Неділя, 08.09.2024, 04:40

Березанська селищна рада

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Рішення сесії » Виконавчий комітет

Рішення виконавчого комітету № 21 від 14.03.2017 року
15.03.2017, 14:45

 

БЕРЕЗАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Центральна, 86, смт. Березанка, 57400, тел. (05153) 2-13-10, факс 2-13-43

E-mail: radabrz2016@.yandex.ua Код ЄДРПОУ 04376624

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

14.03.2017                                                                                            № 21

 

Про проект рішення «Про затвердження Положення про порядок
присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради»

 

 

 

Відповідно до підпункту 10 пункту б статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», згідно Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», у зв’язку з необхідністю впорядкування нумерації об’єктів нерухомості для створення умов користування та розпорядження цими об’єктами їх власниками та користувачами, виконавчий комітет

 

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити проект рішення «Про затвердження Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради» (Додаток 1 ).

2. Опублікувати повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта – проекту рішення виконавчого комітету Березанської селищної ради «Про затвердження Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради» в районній газеті «Березань» та проект рішення « Про затвердження Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради» на веб-сайті Березанської селищної ради. (Додаток 2 Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради).

3. Секретарю селищної ради приймати від громадян, консультативно-дорадчих органів у здійсненні державної регуляторної політики протягом місяця пропозиції та зауваження до проекту рішення «Про затвердження Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради».

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на юрисконсульнта Березанської селищної ради Компанієнко І.В.

 

Селищний голова                                    В.А. Хоміцький

 

Додаток 1

 

 

БЕРЕЗАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Центральна, 86, смт. Березанка, 57400, тел. (05153) 2-13-10, факс 2-13-43

E-mail: radabrz2016@.yandex.ua Код ЄДРПОУ 04376624

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

Про затвердження Порядку переведення

житлового приміщення (житлового будинку)

у нежитлове та навпаки на території

Березанської селищної ради

 

Відповідно до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статей 6, 7, 8 Житлового кодексу Української РСР, Цивільного кодексу України, Законів України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Про приватизацію державного житлового фонду», Положення про порядок обстеження стану жилих будинків з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам та визнання жилих будинків і жилих приміщень непридатними для проживання, затвердженого Постановою Ради Міністрів Української РСР від 26.04.1984 № 189, з метою встановлення єдиної процедури переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки, виконавчий комітет

ВИРІШИВ:

1. Затвердити Порядок переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради, що додається.

2. Оприлюднити рішення шляхом розміщення на веб-сайті Березанської селищної ради.

3. Контроль за виконанням рішення покласти на юрисконсульта Березанської селищної ради Компанієнко І.В.

 

Селищний голова                             В.А.Хоміцький

 

                            Додаток 2

                                                                  до рішенням виконавчого комітету

                                                      Березанської селищної ради

                                              Миколаївської області
                                 _____2017 №

 

ПОЛОЖЕННЯ
про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес
об'єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради

І. Загальні положення

1. Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об'єктів нерухомого
майна в населених пунктах Березанської селищної ради (далі - Положення) розроблено відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,
Цивільного кодексу України, Земельного кодексу України, законів України "Про державну реєстрацію речових прав та їх обмежень", «Про державний земельний кадастр», Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна, затвердженого наказом Держбуду України 24.05.2001 р. N 127, Інструкції щодо проведення поділу, виділу та розрахунку часток об'єктів нерухомого майна, затвердженої наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України 18.06.2007 р. N 55, інших законодавчих актів.

Положення спрямоване на впорядкування нумерації об’єктів нерухомості, створення умов для володіння, користування та розпорядження об’єктами нерухомості їх власниками (користувачами), зручного користування мешканцями населених пунктів Березанської селищної ради та обслуговуючими організаціями (установами). .
2. Положення встановлює на території селищної ради єдиний функціональний механізм надання адрес та закріплює основні принципи присвоєння адрес, їх зміни та анулювання, основи ведення адресної бази населених пунктів.

3. Положення діє на території населених пунктів Березанської селищної ради і є обов'язковим для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території та використовують інформацію про адресну прив'язку об'єктів нерухомості.
4. У Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:

- адреса - структурований опис за встановленою формою сукупності реквізитів та
місцеположення будівель і споруд;

- нерухоме майно (об'єкт нерухомості) - земельна ділянка, а також об'єкти, розташовані
на земельній ділянці і невід'ємно пов'язані з нею, переміщення яких є неможливим без їх
знецінення та зміни їх цільового призначення;

- будівля - будь-яка незалежна споруда (житлова чи нежитлова), покрита дахом, має
зовнішні та внутрішні стіни від підлоги до даху й призначена для проживання людей або
для сільськогосподарської, торговельної, промислової, культурної діяльності чи надання
послуг;

- гараж - капітальна споруда для зберігання транспортних засобів;

- земельна ділянка - частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем
розташування (координатами) та визначеними щодо неї правами;

 

Продовження додатку 2

- незавершене будівництво - об'єкти, які розпочаті будівництвом і не прийняті в
експлуатацію відповідно до чинного законодавства України;

- категорії вулиць і доріг - визначені у відповідності до класифікації, наведеної у
державних будівельних нормах ДБН 360-92** «Планування і забудова міських та
сільських поселень» види вулиць і доріг магістрального та місцевого значення; - житловий будинок - одна будівля капітального типу, призначена для проживання
фізичних осіб;

- квартира - комплекс взаємопов'язаних приміщень, що використовуються для
проживання фізичних осіб, який включає (як мінімум): житлову (житлові) кімнату(ти),
кухню, ванну кімнату, вбиральню (або суміщений санвузол), передпокій, комору чи
вбудовану шафу;

- мала архітектурна форма - невелика одноповерхова пересувна споруда, яка не має
закритого приміщення для тимчасового перебування людей, або стаціонарна споруда,
яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому
контуру має площу до 30 кв.м, виконується із полегшених конструкцій і встановлюється
тимчасово без улаштування фундаментів;

- власники об'єктів нерухомого майна - юридичні та фізичні особи, у тому числі фізичні
особи - підприємці;

- домоволодіння - два і більше житлових будинків, з належними до них надвірними
будівлями чи спорудами (чи без них), яким надана єдина адреса;

- комплекс нежитлових будинків - дві і більше нежитлових будівлі виробничого,
господарського, соціально-побутового призначення разом із надвірними спорудами та
інженерними мережами (чи без них), яким надана єдина адреса за однією з вулиць, якщо
їх розташування обмежено кількома вулицями, що перехрещуються;

- корпус - окремий будинок, розташований у межах комплексу нежилих чи житлових
будинків;

- нежитловий будинок - одна будівля капітального типу, призначена для інших цілей
крім проживання фізичних осіб;

- окремі частини будинків - приміщення в будинках, зазначені в правовстановлюючих
документах як самостійний об'єкт права власності, у тому числі нежитлові приміщення
громадського призначення, вбудовані в житлові будинки на першому, другому та
цокольному поверхах або прибудовані до житлових будинків, підвали;

- приміщення службового, допоміжного та технічного призначення - комори, сараї,
вбиральні, трансформаторні, сходові клітки, вестибюлі, перехідні шлюзи, позаквартирні
коридори, колясочні, сміттєкамери, горища, шахти і машинні відділення ліфтів,
вентиляційні камери та інші приміщення, які входять до складу будинків, їх комплексів,
домоволодінь, призначені для забезпечення їх експлуатації та обслуговування і не можуть
бути самостійними об'єктами права власності;

- самостійний об'єкт права власності - об'єкт нерухомого майна, визначений у
правовстановлюючому документі шляхом присвоєння йому індивідуалізуючої ознаки
(перелік будинків, що входять до складу комплексів нежитлових будинків чи
домоволодінь, найменування приміщень, їх площа, розташування згідно з планом тощо).

5. Не присвоюються адреси наступним об'єктам нерухомості:

- земельним ділянкам для ведення особистого селянського господарства;

- земельним ділянкам під розміщення малих архітектурних форм (спорудам,
які встановлені тимчасово без улаштування фундаменту, в тому числі
пересувним),

- садовим будинкам;

- об’єктам нерухомості, що знаходяться (виділяються) в межах червоних ліній вулиць;

Продовження додатку 2

- спорудам, які встановлені тимчасово без улаштування фундаменту;

- окремо розташованим гаражам, гаражним підприємствам при відсутності документів про надання земельної ділянки у власність, оренду під капітальне будівництво або постійне користування;

- часткам житлових будинків, будівель або споруд, часткам квартир у
житлових будинках;

- самочинно збудованим об'єктам нерухомості до прийняття їх в експлуатацію;

- об'єктам, які відносяться до категорії самовільної забудови - без наявності оформлених
документів відповідно до законодавства;

- об'єктам завершеного будівництва, щодо яких у відповідності до Положення про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури на території Березанської селищної ради не укладено договір з виконавчим комітетом Березанської селищної ради про пайову участь замовників будівництва у створенні ірозвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів селищної ради;

- приміщенням (службового, допоміжного та технічного призначення) розташованим у будівлях та житлових будинках, в яких наявні інженерні мережі та інші предмети, що використовуються для обслуговування цієї споруди. .
 

ІІ. Вимоги щодо присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об'єктам
нерухомості .
 

1.Усі об'єкти нерухомості, яким може бути присвоєна адреса, на території населених пунктів Березанської селищної ради повинні мати унікальні, не повторювані адреси.
2. Адреса містить наступні реквізити: найменування вулиці ( провулку, тощо), номер об'єкту нерухомості (будівлі чи споруди), номер приміщення.
.
3. Присвоєння адрес об'єктам нерухомості на території населених пунктів Березанської селищної ради або зміна їх нумерації проводиться у випадках:

- здачі в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту (при наявності укладеного
договору з виконавчим комітетом Березанської селищної ради про пайову участь
замовників будівництва у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної
інфраструктури у відповідності до Закону України «Про регулювання містобудівної
діяльності»
та Положення про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури на території Березанської селищної ради у випадках, передбачених чинним занодавством);

- поділу майнових комплексів на самостійні об'єкти нерухомого майна;

- впорядкування нумерації у зв'язку з перейменуванням вулиць;

- впорядкування нумерації з метою усунення виявлених повторюваних адрес;

- виявлення об'єктів нерухомості, що не мають адрес. .
4. При присвоєнні та реєстрації адрес об'єктам нерухомості не допускається повторення вже наявних адрес. .
5. Присвоєння адрес виконується шляхом прийняття рішення виконавчого комітету Березанської селищної ради. .
6. Присвоєння (зміна) адрес виконується за заявою суб'єкта господарювання або фізичної особи, згідно з поданими документами. Заявник має право подати заяву особисто або через уповноважену особу( за наявності довіреності ).

6.1. Перелік необхідних документів для присвоєння адресного номеру
новозбудованому об'єкту, що подаються заявником :

- заява на ім'я селищного голови;

 

Продовження додатку 2

 

- належним чином засвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію для юридичної та фізичної особи - суб’єктів підприємницької діяльності,

- копія документа, що посвідчує особу та ідентифікаційний код - для фізичної особи або засвідчена копія довіреності для уповноваженої особи ;

- копія сертифікату відповідності (декларації про готовність об'єкту до експлуатації; акту готовності об'єкту до експлуатації);

- засвідчена в установленому порядку копія технічного паспорту, виданого БТІ чи іншою особою яка має відповідну ліцензію;

- ситуаційний план (М 1:2000) розміщення об'єкту будівництва ;

- належним чином засвідчена копія правовстановлюючого документу, який посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою (із відповідним цільовим призначенням).

6.2. Перелік необхідних документів для присвоєння адресних номерів існуючим об'єктам, що подаються заявником:

- заява на ім'я селищного голови;

- належним чином засвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію - для юридичної та фізичної особи - суб'єктів підприємницької діяльності,

- копія документа, що посвідчує особу та ідентифікаційний код - для фізичної особи або засвідчена копія довіреності для уповноваженої особи ;

- належним чином засвідчена копія правовстановлюючого документу, який посвідчує право власності заявника на об'єкт нерухомого майна;

- засвідчена в установленому порядку копія технічного паспорту, виданого БТІ чи іншою особою яка має відповідну ліцензію;

- ситуаційний план (М 1:2000); - висновок щодо технічної можливості поділу нерухомого майна (у разі виділу в окрему одиницю частини нерухомого майна та присвоєння їй окремої адреси);

- нотаріально посвідчена копія договору про виділ в натурі частки спільного майна або договору про поділ нерухомого майна , що є у спільній сумісній власності;

- довідка про зняття з балансу Комунального підприємства «Березань» (у випадку переведення в індивідуальний житловий будинок) для фізичних осіб.

7. Виконавчий комітет Березанської селищної ради розглядає заяви про присвоєння або зміну адресного номера та готує відповідний проект рішення виконавчого комітету Березанської селищної ради (далі виконком селищної ради).
.
8. Розгляд звернень проводиться у термін, який з дня отримання звернення не повинен перевищувати 30 календарних днів (у разі наявності всіх документів).
9. У разі відсутності підстав для присвоєння чи зміни адреси, заявнику надається мотивована письмова відповідь щодо неможливості присвоєння чи зміни адреси.

Підстави для відмови в присвоєнні адреси об’єкту нерухомого майна:
- подання документів не в повному обсязі;
- виявлення в поданих документах недостовірної інформації;
- порушення чинної містобудівної документації та державних будівельних норм.
10. У разі прийняття рішення виконкому селищної ради, секретарем виконкому,заявникам надаються рішення стосовно питання, порушеного заявниками, протягом 10 днів з моменту прийняття рішення.

У разі відмови у присвоєнні або зміні адресного номера виконкомом селищної ради, за потреби, заявникам надається копія рішення з мотивацією стосовно розгляду вказаного звернення.

Продовження додатку 2

ІІІ. Види адрес та особливості їх присвоєння

1. Присвоєння та зміна адресних номерів об'єктам нерухомого майна здійснюється шляхом прийняття відповідних рішень виконкому селищної ради. .
2. Відповідно до цього Положення, у залежності від виду та особливостей об'єктів
нерухомого майна, присвоюються такі види адрес
: :
2.1. а) присвоєний об'єктам нерухомого майна адресний номер, складається з назви вулиці, номера будівлі, споруди, майнового комплексу, номера корпусу (за наявності) та номера нежитлового приміщення, квартири (за наявності). Номер будівлі, споруди, майнового комплексу, корпусу, нежитлового приміщення, квартири позначається відповідною арабською цифрою. .
Наприклад:
Повний адресний номер: вулиця
Дмитра Донцова, будинок 2, квартира 1.
Скорочена адреса: вул. Дмитра Донцова, буд.2, кв. 1.

б) адреси гаражів- адреси, яка складається з назви вулиці, номера гаража, що позначається відповідною арабською цифрою. Наприклад: вул. Дмитра Донцова, гараж № 1.

2. Об'єктам, що знаходяться на перетині вулиць різних категорій (категорійність вулиць визначається містобудівною документацією), присвоєння адреси відбувається по вулиці більш вищої категорії та позначається через дріб. .
2.3. Об'єктам, що знаходяться на перетині вулиць рівних категорій, присвоєння поштової адреси відбувається по вулиці, на яку виходить головний фасад. У випадку, якщо на перетині вулиць рівнозначних категорій виходять два рівнозначних фасади однієї будівлі, споруди адреса присвоюється по вулиці, що йде від центру міста.
2.4. У випадках , коли на відповідній вулиці збудовано нові об'єкти, і їм виходячи з вже наявної нумерації об'єктів нерухомого майна по вулиці, на якій вони фактично знаходяться, неможливо надати номер, який є цілим числом, такий об'єкт нерухомого майна при наданні адресного номера позначається номером найближчого об'єкта нерухомого майна по відповідному боку вулиці в бік зменшення (можливо і збільшення) з відповідною заголовною літерою через дефіс.
.
Наприклад:
Повний адресний номер: вулиця Дмитра Донцова, будинок 2-А, ,
Скорочена адреса: вул. Дмитра Донцова, буд. 2-А. .
2.5. У разі, присвоєння окремого адресного номера будівлі, споруді, що знаходились у складі майнових комплексів, що мали єдину поштову адресу, то така будівля, споруда позначається номером цього майнового комплексу та присвоюється номер корпусу починаючи з 1 і до нескінченності, виходячи з порядку надходження відповідних заяв власників.
Наприклад:
Повний адресний номер: вулиця Дмитра Донцова, будинок 2, корпус 1

Скорочена адреса: вул. Дмитра Донцова, буд. 2, корп. 1.
2.6. Якщо присвоєння адресного номера окремій будівлі, споруді, що знаходилась у складі майнових комплексів і є самостійним об'єктом права власності, за номером, який був наданий майновому комплексу, не відповідає фактичному місцю розташування такої будівлі, споруди, то присвоєння їм поштової адреси здійснюється за назвою тієї вулиці, де він фактично знаходиться.

Продовження додатку 2

2.7. При присвоєнні адресного номера кільком будівлям, спорудам, що знаходилися у складі одного майнового комплексу і є самостійними об'єктами права власності, літери для позначення номерів відповідних будинків визначаються від А..., через дефіс, і далі по алфавіту, виходячи з порядку надходження відповідних заяв власників.
Наприклад:
Повний адресний номер: вулиця Дмитра Донцова, будинок 2-А
Скорочена адреса: вул.Дмитра Донцова, буд. 2-А.
2.8. При присвоєнні адресного номера окремій частині нежитлового приміщення будівлі, споруди, у зв'язку із зміною цією частиною функціонального призначення, зазначається арабськими цифрами після номера відповідної будівлі, споруди.
Наприклад:
Повний адресний номер: вулиця Дмитра Донцова, будинок 2, нежитлове приміщення 1.
Скорочена адреса: вул. Дмитра Донцова, буд. 2, н.п. 1.
2.9. При присвоєнні адресного номера в порядку, визначеному цим пунктом, кільком нежитловим приміщенням одного об'єкту, цифри для позначення номерів окремих частин об'єкту визначаються від 1... і нескінченно, виходячи з порядку надходження відповідних заяв власників.
3. При присвоєнні адрес об'єктам нерухомого майна використовуються наступні типи:

- вулиця;
- провулок.
Вулиці зазначаються в адресі таким чином: спочатку вказується один із типів вулиці, а потім її назва.
Найменування вулиць, які віднесені до типу "інші", можуть зазначатися в адресі таким чином: спочатку назва вулиці, а потім її тип.
Назви вулиць, які складаються з імені та прізвища, зазначаються в адресі таким чином: спочатку ім'я, а потім прізвище.
Назви вулиць, які походять від псевдонімів, зазначаються в звичайному порядку.
Назви вулиць, які складаються із звання та прізвища, зазначаються в адресі таким чином: спочатку звання, а потім прізвище.


ІV. Заключні положення


Адреси об'єктів нерухомого майна та земельних ділянок, розташованих на території населених пунктів Березанської селищної ради, присвоєні до набрання чинності даного Положення, зберігаються та можуть бути змінені для приведення у відповідність до цього Положення за зверненням власника об'єкту.

 

Селищний голова                           В.А.Хоміцький

 

Аналіз регуляторного впливу

проект рішення виконавчого комітету Березанської селищної ради «Про затвердження Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради»


Цей аналіз регуляторного впливу (далі - Аналіз) розроблений на виконання та з дотримання вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" від 11.09.03р. №1160-ІУ та "Методики проведення аналізу впливу регуляторного акту", затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04р. № 308, визначає правові та організаційні засади реалізації регуляторного акту -проекту рішення виконавчого комітету Березанської селищної ради «Про затвердження Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради»

1. Опис проблеми

З метою впорядкування нумерації об’єктів нерухомості населених пунктів Березанської селищної ради, уніфікації назв вулиць, створення умов володіння, користування та розпорядження цими об’єктами їх власниками виникла необхідність у затвердженні Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради».

Причини та умови виникнення проблеми:
- на даний час існують житлові будинки, нежитлові споруди та будівлі з адресами, що повторюються, розміщені не в порядку зростання або з непослідовною нумерацією;
- відсутній єдиний порядок надання та зміни адрес об’єктам нерухомості: не розроблена та не затверджена в установленому порядку система, за якою власник нерухомого майна може отримати чи змінити адресу будинку, частині нерухомого майна;
- відсутні або не збережені рішення про перейменування вулиць та перенумерацію будинків у 1950-2000 роках.

На території Березанської селищної ради відсутній нормативно-правовий акт, який регулює питання присвоєння(зміни) та реєстрації адрес будівлям і спорудам; частинам квартир, реконструйованим і прийнятим в експлуатацію як окремі квартири; частинам нежилих приміщень, реконструйованим і прийнятим в експлуатацію як окремі приміщення; недобудованим об’єктам з метою оформлення договору купівлі-продажу і т.д., а також визначає перелік об’єктів нерухомості, яким не надаються самостійні адреси.

Виходячи із зазначеного вище, розроблення проекту рішення викликане необхідністю вирішення проблем, що виникають під час присвоєння та реєстрації адрес об’єктам нерухомого майна на території Березанської селищної ради.

Відсутність нормативної бази стосовно порядку присвоєння(зміни) та реєстрації адрес об’єктам нерухомого майна на місцевому рівні призводить до виникнення спірних питань між органами місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання або мешканцями громади.


2. Мета регулювання

Основною метою даного регулювання є забезпечення володіння нерухомості у відповідності до логічного та порядкового їх розташування, встановлення порядку оформлення при наданні та зміні адрес об’єктів нерухомості, правовстановлюючих документів на майно, досягнення відсутності однакових номерів, прогалин в нумерації та ін.
Зазначений проект покращує умови використання, утримання та розпорядження житловими будинками, нежитловими будівлями та спорудами.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення

Перша альтернатива – залишити ситуацію без змін. Ця альтернатива є неприйнятною, як для органів місцевого самоврядування, так і для суб'єктів господарювання та мешканців населених пунктів Березанської селищної ради, у зв’язку з тим, що цілей правового регулювання не буде досягнуто.

Друга альтернатива – прийняття центральним органам виконавчої влади у сфері регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства порядку присвоєння та зміни поштових адрес об’єктам нерухомого майна на території населених пунктів України. У цьому разі на невизначений строк (до прийняття вказаного порядку) питання присвоєння(зміни) та реєстрації адрес об’єктам нерухомого майна на місцевому рівні не будуть вирішуватися, що знову ж таки приведе до виникнення протиріч між органами місцевого самоврядування та суб'єктами господарювання або мешканцями населених пунктів Березанської селищної ради. Тому і ця альтернатива є неприйнятною.

Зважаючи на викладене вище, прийняття рішення виконавчого комітету Березанської селищної ради «Про затвердження Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради» на сьогодні є єдиним оптимальним способом вирішення існуючої проблеми.

4. Опис механізмів і заходів, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта. .

Основним принципом запропонованого проекту рішення є дотримання прав та законних інтересів фізичних та юридичних осіб, забезпечення найбільш ефективних умов для користування об’єктами нерухомості. .
Регулювання побудоване відповідно до принципів регуляторної політики:
- приведення у відповідність адрес проводиться у відповідності до архітектурних норм, норм логіки та послідовності; ;
- регламентується порядок надання та зміни адрес; ;
- встановлення чіткого переліку документів, необхідних для зміни та надання адрес об’єктам нерухомості.


5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей

Акт забезпечує компетентне вирішення питань щодо:
- досягнення відсутності однакових номерів, виправлення орфографічних помилок в назвах вулиць;
- забезпечення безперешкодної реєстрації, переєстрації, купівлі-продажу об’єктів нерухомості, оформлення спадку та інших дій з об’єктами нерухомості.

6. Визначення показників результативності рішення

Опис прогнозованих вигод та витрат від регулювання, яке запроваджується:

 

Вигоди

Витрати

Сфера інтересів місцевої влади

- забезпечення реалізації органами місцевого самоврядування функцій контролю за порядком присвоєння(зміни) та реєстрації адрес об’єктам нерухомого майна на території селищної ради;

- забезпечення основ ведення адресної бази даних

витрати робочого часу, пов’язані з підготовкою та прийняттям регуляторного акту, актів індивідуального використання

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

- створення рівних умов у вирішенні питань присвоєння( зміни) та реєстрації адрес об’єктам нерухомого майна;

- вирішення спірних ситуацій із цих питань

передбачаються додаткові витрати на переоформлення правоустановчих документів

Сфера інтересів громадян

- забезпечення вирішення питань питань присвоєння( зміни) та реєстрації адрес об’єктам нерухомого майна;

- вирішення спірних ситуацій із цих питань

передбачаються додаткові витрати на переоформлення правоустановчих документів;реєстрації фізичних осіб за місцем проживання


7. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акту

Оскільки необхідність надання або зміни адрес носить перманентний характер, термін дії регуляторного акта встановлюється на необмежений термін або до прийняття нових нормативних актів. У разі потреби за підсумками аналізу відстеження результативності до Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради будуть вноситися зміни.

8. Визначення показників результативності регуляторного акта

1. Кількість поданих суб'єктами господарювання та фізичними особами звернень щодо. присвоєння( зміни) та реєстрації адрес об’єктам нерухомого майна на території Березанської селищної ради.

2. Загальна кількість суб'єктів господарювання та фізичних осіб, яким рішеннями виконавчого комітету селищної ради задоволені їх звернення щодо присвоєння(зміни) та реєстрації адрес об’єктам нерухомого майна.

3. Загальна кількість об’єктів нерухомого майна, яким на підставі рішень виконавчого комітету селищної ради присвоєні адреси.

4. Загальна кількість суб'єктів господарювання та фізичних осіб, яким рішеннями виконавчого комітету селищної ради відмовлено у присвоєнні (зміни) та реєстрації адрес об’єктам нерухомого майна.

5. Рівень поінформованості суб'єктів господарювання та фізичних осіб з основних положень регуляторного акта.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

Відстеження проводиться на основі статистичних даних.

Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється до набрання чинності цим актом шляхом збору пропозицій та зауважень та їх аналізу.

Повторне відстеження буде здійснюватись не пізніше двох років з дня набрання чинності рішення. У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів шляхом аналізу якісних та кількісних показників дії цього акта, ці моменти буде виправлено шляхом внесення відповідних змін.

Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.

 

Селищний голова                                              В.А.Хоміцький

 

Категорія: Виконавчий комітет | Додав: berezanselrada
Переглядів: 1188 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
idth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
ПОГОДА
Block title
Block content