Вівторок, 05.12.2023, 01:43

Березанська селищна рада

Підрозділи
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Селищна рада » Селищна рада

Основні аспекти державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

26 листопада 2015 року Верховна Рада України прийняла Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – Закон).

Цим Законом передбачено реформування системи надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.

Відповідно до прийнятого Закону базовий закон у сфері державної реєстрації викладено в новій редакції, який відтепер називається Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Законом передбачається децентралізації повноважень з державної реєстрації. Зокрема,функції з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців  передано органам місцевого самоврядування, держадміністраціям, нотаріусам та банкам.  Разом з тим, державну реєстрацію громадських формувань продовжують здійснювати органи юстиції.

Нормами Закону також запроваджено:

- уніфікація процедур та єдність методологіїдержавної реєстрації;

- подання документів для державної реєстрації та здійснення державної реєстрації за принципом екстериторіальності в межах України;

- можливість подання електронних документів для проведення всіх реєстраційних дій;

- скорочення переліку документів, що подаються для державної реєстрації (у тому числі за рахунок їх отримання в електронній формі від державних органів);

- скасування щорічного підтвердження та щорічної подачі фінзвітності (буде отримуватись з відомчого реєстру органу статистики);

- можливість заповнення за бажанням заявника заяви про проведення державної реєстрації безпосередньо особою, яка її приймає, тобто державним реєстратором;

- скасування паперових виписок та установчих документів та запровадження їх отримання в електронному вигляді через Портал електронних сервісів;

- заміна шести державних реєстрів (Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстру громадських формувань, Реєстру громадських об'єднань, Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство) на один – Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

- дворівнева система адміністративного оскарження рішень державних реєстраторів з можливістю скасування рішення та проведення державної реєстрації (у разі оскарження відмови у державній реєстрації);

- запровадження відповідальності суб'єктів державної реєстрації за порушення у сфері державної реєстрації (тимчасове блокування та анулювання доступу до реєстру; скасування акредитації банку як суб'єкта державної реєстрації).

Категорія: Селищна рада | Додав: berezanselrada (22.02.2016)
Переглядів: 266 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
idth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
ПОГОДА
Block title
Block content