Неділя, 08.09.2024, 05:20

Березанська селищна рада

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Рішення сесії » 2018

Продовження додатку до рішення І сесії 7 скликання № 5 від 10.01.2018 року
19.01.2018, 09:18

Стаття 50. Селищний голова

  1. . Селищний голова є головною посадовою особою територіальної громади Березанської селищної ради.

50.2. Селищний голова обирається територіальною громадою на основі загального, рівного, прямого вибор­чого права шляхом таємного голосування в порядку, визначеному законом, і здійснює свої повноваження на по­стійній основі.

50.3. Строк повноважень селищного голови, обраного на чергових місцевих виборах, визначається Конститу­цією України.

50.4. Селищний голова очолює виконавчий комітет Ради, головує на її засіданнях.

50.5. Селищний голова не може бути депутатом будь-якої ради, суміщати свою службову діяльність з іншою по­садою, в тому числі на громадських засадах, займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю.

50.6.На селищного голову поширюються повноваження та гарантії депутатів рад, передбачені законом про статус депутатів рад, якщо інше не встановлено законом.

50.7. Повноваження селищного голови можуть бути тимчасово покладені на керівника відповідної військо­во-цивільної адміністрації відповідно до Закону України «Про військово-цивільні адміністрації».

50.8. Повноваження селищного голови починаються з моменту оголошення виборчою комісією на пленар­ному засіданні Ради рішення про його обрання.

50.9. Повноваження новообраного селищного голови починаються з моменту складення ним присяги відповідно до Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування" на пленарному засіданні селищної ради, на якому відповідною територіальною виборчою комісією були оголошені рішення щодо його обрання та реєстрації. Повноваження селищного голови закінчуються в день відкриття першої сесії Ради, обраної на наступних чергових місцевих виборах, або, якщо рада не обрана, з моменту вступу на цю посаду іншої особи, обраної на наступних місцевих виборах, крім випадків дострокового припинення його повноважень відповідно до частин першої та другої статті 79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

50.10. У разі звільнення з посади селищного голови у зв’язку з достроковим припиненням його повноважень або його смерті, а також у разі неможливості здійснення ним своїх повноважень повноваження голови здійснює секретар Ради.

50.11. Секретар Ради тимчасово здійснює зазначені повноваження з моменту дострокового припинення пов­новажень селищного голови і до моменту початку повноважень селищного голови, обраного на позачергових виборах відповідно до закону,

Продовження додатку

або до дня відкриття першої сесії Ради, обраної на чергових місцевих виборах.

50.12. Повноваження голови можуть бути припинені достроково у випадках, передбачених статею 79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», що має наслідком звільнення його з посади.

50.13.Селищний голова:

- забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відпо­відній території, додержання Конституції та законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади;

- організує в межах, визначених цим Законом, роботу Ради та її виконавчого комітету;

- підписує рішення Ради та її виконавчого комітету;

- вносить на розгляд Ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря Ради;

- вносить на розгляд Ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету Ради;

- вносить на розгляд Ради пропозиції щодо структури виконавчих органів Ради, апарату Ради та її вико­навчого комітету, їх штатів, встановлених відповідно до типових штатів, затверджених Кабінетом Міністрів України;

- здійснює керівництво апаратом Ради та її виконавчого комітету;

- скликає сесії Ради, вносить пропозиції та формує порядок денний сесій Ради і головує на пленарних засіданнях Ради;

- забезпечує підготовку на розгляд Ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку, цільових програм з інших питань самоврядування, місцевого бюджету та звіту про його виконання, рішень Ради з інших питань, що належать до її відання; оприлюднює затверджені Радою програми, бюджет та звіти про їх виконання;

- призначає на посади та звільняє з посад керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів Ради, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад, крім керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів;

- скликає загальні збори громадян за місцем проживання;

- вносить на розгляд Ради пропозиції про утворення спеціалізованої установи з надання безоплатної первинної правової допомоги;

- вносить на розгляд Ради пропозиції щодо кандидатури на посаду керівника установи з надання безоплатної первинної правової допомоги;

- забезпечує виконання рішень місцевого референдуму, Ради, її виконавчого комітету;

- є розпорядником бюджетних коштів, використовує їх лише за призначенням, визначеним Радою;

- представляє територіальну громаду, Раду та її виконавчий комітет у відносинах з державними органа­ми, іншими органами місцевого самоврядування, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організа­ціями незалежно від форм власності, громадянами, а також у міжнародних відносинах відповідно до законодавства;

- звертається до суду щодо визнання незаконними актів інших органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, які обмежують права та інтереси тери­торіальної громади, а також повноваження Ради та її органів;

- укладає від імені територіальної громади, Ради та її виконавчого комітету договори відповідно до законодавства, а з питань, віднесених до виключної компетенції Ради, подає їх на затвердження Ради;

- веде особистий прийом громадян;

- забезпечує на відповідній території додержання законодавства щодо розгляду звернень громадян та їх об’єднань;

- бере участь у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в межах та у спосіб, встановлені Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

- здійснює інші повноваження місцевого самоврядування, визначені цим та іншими законами, якщо вони не віднесені до виключних повноважень Ради або не віднесені Радою до відання її виконавчих органів;

- видає розпорядження у межах своїх повноважень.

50.14. Селищний голова несе персональну відповідальність за здійснення наданих йому законом повнова­жень

Продовження додатку

50.15. При здійсненні наданих повноважень селищний голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним — перед Радою, а з питань здійснення виконавчими органами Ради повноважень органів виконавчої влади — також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.

50.16. Селищний голова щорічно звітує Раді про здійснення державної регуляторної політики у сфе­рі господарської діяльності виконавчими органами Ради.

50.17. Селищний голова не рідше одного разу на рік звітує про свою роботу перед територіальною громадою на відкритій зустрічі з громадянами.

50.18. На вимогу не менше половини депутатів Ради селищний голова зобов’язаний прозвітувати перед Ра­дою про роботу виконавчих органів Ради у будь-який визначений ними термін.

Стаття 51. Дострокове припинення повноважень селищного голови

51.1. Повноваження селищного голови вважаються достроково припиненими у разі:

- його звернення з особистою заявою до відповідної ради про складення ним повноважень голови;

- припинення його громадянства;

- набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього;

- набрання законної сили рішенням суду про притягнення його до відповідальності за правопорушення, пов’язане з корупцією, яким накладено стягнення у виді позбавлення права займати посади або займатися ді­яльністю, що пов’язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;

- відкликання з посади за народною ініціативою;

- визнання його судом недієздатним, безвісно відсутнім або оголошення таким, що помер;

- його смерті.

51.2. Повноваження селищного голови можуть бути також достроково припинені, якщо він порушує Конституцію або закони України, права і свободи громадян, не забезпечує здійснення наданих йому повноважень, а також у випадку, передбаченому Законом України «Про військово-цивільні адміністрації».

51.3. Повноваження селищного голови за наявності підстав, передбачених частиною 2 статті 79 Закону України «Про міс­цеве самоврядування в Україні», можуть бути припинені достроково за рішенням місцевого референдуму або за рішенням Ради, прийнятим шляхом таємного голосування не менш як двома третинами голосів депутатів від загального складу Ради. Порядок проведення місцевого референдуму щодо дострокового припинення повнова­жень голови визначається законом про місцеві референдуми.

51.4. Рішення про проведення місцевого референдуму щодо дострокового припинення повноважень селищного голови приймається Радою як за власною ініціативою, так і на вимогу не менш, як однієї десятої частини грома­дян, що проживають на відповідній території і мають право голосу.

51.5. Селищний голова може бути відкликаний з посади за народною ініціативою в порядку, визначеному За­коном України «Про статус депутатів місцевих рад» з особливостями, передбаченими ч. 6 — 10 ст. 79 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», не раніше як через рік з моменту набуття ним повноважень.

51.6. Рішення про внесення пропозицій щодо відкликання селищного голови за народною ініціативою прий­мається на зборах виборців у кількості не менше 30 осіб для відкликання селищного голови; кількість членів ініціативної групи становить у разі відкликання селищного голови — не менше 10 осіб.

51.7. На підтримку пропозиції про відкликання селищного голови має бути зібрано кількість підписів, що переви­щує кількість голосів, поданих за нього на місцевих виборах, за результатами яких він був обраний селищним головою.

51.8. Збір підписів проводиться у разі відкликання селищного голови — протягом 10 днів.

51.9. Територіальна виборча комісія перевіряє правильність оформлення підписних листів, кількість зібраних підписів у разі відкликання селищного голови — протягом 10 днів з дня їх отримання.

51.10. Рішення про дострокове припинення повноважень за народною ініціативою голови, який був обраний шляхом самовисування, приймається за поданням територіальної виборчої

Продовження додатку

комісії Радою більшістю голосів від її складу.

51.11. У разі прийняття Радою рішення про відкликання селищного голови за народною ініціативою або у разі подання до Ради рішення вищого керівного органу партії, місцева організація якої висувала відповідного канди­дата на посаду___________________ голови, про відкликання голови за народною ініціативою особа, яка на цей час від­повідно до закону здійснює повноваження селищного голови, не пізніш як на п’ятнадцятий день з дня прийняття

відповідного рішення звертається до Верховної Ради України з клопотанням щодо призначення позачергових виборів селищного голови.

51.12. За наявності рішень суду про визнання розпоряджень чи дій голови незаконними, висновків від­повідного комітету Верховної Ради Верховна Рада України може призначити позачергові вибори селищного голови.

51.13. У разі дострокового припинення повноважень селищного голови відповідні позачергові місцеві вибори призначаються Верховною Радою України не пізніше ніж у дев’яностоденний строк з дня дострокового припи­нення повноважень селищного голови. Порядок проведення позачергових виборів селищного голови визначається законом про вибори.

Стаття 52. Секретар селищної ради.

52.1. Секретар Березанської селищної ради (надалі – секретар Ради) працює в Раді на постійній основі. Секретар Ради обирається Радою з числа її депутатів на строк повноважень Ради за пропозицією селищного голови таємним голосуванням.

52.2. Якщо депутати не підтримали кандидатуру, запропоновану селищним головою, то вони мають право внести свою пропозицію на посаду секретаря селищної ради, яка має бути підтримана не менш як половиною депутатів від загального складу Ради .

52.3. Якщо ж Рада не підтримала кандидатуру, внесену на її розгляд не менш як половиною депутатів від загального складу відповідної Ради згідно з пунктом 2 цієї частини, наступну пропозицію щодо кандидатури секретаря Ради вносить знову селищний голова.

52.4. Секретар Ради не може суміщати свою службову діяльність з іншою посадою, у тому числі на громадських засадах (крім викладацької, наукової та творчої роботи в позаурочний час), займатися підприємницькою діяльністю, одержувати від цього прибуток, якщо інше не передбачено законом.

52.5. Секретар Ради:

 1) здійснює повноваження селищного голови на час його відсутності у зв’язку з відрядженням, відпустки , хвороби та у зв’язку з достроковим припиненням його повноважень з питань діяльності Ради: 
- головує на пленарному засіданні;
- підписує рішення сесії селищної ради;
- підписує розпорядження про скликання сесії.

2) організовує підготовку сесії Ради, питань, які вносяться на розгляд Ради та інше згідно вимог чинного законодавства.

3) забезпечує своєчасне доведення рішень Ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує офіційне оприлюднення рішень Ради. 

4) координує діяльність постійних та інших комісій Ради, дає їм доручення, сприяє організації виконання їх рекомендацій;

 5) сприяє депутатам Ради у здійсненні їх повноважень;

 6) організує здійснення заходів, пов'язаних з підготовкою і проведенням референдумів та виборів до органів державної влади і місцевого самоврядування;

 7) забезпечує зберігання у виконавчому комітету селищної Ради офіційних документів Березанської територіальної громади забезпечує доступ до них осіб, яким це право надано у встановленому порядку;

Продовження додатку

8) здійснює інші повноваження.

52.6. Повноваження секретаря Ради можуть бути достроково припинені за рішенням Ради.

ГЛАВА 2. КОМІСІЇ РАДИ

Стаття 53. Постійні комісії Ради

53.1. Постійні комісії Ради є органами Ради, що створюються для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань повноважень Ради, здійснення контролю за виконанням рішень Ради та її виконавчого комітету.

53.2. Постійні комісії Ради є підзвітними Раді та відповідальними перед нею.

53.3. Постійні комісії Ради формуються за заявами депутатів.

53.5. Перелік, функціональна спрямованість і порядок організації роботи постійних комісій Ради визначається Положенням про постійні комісії Ради, яке затверджується рішенням Ради , прийнятим більшістю голосів депутатів Ради від загального складу Ради.

53.6. У разі необхідності за рішенням Ради може бути створено нові постійні комісії Ради, ліквідовано або реорганізовано раніше створені, змінено їх кількісний та персональний склад, а також переобрано голів постійних комісій Ради.

Стаття 54. Створення постійних комісій Ради.

54.1. Постійні комісії Ради створюються Радою на другій сесії Ради на строк її повноважень у складі голови, секретаря та членів комісії.

54.2. Кількість членів постійної комісії Ради не може бути більшою ніж третина загального складу Ради та меншою 3-х осіб.

До складу постійних комісій не можуть бути обрані
селищний голова та секретар Ради.

Депутат Ради може бути членом тільки однієї постійної комісії Ради.

54.3. Персональний склад постійних комісій Ради обирається за списком відкритим голосуванням шляхом прийняття відповідного рішення Ради.

Список членів постійних комісій Ради повинен містити: назви всіх постійних комісій Ради;прізвища, імена та по батькові кандидатів у члени постійних комісій Ради в алфавітному порядку в межах кожної депутатської групи, від якої їх висунуто.

54.5. Депутат Ради, який виявив бажання перейти до іншої постійної комісії Ради, може звернутися із особистою письмовою заявою, погодженою з головою депутатської групи Ради до складу якої він входить, до селищного голови, який направляє її для розгляду в постійну комісію Ради з питань регламенту для розгляду заяви по суті і внесення пропозиції на розгляд Ради та прийняття відповідного рішення.

54.6. У випадку невиконання без поважних причин депутатом Ради своїх обов'язків щодо роботи в постійній комісії Ради та відсутності його більш ніж на половині засідань протягом року, голова відповідної постійної комісії Ради вносить на розгляд комісії питання про можливість подальшого перебування депутата Ради у її складі.

У разі прийняття постійною комісією Ради рішення про неможливість перебування депутата Ради у її складі голова такої комісії подає відповідний проект рішення на розгляд Ради.

Продовження додатку

Стаття 55. Голови та секретарі постійних комісій Ради.

55.1. Заступники та секретарі постійних комісій Ради обираються депутатами які входять до складу відповідної постійної комісії та згідно вимог чинного законодавства

55.2. Організація роботи постійної комісії Ради покладається на її голову. Голова постійної комісії Ради дає доручення членам такої комісії, представляє її у відносинах з іншими органами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями Березанської селищної ради незалежно від форми власності, а також громадянами, організує роботу щодо реалізації висновків і рекомендацій постійної комісії Ради. У разі відсутності голови постійної комісії Ради або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин його функції здійснює її заступник.

Стаття 56. Відкликання голови постійної комісії Ради.

56.1. Голова постійної комісії Ради може бути в будь-який час за рішенням Ради відкликаний з підстав та в порядку, визначених цим Регламентом. Це може бути – власна заява депутата, рішення постійної комісії, прийняті більшістю голосів.

56.2. Обговорення питання про відкликання голови постійної комісії Ради включає інформацію ініціаторів внесення цієї пропозиції, виступ голови постійної комісії Ради, щодо якого порушено питання про відкликання з посади, запитання та відповіді.

56.3. Відсутність без поважних причин голови постійної комісії Ради на пленарному засіданні Ради при розгляді питання про його відкликання не є перешкодою для розгляду Радою цього питання.

56.4. Рішення про відкликання голови постійної комісії Ради приймається відкритим голосуванням більшістю голосів депутатів Ради від загального складу Ради з оформленням відповідного рішення Ради із зазначенням підстави відкликання.

56.5. У разі відкликання голови постійної комісії Ради право висунення кандидатури на цю посаду належить депутатській групі Ради, за квотою якої він був обраний на цю посаду.

Категорія: 2018 | Додав: berezanselrada
Переглядів: 188 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
idth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
ПОГОДА
Block title
Block content