чи іншими перешкодами в голосуванні.

28.2. Лічильна комісія Ради обирається Радою з числа депутатів шляхом відкритого голосування за списком без його обговорення в складі 3 чоловік.

28.3. Лічильна комісія Ради обирає зі свого складу голову і секретаря.

28.4. Засідання Лічильної комісії Ради проводяться гласно і відкрито.

28.5. У роботі Лічильної комісії Ради не можуть брати участь депутати Ради, кандидатури яких внесено для голосування.

28.6. Рішення Лічильної комісії Ради приймаються простою більшістю голосів членів комісії від її загального складу.

28.7. Підрахунок голосів депутатів при проведенні відкритого голосування за дорученням Ради проводить її секретар.

28.8. Підсумки підрахунку голосів вносяться до протоколу пленарного засідання, який веде Секретаріат сесії.

 

Стаття 29. Головуючий на пленарному засіданні Ради.

29.1. Головує на пленарному засіданні Ради селищний голова .

29.2. Головуючий на пленарному засіданні Ради зобов’язаний:

1) дотримуватися цього Регламенту і вживати заходів щодо його дотримання всіма присутніми на пленарному засідання Ради;

2) повідомляти про результати реєстрації депутатів Ради та кількість депутатів Ради, відсутніх на пленарному засіданні Ради із поважних причин;

3) оголошувати депутатські запити;

4) відкривати та неупереджено вести, закривати пленарне засідання Ради, оголошувати перерви відповідно до прийнятого порядку роботи (регламенту) пленарного засідання Ради;

5) попереджати присутніх на закритому пленарному засіданні Ради про процедуру його проведення;

6) організовувати розгляд питань відповідно до вимог цього Регламенту;

7) вносити на обговорення проекти рішень Ради, оголошувати їх повну назву, редакцію та інформацію щодо ініціаторів їх внесення;

8) оголошувати списки осіб, які записалися на виступи;

Продовження додатку

9) створювати рівні можливості депутатам Ради, депутатським групам для участі в обговоренні питань відповідно до вимог цього Регламенту;

10) надавати слово для доповіді (співдоповіді), виступу, оголошувати наступного промовця;

11) утримуватися від коментарів та оцінок щодо промовців та їх виступів, крім випадків порушення ними норм дисципліни та депутатської етики;

12) ставити питання на голосування, оголошувати його результати;

13) оголошувати офіційні повідомлення; інформувати про матеріали, що надійшли на адресу Ради;

14) вживати заходів для підтримання порядку на пленарному засіданні Ради;

15) здійснювати інші повноваження відповідно до вимог цього Регламенту.

29.3. Головуючий на пленарному засіданні Ради має право:

1) вносити пропозиції з процедурних питань щодо ходу пленарного засідання Ради, які ставляться на голосування першими, зокрема:

- про перерву у пленарному засіданні Ради, перенесення чи відміну проведення пленарного засідання Ради;

- про послідовність розгляду внесених проектів рішень Ради до порядку денного сесії Ради;

- про повторне внесення проекту рішення Ради, затвердженого порядку денного сесії Ради, на розгляд головної постійної комісії Ради;

2) підсумовувати обговорення питань, внесених на розгляд пленарного засідання Ради;

3) ставити промовцям уточнюючі запитання, виправляти помилки, допущені у виступах;

4) звертатися до промовця з проханням скоротити або закінчити виступ, якщо виступ промовця повторює те, що вже виголошували інші промовці під час обговорення даного питання, і головуючий на пленарному засіданні Ради вважає, що Рада отримала з цього питання достатню інформацію;

5) припиняти виступ депутата чи запрошеного, якщо він виступає без його дозволу;

6) оголошувати (або доручати секретарю Ради оголошувати) письмові пропозиції та інші документи щодо обговорюваного питання;

7) продовжувати пленарне засідання Ради на п’ятнадцять хвилин понад визначений порядком роботи (регламентом) пленарного засідання Ради час;

8) давати розпорядження секретарю Ради про надання депутатам Ради під час пленарного засідання Ради додаткових матеріалів з питань, включених до порядку денного сесії Ради;

9) вимагати від депутатів Ради пояснення причин їх запізнення або відсутності на попередніх пленарних засіданнях Ради;

10) користуватися іншими правами, визначеними чинним законодавством України та цим Регламентом.

29.4. У разі грубого або систематичного порушення цього Регламенту головуючим на пленарному засіданні Ради він може бути відстороненим більшістю голосів депутатів Ради від загального складу Ради, про що робиться запис у протоколі пленарного засідання Ради.

 

ГЛАВА 7. ГОЛОСУВАННЯ НА ПЛЕНАРНИХ ЗАСІДАННЯХ РАДИ.

Стаття 30. Загальні вимоги щодо голосування на пленарному засіданні Ради.

Продовження додатку

30.1. Голосування на пленарному засіданні Ради проводиться після оголошення головуючим на пленарному засіданні Ради пропозицій чи поправок , що ставляться на голосування.

30.2. Перед голосуванням головуючий на пленарному засіданні Ради оголошує:

- необхідну кількість голосів депутатів Ради для прийняття рішення;

- вид голосування (якщо з цього приводу є спеціальні вимоги цього Регламенту або від депутатів Ради надійшли відповідні пропозиції).

30.3. Текст пропозиції чи поправки, що ставиться на голосування, повинне оголошуватися. При цьому називається депутат Ради, постійна комісія Ради, що ініціювали внесення пропозиції чи поправки.

30.4. При встановленні результатів голосування до загального складу Ради включається і селищний голова і враховується його голос.

30.5. Після закінчення голосування головуючий на пленарному засіданні Ради оголошує його повні результати і прийняте рішення.

Стаття 31. Повторне голосування (переголосування) на пленарному засіданні Ради.

31.1. Якщо при проведенні голосування з певного питання порядку денного Ради рішення не прийняте, повторне голосування (переголосування) з цього питання можливе за умови:

- його підтримки не менше однієї третини депутатів Ради від загального складу Рад,

- за ініціативою головуючого на пленарному засіданні Ради у випадку, якщо якась частина депутатів Ради не приймала участь у голосуванні або не зорієнтувалась по змісту пропозиції, але не більше 2-х разів.

31.2. Якщо проект рішення Ради не прийнятий і після повторного голосування (переголосування), то він знімається з розгляду Ради взагалі або переноситься на наступне пленарне засідання Ради для повторного розгляду з певними поправками.

Стаття 32. Види голосування на пленарних засіданнях Ради.

32.1. Радою та її органами можуть застосовуватися наступні види голосування: відкрите ( кількісне), поіменне та таємне.

При кількісному виді голосування здійснюється вибір таких варіантів: “за”, “проти”, “утримався”.

Стаття 33. Відкрите та поіменне голосування на пленарному засідання Ради.

33.1. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні шляхом відкритого та поіменного голосування депутатів, окрім випадків, визначених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», в яких рішення приймається таємним голосування.

33.2. Відкрите голосування проводиться шляхом підняття (непідняття) депутатами рук.

33.3. Поіменне голосування проводиться шляхом оголошення головуючим або головою Лічильної комісії списку зареєстрованих депутатів Ради.

33.4. Кожен депутат Ради при зчитуванні його прізвища оголошує своє рішення з варіантів, що ставляться на голосування.

33.5. Голова Лічильної комісії або визначений Лічильною комісією представник повідомляє про результат голосування за кожен варіант на пленарному засіданні Ради.

33.6. Усі пропозиції, що надійшли від депутатів Ради, ставляться на відкрите голосування після закінчення обговорення в порядку їх надходження, якщо автори не знімають їх.

Продовження додатку

33.7. Перед початком голосування головуючий на пленарному засіданні Ради оголошує пропозиції, що ставляться на голосування, уточнює їх формулювання.

33.8. При голосуванні по одному питанню кожен депутат Ради має один голос і подає його за пропозицію або проти неї, чи утримується при голосуванні.

33.9. Головуючий на пленарному засіданні Ради оголошує результати голосування по мірі їх надходження від Лічильної комісії.

33.10. Рада може приймати рішення з процедурних питань (надалі - процедурне рішення), зазначених у цьому Регламенті, без підготовки у постійних комісіях та включення до порядку денного і таке, що не потребує окремого документального оформлення.

33.11. Процедурним є рішення, яке впливає виключно на порядок ведення відповідного засідання Ради і не стосується інших питань, для яких законодавством або цим Регламентом передбачений інший порядок прийняття рішення.

33.12. Процедурне рішення приймається відразу після обговорення і заноситься до протоколу пленарного засідання Ради.

33.13. Процедурне рішення приймається не менше як однією третиною депутатів від загального складу Ради.

Процедурними, зокрема, вважаються рішення:

1) про черговість питань порядку денного;

2) про перерву у засіданні, перенесення чи закриття засідання;

3) про проведення додаткової реєстрації;

4) про встановлення часових обмежень для виступів і дискусії в цілому;

5) про надання додаткового часу для виступу;

6) про зміну черговості виступів;

7) про надання слова запрошеним на засідання;

8) про передачу питання на розгляд відповідної комісії Ради;

9) про терміновість питань порядку денного;

10) про форму бюлетеня для таємного голосування;

11) про підрахунок/перерахунок голосів;

12) про взяття інформації до відома;

13) про встановлення терміну відповіді на депутатський запит;

14) інші процедурні питання.

Стаття 34. Таємне голосування на пленарному засіданні Ради.

34.1. Таємне голосування проводиться за рішенням Ради, прийнятим більшістю голосів депутатів Ради від загального складу Ради, та у випадках, передбачених чинним законодавством і цим Регламентом.

34.2. При проведенні таємного голосування Лічильна комісія встановлює і доводить до відома депутатів Ради:

- час і місце проведення голосування;

- порядок заповнення бюлетеня;

- критерії визнання бюлетеня недійсним;

- порядок організації голосування.

34.3. Бюлетені для таємного голосування в кількості, що відповідає фактичній чисельності обраних депутатів Ради, виготовляються секретарем Ради за встановленою Радою формою.

34.4. Бюлетені для кожного таємного голосування повинні бути однаковими за матеріалом, кольором, розміром, змістом і не повинні мати ніяких позначок.

Продовження додатку

34.5. У бюлетені для таємного голосування зазначається мета голосування та у відповідному місці ставляться печатка Ради і підписи голови та секретаря Лічильної комісії.

34.6. До бюлетеня для таємного голосування при персональних обраннях, призначеннях, наданні згоди на призначення включаються всі кандидатури на посади, які були висунуті у порядку, встановленому чинним законодавством України та цим Регламентом, і які дали згоду балотуватися.

Самовідвід кандидатів приймається Радою без голосування.

Кандидат може зняти свою кандидатуру (не балотуватися) і перед проведенням повторного голосування.

34.7. Якщо розглядається питання про надання згоди на звільнення з посади, відкликання, звільнення з посади, припинення повноважень або висловлення недовіри, то до бюлетеня для таємного голосування включається відповідна кандидатура, незалежно від її згоди на це.

34.8. Кожному депутату Ради Лічильною комісією видається один бюлетень для таємного голосування після пред'явлення ним посвідчення та особистого підпису в реєстрі про одержання бюлетеня. Бюлетені видаються безпосередньо при вході в сектор для таємного голосування.

34.9. Сектор для таємного голосування облаштовується таким чином, щоб при вході до сектору для голосування були розміщені столи для реєстрації депутатів та одержання ними бюлетенів для таємного голосування, а при виході - кабіна та прозора скринька для таємного голосування. При цьому до сектору для голосування одночасно може ввійти така кількість депутатів Ради, яка відповідає кількості наявних столів для реєстрації.

34.10. Депутат Ради може одержати бюлетень для таємного голосування і ввійти до кабіни для таємного голосування тільки після того, як вона звільниться.

34.11. Депутат Ради не має права двічі входити до сектору для таємного голосування при проведенні одного голосування.

34.12. Голосування проводиться в кабіні для таємного голосування шляхом проставлення в бюлетені для таємного голосування позначки, що засвідчує волевиявлення депутата Ради, напроти прізвища кандидата, за якого депутат Ради голосує, або напроти іншого запропонованого в бюлетені варіанта рішення. Заповнений бюлетень для таємного голосування опускається в скриньку, що знаходиться біля кабіни для таємного голосування.

34.13. Голосування закінчується в час, визначений Лічильною комісією.

34.14. Таємне голосування вважається таким, що не відбулося, якщо бюлетенів для таємного голосування депутатами Ради одержано менше, ніж необхідно для прийняття відповідного рішення. У такому разі проводиться переголосування, якщо не прийнято іншого рішення більшістю голосів депутатів від загального складу Ради.

34.15. Недійсними вважаються бюлетені невстановленого зразка, бюлетені, у яких підтримано дві і більше кандидатур на одну посаду, а також бюлетені, з яких неможливо з'ясувати волевиявлення депутата Ради. Прізвища, додатково вписані до бюлетенів, при підрахунку голосів не враховуються.

34.16. Рішення Ради за результатами таємного голосування вважається прийнятим, якщо за нього подано більшість голосів депутатів від загального складу Ради.

У випадку проведення таємного голосування щодо звільнення з посади секретаря Ради рішення вважається прийнятим якщо за нього подано не менше двох третин голосів депутатів від загального складу Ради.

34.17. Якщо при обранні, призначенні, наданні згоди на призначення на посаду лише однієї особи жоден із кількох кандидатів на посаду не одержить за результатами першого голосування необхідної більшості голосів депутатів Ради, проводиться повторне таємне

Продовження додатку

голосування щодо двох кандидатур, які одержали найбільшу кількість голосів депутатів Ради при першому голосуванні.

34.18. Якщо внаслідок вибуття кандидатів на посаду залишається один кандидат на посаду, повторне таємне голосування проводиться щодо нього.

34.19. Якщо за результатами таємного голосування рішення про надання згоди на звільнення з посади, відкликання, звільнення з посади, припинення повноважень або висловлення недовіри не прийнято, пропозиція вважається відхиленою і повторному розгляду або новому голосуванню щодо тієї самої особи на цій сесії не підлягає, крім випадків виникнення нових підстав або з'ясування обставин, які не були відомі Раді при розгляді відповідної кандидатури.

34.20. Якщо за результатами таємного голосування кандидата не було відповідно обрано, призначено, надано згоди на його призначення на посаду, проводиться повторний розгляд цього ж питання порядку денного з новим висуненням кандидатів, якщо інше не встановлено чинним законодавством України. Кількість повторних розглядів таких питань не обмежується.

34.21. Рада може прийняти процедурне рішення про таємне голосування щодо кандидатур на посади списком, якщо інше не встановлено чинним законодавством України та цим Регламентом.

34.22. У разі обрання чи призначення колегіального органу списком до бюлетеня для таємного голосування може включатися більше кандидатур, ніж потрібно для обрання чи призначення.

34.23. Кандидатури на посади вносяться до бюлетеня в алфавітному порядку.

34.24. Голосування і підрахунок голосів здійснюються щодо кожної кандидатури окремо. Обраними чи призначеними при голосуванні списком вважаються кандидати, які отримали найбільшу кількість голосів депутатів Ради, яка становить більшу половину голосів депутатів від загального складу Ради.

34.26. Якщо внаслідок голосування за списком не обрано, не призначено на посади необхідної кількості осіб, продовжується розгляд того ж питання порядку денного з новим висуненням кандидатів на вакантні посади.

34.27. Голова Лічильної комісії або визначений нею доповідач - член Лічильної комісії доповідає на пленарному засіданні Ради про результати таємного голосування, виявлені порушення порядку голосування та відповідає на запитання депутатів Ради.

34.28. Результати таємного голосування Лічильна комісія заносить до протоколу, який підписують усі присутні її члени. Член Лічильної комісії, який не погоджується з її протоколом, у письмовій формі викладає свою окрему думку, яка додається до протоколу засідання Лічильної комісії і оголошується на пленарному засіданні Ради.

34.29. Якщо за результатами таємного голосування буде прийнято рішення про обрання, призначення, надання згоди на призначення на посаду відповідного кандидата, головуючий на пленарному засіданні Ради на підставі доповіді Лічильної комісії оголошує таке рішення, яке оформляється рішенням Ради.

34.30. Якщо Радою не буде прийняте рішення про переголосування, проведення нових виборів або повторного голосування головуючий на пленарному засіданні Ради оголошує на підставі доповіді Лічильної комісії прийняте за результатами таємного голосування рішення, яке у разі необхідності оформляється як відповідний акт Ради без додаткового голосування.

34.31. Перед початком таємного голосування Лічильна комісія:

- отримує від секретаря Ради складений в алфавітному порядку список всіх депутатів Ради та бюлетені для таємного голосування;

- перевіряє наявність приміщень (кабін) для голосування;

Продовження додатку

- опечатує скриньку для таємного голосування й забезпечує всі умови для повного дотримання таємниці голосування.

34.32. Таємне голосування вважається таким, що відбулося, якщо кількість депутатів Ради, що взяли участь у голосуванні, становить більше половини депутатів від загального складу Ради.

ГЛАВА 8. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ

Стаття 35. Прийняття рішень.

35.1. Рішення Ради з будь-якого питання приймається на її пленарному засіданні після його обговорення більшістю депутатів від загального складу ради, крім випадків, передбачених Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

35.2. Рішення Ради може прийматися без обговорення, якщо на пленарному засіданні жоден депутат не заперечує проти цього.

ГЛАВА 9. НАБРАННЯ ЧИННОСТІ РІШЕННЯ РАДИ

Стаття 36. Оформлення рішень Ради.

36.1. Рішення селищної Ради у п'ятиденний строк з моменту його прийняття може бути зупинено селищним головою у зв’язку з невідповідністю з чинним законодавством і внесено на повторний розгляд Ради із обґрунтуванням зауважень. Рада зобов'язана у двотижневий строк повторно розглянути рішення. Якщо Рада відхилила зауваження селищного голови і підтвердила попереднє рішення двома третинами депутатів від загального складу Ради, воно набирає чинності.

Зупинення рішення Ради здійснюється розпорядженням селищного голови.

36.2. Якщо під час розгляду на пленарному засіданні були внесенні зміни та зауваження до проекту рішення, то суб'єкти подання (ініціатори внесення) проектів рішень Ради разом з головною постійною комісією Ради в семиденний термін після пленарного засідання Ради опрацьовують рішення Ради відповідно до зауважень та змін, які були прийняті на пленарному засіданні Ради та зафіксовані у протоколі , і передають їх до секретаря Ради.

36.3. Секретар Ради після отримання опрацьованих рішень Ради передає їх на підпис селищному голові .

36.4. Після підписання рішення Ради секретар згідно з порядком денним сесії Ради присвоює рішенню Ради номер.

36.5. Рішення Ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення, якщо Радою не встановлено більш пізній строк введення цих рішень у дію.

36.6. Рішення Ради не нормативного характеру ( рішення індивідуальної дії) набирають чинності з моменту їх прийняття.

Стаття 37. Офіційне оприлюднення рішення Ради.

37.1. Рішення Ради тиражується в необхідній кількості примірників та надсилається апарату Виконавчого комітету селищної ради (не пізніше п’ятиденного терміну з дня підписання) для організації їх виконання місцевим органам виконавчої влади, відповідним підприємствам, установ та організаціям міста (відповідно до переліку, який додається до проекту рішення Ради).

Продовження додатку

37.2. Офіційне оприлюднення рішень Ради на інформаційному веб – сайті Ради покладається на Виконавчий комітет селищної Ради у 5-денний строк з дня їх підписання селищним головою.

Категорія: 2018 | Додав: berezanselrada
Переглядів: 220 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
idth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
ПОГОДА
Block title
Block content