Неділя, 08.09.2024, 04:40

Березанська селищна рада

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Рішення сесії » Виконавчий комітет

Рішення виконавчого комітету № 22 від 14.03.2017 року
15.03.2017, 15:27

 

БЕРЕЗАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Центральна, 86, смт. Березанка, 57400, тел. (05153) 2-13-10, факс 2-13-43

E-mail: radabrz2016@yandex.ua Код ЄДРПОУ 04376624

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

                                      РІШЕННЯ

 

14.03.2017                                                                                              № 22

Про проект рішення « Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради»

 

 

 Відповідно до статті 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статей 6, 7, 8 Житлового кодексу Української РСР, Цивільного кодексу України, Законів України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»,«Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», Положення про порядок обстеження стану жилих будинків з метою встановлення їх відповідності санітарним і технічним вимогам та визнання жилих будинків і жилих приміщень непридатними для проживання, затвердженого Постановою Ради Міністрів Української РСР від 26.04.1984 № 189, з метою встановлення єдиної процедури переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки, виконавчий комітет

 

В И Р І Ш И В:

1.Затвердити проект рішення «Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради» (додаток 1).

2. Опублікувати повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта – проекту рішення виконавчого комітету Березанської селищної ради «Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради» в районній газеті «Березань» та проект рішення «Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради» на веб-сайті Березанської селищної ради.( Додаток 2 Порядок переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради» ).

3. Секретарю селищної ради приймати від громадян, консультативно-дорадчих органів у здійсненні державної регуляторної політики протягом місяця пропозиції та зауваження до проекту рішення «Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради»

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на юрисконсульта Березанської селищної ради Компанієнко І.В.

 

Селищний голова                                        В.А.Хоміцький

 

Додаток 1

 

 

БЕРЕЗАНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

вул. Центральна, 86, смт. Березанка, 57400, тел. (05153) 2-13-10, факс 2-13-43

E-mail: radabrz2016@.yandex.ua Код ЄДРПОУ 04376624

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

 

 

Про затвердження «Положення про порядок
присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів
нерухомого майна в населених пунктах

Березанської селищної ради»

 

Відповідно до підпункту 10 пункту б статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання Законів України «Про регулювання
містобудівної діяльності», «Про засади державної регуляторної політики у сфері
господарської діяльності», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», у зв’язку з необхідністю впорядкування нумерації об’єктів нерухомості для створення умов користування та розпорядження цими об’єктами їх власниками та користувачами, виконавчий комітет

ВИРІШИВ:

1. Затвердити Положення про порядок присвоєння (зміни) та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна в населених пунктах Березанської селищної ради, що додається.

2. Оприлюднити дане рішення на офіційному сайті Березанської селищної ради.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на юрисконсульта Березанської селищної ради Компанієнко І.В.

 

Селищний голова                                 В.А.Хоміцький

 

 

                                      Додаток 2

                                                                        до рішення виконавчого комітету

                                                                  Березанської селищної ради

                                                        Миколаївської області

                                                                    ___________2017 № _______

Порядок переведення житлового приміщення(житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території

Березанської селищної ради

 

1. Загальні положення

1.1. Порядок переведення житлового приміщення у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради (далі Порядок) регламентує порядок переведення житлових будинків та приміщень (квартир) у нежитлові з метою відкриття об'єктів торгівлі, послуг тощо, та переведення нежитлових будинків та приміщень у житлові.

1.2. Положення поширюється на весь житловий та нежитловий фонди, що знаходяться на території селищної ради, незалежно від форм власності та балансової приналежності.

У цьому Положенні терміни вживаються у такому значенні:

житловий будинок – будівля, що призначена для постійного проживання людей і може мати одну чи декілька квартир;

квартира – сукупність житлових та допоміжних приміщень, які мають окремий вихід на сходову клітку, коридор або двір;

житлове приміщення - опалюване приміщення, розташоване у надземному поверсі, призначене для цілорічного проживання і яке відповідає санітарно-епідеміологічним вимогам щодо мікроклімату і повітряного середовища, природного освітлення, допустимих рівнів нормованих параметрів відносно шуму, вібрації, ультразвуку та інфразвуку, електричних та електромагнітних полів та іонізуючого випромінювання;

нежитлове приміщення - приміщення, в структурі житлового будинку, що не відноситься до житлового фонду і є самостійним об’єктом цивільно-правових відносин;

реконструкція – комплекс будівельних робіт, пов’язаних зі зміною геометричних розмірів будівлі або споруди (добудова), зміною окремих конструкцій та їх елементів, зміною основних техніко-економічних показників, або використання об’єкта за новим призначенням у межах існуючих будівельних габаритів.

1.3. Переведення житлових будинків, приміщень (квартир) у нежитлові та навпаки являє собою зміну техніко-економічних показників і проводиться у формі та за процедурою реконструкції житлових будинків, приміщень (квартир) у нежитлові та навпаки.

1.4.Переведення житлових будинків, приміщень (квартир) у нежитлові проводиться у випадках:

- визнання у встановленому законодавством порядку житлових будинків, приміщень (квартир) непридатними для проживання;

- зміни функціонального призначення.

1.5.Переведення житлових приміщень (квартир) у нежитлові у багатоповерхових будинках допускається у разі:

- якщо вони розташовані у цокольних, перших поверхах;

- з облаштування окремого входу і евакуаційного виходу, що ізольовані від житлової частини будинку;

Продовження додатку 2

1.6. Переведення може бути здійснено тільки за умови, якщо сім’я власника має житлову площу для постійного проживання, яка відповідає санітарним нормам.

1.7 Жиле приміщення (квартира), стосовно якого вирішується питання щодо переведення із жилого у нежилий фонд та реконструкції для розміщення в ньому об’єкта певного виду діяльності, повинно відповідати таким умовам:

- мати можливість влаштування окремого входу з фасаду будинку, орієнтованого на вулицю, проїзд, непов’язаного з під’їздом до жилого будинку, максимального збереження зелених насаджень, не порушуючи при цьому архітектурного вигляду будинку;

- перебувати у приватній власності;

- жилий будинок, у якому знаходиться таке приміщення, не повинен бути ветхим, внесеним до графіку зносу, мати пошкодження огороджуючих та несучих конструкцій, належати до об’єктів культурної спадщини;

- у ньому не повинні бути зареєстровані мешканці.

1.8. Не допускається переведення житлових будинків, приміщень (квартир) у багатоповерховому житловому будинку у нежитлові з метою розміщення:

- виробництва промислового характеру;

- розважальних закладів (казино, гральні автомати, комп’ютерні зали, диско бари);

- магазинів сумарною торговою площею більше 300 кв.м;

- спеціалізованих закладів і підприємств, експлуатація яких може призвести до забруднення території та повітря житлової забудови, перевищення допустимих рівнів шуму, вібрації, іонізуючого і неіонізуючого випромінювання;

-підприємств побутового обслуговування, на виробництві яких застосовуються легкозаймисті і вибухонебезпечні речовини (за винятком перукарень, майстерень з ремонту годинників площею до 300 кв.м);

-лазень, пралень і хімчисток (окрім приймальних пунктів хімчисток і пралень);

- автоматичних телефонних станцій, призначених для телефонізації житлових будинків загальною площею більше 100 кв.м;

- похоронних бюро, окрім офісів похоронних бюро.

1.9. Переведення нежитлових будинків, приміщень у житлові допускається лише у випадку дотримання санітарних, технічних та інших вимог чинного законодавства.

1.10. Замовниками переведення житлового приміщення у нежитлове і навпаки - нежитлового приміщення у житлове, можуть виступати фізичні особи (громадяни та фізичні особи-підприємці) та юридичні особи - власники приміщень або уповноважені ними особи за дорученням.

1.11. Спори, з питань переведення житлового приміщення у нежитлове і нежитлового приміщення у житлове та його реконструкція, вирішуються в судовому порядку відповідно до чинного законодавства.

1.12. Особи, які виконали реконструкцію приміщення без дозволу, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством

 

2. Порядок переведення житлового будинку, приміщення (квартири) у нежитлові та отримання дозволу на їх реконструкцію

 

2.1. Для переведення житлового будинку, приміщення (квартири) у нежитлові та отримання дозволу на їх реконструкцію власник, або уповноважена ним особа за дорученням (з доданням завіреної копії доручення) подає:

- заяву на ім’я селищного голови про надання дозволу на виготовлення проекту реконструкції житлового будинку, приміщення для його переведення з житлового до нежитлового фонду або належним чином завірену копію документа, який підтверджує непридатність житлового будинку, приміщення (квартири) для проживання;

Продовження додатку 2

- належним чином завірену копію документів, які підтверджують право власності на житловий будинок, приміщення (квартиру), що переводяться у нежитлові;

- належним чином завірену копію технічного паспорта житлового будинку, житлового приміщення (квартири);

- якщо власником є юридична особа – виписку (витяг) з єдиного державного реєстру підприємств і організацій України, копії установчих документів(завірені) ;

- копію паспорта та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб);

- якщо житлове приміщення (квартира) розміщене(а) у багатоповерховому будинку - письмову згоду всіх повнолітніх власників (наймачів) суміжних з даним житловим приміщенням квартир;

- заявник надає ескізний проект реконструкції приміщення з улаштуванням окремого входу та можливого розміщення пандусу до приміщення, що має бути переведено до нежитлового фонду, погоджений у встановленому порядку;

- рішення загальних зборів чи Правління (згідно Статуту) щодо надання згоди на переведення житлового приміщення в нежитлове, якщо воно розміщене у будинку житлово-будівельного кооперативу або у будинку, в якому створене об'єднання співвласників багатоквартирного будинку;

- висновок спеціалізованого підприємства, що має ліцензію на проведення детального інженерно-технічного огляду, про технічний стан конструкцій будинку та можливість виконання робіт по реконструкції приміщення;

- документ, що підтверджує право власності чи право користування земельною ділянкою.

Власник приміщення, яке переводиться із житлового в нежитловий фонд несе відповідальність за достовірність інформації зазначеної в заяві та документах, що додаються до неї. Після прийняття в експлуатацію об’єкта замовник реєструє право власності на нерухоме майно за новим призначенням в порядку, встановленому чинним законодавством.

У разі не введення об’єкта бізнесу в експлуатацію протягом трьох років, рішення виконкому Березанської селищної ради про переведення приміщення із житлового в нежитловий фонд втрачає чинність.

2.2. Виконавчий комітет Березанської селищної ради на своєму засіданні:

- надає згоду на виготовлення проектної документації реконструкції житлового будинку, приміщення, або приймає обґрунтоване рішення про відмову у наданні згоди на виготовлення проектної документації реконструкції житлового будинку, приміщення у разі виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих заявником та недотримання ним вимог, передбачених цим порядком.

2.3. Виготовлена проектна документація реконструкції житлового будинку, приміщення підлягає затвердженню на засіданні виконкому, та є підставою для прийняття рішення виконкомом Березанської селищної ради про переведення житлового будинку та приміщення (квартири) у нежитловий та нежитлове відповідно та надання дозволу на їх реконструкцію за наявності документа, що посвідчує право користування земельною ділянкою.

2.4. Власник житлового приміщення зобов’язаний протягом місяця, після ухвалення рішення виконкому селищної ради про переведення приміщення із житлового в нежитловий фонд, укласти відповідні угоди:

- про оплату комунальних послуг та експлуатаційних видатків, пов’язаних з утриманням будинку та прибудинкової території;

- не перешкоджати працівникам комунального підприємства, інших організацій в обслуговування інженерних комунікацій;

- не розпочинати роботи з реконструкції жилого приміщення без отримання декларації або дозволу інспекції державного архітектурно-будівельного контролю на проведення відповідних робіт;

Продовження додатку 2

- перед початком будівельних робіт з ремонту та реконструкції приміщення укласти угоду зі спеціалізованим підприємством, яке здійснює діяльність у сфері поводження з побутовими відходами на збирання та вивезення будівельного сміття;

- залучати до виконання робіт з перепланування та переобладнання жилих приміщень у нежилі тільки суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на виконання певного виду робіт.

3. Порядок переведення нежитлового будинку, приміщення у житлові та отримання дозволу на їх реконструкцію

3.1. Для переведення нежитлового будинку, приміщення у житлові та отримання дозволу на їх реконструкцію власник або уповноважена ним особа за дорученням (з доданням нотаріально завіреної копії доручення) подає:

- заяву на ім’я селищного голови про надання дозволу на виготовлення проекту реконструкції будинку, приміщення для його переведення з нежитлового до житлового фонду.

- належним чином завірену копію документів, які підтверджують право власності на нежитловий будинок, приміщення, що переводяться у житлові;

- належним чином завірену копію технічного паспорта нежитлового будинку, приміщення (квартири);

- якщо власником є юридична особа – виписку (витяг) з єдиного державного реєстру підприємств і організацій України, завірені копії установчих документів;

- копію паспорта та довідку про присвоєння ідентифікаційного номера (для фізичних осіб);

- якщо нежитлове приміщення розміщене у багатоповерховому будинку - письмову згоду всіх повнолітніх власників (наймачів) суміжних з даним нежитловим приміщенням квартир;

- якщо нежитлове приміщення розміщене у будинку, у якому створене об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (надалі - ОСББ) - їх письмову згоду на використання цих приміщень як житлових.

- заявник надає ескізний проект реконструкції приміщення з улаштуванням окремого входу та можливого розміщення пандусу до приміщення, що має бути переведено до житлового фонду, погоджений у встановленому порядку;

- рішення загальних зборів чи Правління (згідно Статуту) щодо надання згоди на переведення нежитлового приміщення (будівлі) в житлове, якщо приміщення розміщене у будинку житлово-будівельного кооперативу або у будинку, в якому створене об'єднання співвласників багатоквартирного будинку;

- документ, що підтверджує право власності чи право користування земельною ділянкою.

Власник приміщення, яке переводиться із нежитлового в житловий фонд несе відповідальність за достовірність інформації зазначеної в заяві та документах, що додаються до неї.

3.2. Виконавчий комітет Березанської селищної ради на своєму засіданні:

- надає згоду на виготовлення проекту реконструкції нежитлового будинку, приміщення, або приймає обґрунтоване рішення про відмову у наданні згоди на виготовлення проекту реконструкції нежитлового будинку, приміщення у разі виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих заявником та недотримання ним вимог, передбачених цим порядком.

3.4. Виготовлений проект реконструкції нежитлового будинку, приміщення підлягає затвердженню на засіданні виконкому, та є підставою для прийняття рішення виконкомом Березанської селищної ради про переведення та віднесення нежитлового будинку, приміщення у житловий фонд та надання дозволу на їх реконструкцію.

3.5.Власник нежитлового приміщення зобов’язаний:

Продовження додатку 2

- протягом місяця, після ухвалення рішення виконкому селищної ради про переведення приміщення із нежитлового в житловий фонд, укласти відповідні угоди про оплату комунальних послуг та експлуатаційних видатків, пов’язаних з утриманням будинку та прибудинкової території;

- не перешкоджати працівникам комунального підприємства, інших організацій в обслуговування інженерних комунікацій;

- не розпочинати роботи з реконструкції нежилого приміщення без отримання декларації або дозволу інспекції державного архітектурно-будівельного контролю на проведення відповідних робіт;

- перед початком будівельних робіт з ремонту та реконструкції приміщення укласти угоду зі спеціалізованим підприємством , яке здійснює діяльність у сфері поводження з побутовими відходами на збирання та вивезення будівельного сміття;

- залучати до виконання робіт з перепланування та переобладнання нежилих приміщень у жилі тільки суб’єктів господарювання, які мають ліцензію на виконання певного виду робіт.

Після прийняття в експлуатацію об’єкта замовник реєструє право власності на нерухоме майно за новим призначенням в порядку, встановленому чинним законодавством.

 

Селищний голова                                  В.А.Хоміцький

 

 

Аналіз регуляторного впливу

проект рішення виконавчого комітету Березанської селищної ради «Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради»

Цей аналіз регуляторного впливу (надалі - Аналіз) розроблено на виконання та з дотриманням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності" від 11.09.03 р. №1160-IV та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 р. № 308. Аналіз визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення виконавчого комітету Березанської селищної «Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради» як регуляторного акта. Аналіз підготовлений з метою реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних і юридичних осіб з питань переведення житлових будинків( приміщень) у нежитлові та навпаки, переобладнання та використання їх в інших цілях, забезпечення сталого функціонування та розвитку підприємництва, впорядкування переведення житлових і нежитлових будинків (приміщень) на території Березанської селищної ради.

1. Визначення та аналіз проблеми, яку пропонується розв’язати шляхом державного регулювання

Правилами користування приміщеннями житлових будинків, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 08.10.1992 № 572 "Про механізм впровадження Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду", яка зараз є чинною із змінами, внесеними згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 17.05.1994 № 316, від 31.07.1995 № 588 та від 24.01.2006 № 45, встановлено права та обов'язки власників та наймачів (орендарів) приміщень житлових будинків. Зокрема, вони мають право на переобладнання і перепланування житлових і підсобних приміщень, балконів і лоджій за відповідними проектами без обмеження інтересів інших громадян, які проживають у будинку, з дозволу власника будинку (квартири) та органу місцевого самоврядування, виданого в установленому порядку.

Так, стаття 150 ЖКУ передбачає право громадян, які мають у приватній власності квартиру, розпоряджатися нею на свій розсуд: продавати, дарувати, заповідати, здавати в оренду, обмінювати, закладати, укладати інші не заборонені законом угоди.
Ці права передбачені також статтями 319, 320 ЦКУ, згідно з якими власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд та має право вчиняти щодо нього будь-які дії, зокрема, використовувати його для здійснення підприємницької діяльності, якщо це не суперечить закону. .
Конституція України також проголошує право власника володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю. .
Статтею 12 Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" визначено, що власник приватизованого житла має право розпоряджатися квартирою на власний розсуд.
Стаття 26 Закону України "Про обєднання співвласників багатоквартирного будинку", зокрема, передбачає: "За необхідності може бути здійснене переведення приміщення у нежиле на термін дії договору оренди або постійно у порядку, встановленому законодавством».
У частині першій статті 8 Житлового кодексу Української РСР обумовлено: «Переведення придатних для проживання жилих будинків і жилих приміщень у будинках державного і громадського житлового фонду в нежилі, як правило, не допускається».

У виняткових випадках переведення жилих будинків і жилих приміщень у нежилі може здійснюватися за рішенням виконавчого комітету обласної, міської (міста республіканського підпорядкування) ради. Вищий господарський суд в інформаційному листі від 07.06.2005 р. №01-8/1051 роз’яснив, що положення частини першої статті 8 Житлового кодексу Української РСР щодо порядку переведення житлових будинків і приміщень у будинках державного і громадського житлового фонду в нежитлові можуть застосовуватись і до житлових будинків, квартир, які належать фізичним і юридичним особам на праві приватної власності.

Отже, переобладнання житлових приміщень для використання їх з іншою метою проводиться у разі визнання їх непридатними для проживання з подальшим переведенням в нежитлові, а конкретний порядок дій визначено в Постанові Ради Міністрів УРСР від 26.04.1984 № 189. Що стосується переведення придатного для проживання житлового будинку, житлового приміщення у нежитлове та навпаки, такий порядок відсутній.

Слід враховувати, що переведення житла в нежитловий фонд на підставі статей 7 та 8 Житлового кодексу Української РСР є правом, а не обов’язком рад. Крім того, навіть такі виключні повноваження не надані виконавчим комітетам селищних рад. Через відсутність чіткого порядку і послідовності дій, необхідних для переведення придатного для проживання житлового будинку(приміщення) у нежитловий та навпаки (мається на увазі – нового загальноукраїнського нормативного акта) перелік документів та строки здійснення цієї процедури встановлюються за рішенням місцевих органів влади.

Проблема полягає в тому, що законодавством України не визначено єдиного порядку переведення житлових приміщень у нежитлові та навпаки.

Таким чином, з метою реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних і юридичних осіб з питань переведення житлових приміщень(житлового будинку) у нежитлові та навпаки, впорядкування такого переведення на території Березанської селищної ради пропонується затвердити проект рішення «Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради», яким визначено чіткий Порядок переведення, розроблений на підставі Житлового кодексу Української РСР, законів України «Про приватизацію державного житлового фонду», «Про місцеве самоврядування в Україні».

2. Обґрунтування прийняття проекту регуляторного акта

Основною метою даного регулювання є забезпечення можливості фізичних і юридичних осіб реалізувати права, свободи і законні інтереси з питань переведення житлових приміщень(житлових будинків) у нежитлові та навпаки, переобладнання та використання їх в інших цілях, сприятиме сталому функціонуванню та розвитку підприємництва на території селищної ради.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення зазначених цілей


У ході пошуку альтернативних способів досягнення встановлених цілей розглянуті наступні альтернативи:
1. Залишити існуючий стан речей з переведення житлових приміщень (квартир, будинків) в нежитлові та навпаки без змін.
Цей спосіб не сприятиме вирішенню існуючої проблеми, оскільки неврегульованість відносин між органами місцевого самоврядування, власниками житлових та нежитлових будинків з одного боку та суб’єктами господарювання – з іншого, потягне за собою наступні негативні наслідки:
- недотримання законності у сфері містобудування та архітектури;
- часткове обмеження прав власників житлових та нежитлових приміщень розпоряджатися своєю власністю;
- зростання конфліктних ситуацій між власниками (балансоутриувачами) житлових будинків, мешканцями суміжних квартир з одного боку та суб’єктами підприємницької діяльності – з іншого;
- невизначеність із строками та інші.

2. Заборонити переведення житлових приміщень (житлових будинків) у нежитлові та їх реконструкцію під розміщення об’єктів невиробничої сфери і нежитлових приміщень (нежитлових будинків) у житлові до прийняття на рівні держави нормативно-правового акта з цього питання.
Цей спосіб не може бути застосований, як такий, що не відповідає законодавству з питань захисту прав власника: володіти, користуватися та розпоряджатися своєю власністю.
Прийняття зазначеного вище проекта рішення є єдиним можливим способом досягнення зазначених цілей.

4. Механізм і заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта

Із затвердженням рішення «Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради» буде чітко визначено Порядок переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території селищної ради та, тим самим, врегульовано організаційні та господарські відносини у цій сфері.

Основними цілями державного регулювання є:
- затвердження єдиного порядку переведення житлових приміщень (квартир, будинків) в нежитлові та навпаки на місцевому рівні;
- зменшення кількості конфліктних ситуацій з мешканцями прилеглих квартир та приміщень;
- спрощення процедури, визначення конкретних строків на документообіг у процесі переведення житлових приміщень (квартир, будинків) у нежитлові та навпаки, їх реконструкції, перепланування.

5. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

У зв’язку з відсутністю чіткого порядку і послідовності дій, необхідних для переведення придатного для проживання житлового будинку( приміщення )у нежитлове та навпаки виникає необхідність встановлення місцевими органами влади переліку документів та строків здійснення цієї процедури.

Затвердження рішення «Про затвердження Порядку переведення житлового приміщення (житлового будинку) у нежитлове та навпаки на території Березанської селищної ради» дозволить чітко визначити можливість фізичним і юридичним особам реалізувати свої законні права, свободи і інтереси з питань переведення житлових будинків(приміщень) у нежитлові та навпаки та використання їх в інших цілях.

Результатом прийняття запропонованого рішення буде: :
а) упорядкування процедури, чітке визначення послідовних етапів переведення житлових приміщень (квартир, будинків) у нежитлові та навпаки з подальшою реконструкцією, переплануванням, переобладнанням; ;
б) недопущення обмеження інтересів інших громадян, які проживають у будинку, шляхом визначення уповноваженими органами можливості та доцільності переведення житлових приміщень у нежитлові та навпаки з урахуванням ряду факторів, у тому числі мотивованих заперечень власників суміжних квартир (приміщень). .

6. Очікувані витрати та вигоди в результаті дії регуляторного акта

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Інтереси громадян

 

1.Розширення пропозиції на ринку товарів і послуг, пропонованих суб’єктами господарювання, за рахунок облаштування нових об’єктів.

2. Дотримання суб’єктами господарювання норм та стандартів в сфері містобудування та архітектури.

3. Покращення благоустрою прилеглої території за рахунок коштів суб’єктів господарювання.

4. Підвищення рівня правової захищеності жителів громади

 

Інтереси суб’єктів господарювання

1. Отримання нових приміщень для започаткування або для розширення існуючого бізнесу.

2. Збільшення доходу від розширення бізнес - діяльності.

3. Скорочення часу процедури переведення житлового приміщення (квартири, будинку) в нежитлове.

4. Підвищення рівня правової захищеності суб’єктів господарювання.

1. Витрати на отримання технічного висновку про стан приміщення та можливість його реконструкції

2. Витрати на виготовлення та погодження проектної документації

3. Витрати на проведення реконструкції та переобладнання.

4. Витрати на введення приміщення в експлуатацію.

 

Інтереси органу місцевого самоврядування

1. Зростання доходів місцевого бюджету за рахунок збільшення кількості суб’єктів господарювання.

2. Підвищення захищеності завдяки чітко регламентованим обов’язкам і правам сторін.

3. Зменшення числа скарг мешканців населених пунктів селищної ради.

4. Зростання авторитету органів місцевого самоврядування .

1.Проведення процедури оприлюднення матеріалів при підготовці регуляторного акту

2. Витрати робочого часц спеціалістів виконавчого комітету селищної ради

 

Впровадження проекту рішення додаткових витрат не потребує.

7. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію регуляторного акта.

Найбільш впливовими зовнішніми чинниками на дію регуляторного акту можуть бути:
- внесення змін до чинного законодавства України в галузі використання і забезпечення схоронності житлового фонду.
- внесення змін до чинного законодавства з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності.

8. Обґрунтування строку чинності запропонованого регуляторного акта

Строк дії запропонованого регуляторного акту необмежений.

В разі змін у чинному законодавстві, які впливають на дію запропонованого регуляторного акта, до нього будуть вноситись відповідні коригування.


9. Визначення показників результативності запропонованого регуляторного акта

1) кількість переведених із житлового в нежитловий фонд приміщень (квартир), будинків та навпаки;
2) строки прийняття рішення про надання дозволу на переведення житлових приміщень (квартир, будинків) в нежитлові та навпаки з моменту подання відповідних матеріалів.

10. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта.

Основними заходами, які будуть спрямовані на відстеження результативності регуляторного акта:
- аналіз інформації про кількість житлових приміщень (квартир, будинків), переведених в нежитлові та навпаки;
- відстеження строків прийняття рішення про надання дозволу на переведення житлових приміщень (квартир, будинків) в нежитлові та навпаки з моменту подання відповідних матеріалів .

Відстеження проводиться на основі статистичних даних.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснене не пізніше, ніж через шість місяців з дня набрання ним чинності, так як для визначення значень показників результативності регуляторного акту використовуються виключно статистичні дані

Повторне відстеження буде здійснюватись не пізніше двох років з дня набрання чинності рішення. У разі виявлення неврегульованих та проблемних моментів шляхом аналізу якісних та кількісних показників дії цього акта, ці моменти буде виправлено шляхом внесення відповідних змін.

Періодичні відстеження результативності будуть здійснюватись раз на кожні три роки, починаючи від дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.
 

Селищний голова                                     В.А.Хоміцький

 

 

Категорія: Виконавчий комітет | Додав: berezanselrada
Переглядів: 1714 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
idth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
ПОГОДА
Block title
Block content