Вівторок, 05.12.2023, 00:27

Березанська селищна рада

Підрозділи
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Селищна рада » Селищна рада

Програма економічного і соціального розвитку Березанської селищної ради на 2016-2018 роки

Програма

економічного і соціального розвитку

Березанської  селищної ради

на 2016 -2018 роки

 

2016 рік

смт. Березанка


 І. Вступ.

1.1.     Пріоритетні цілі та завдання діяльності селищної ради на 2016-2018 рік.

Програма соціально-економічного розвитку Березанської селищної ради на 2016-2018 р. (далі - Програма) розроблена відповідно до вимог законів України "Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України", "Про місцеве самоврядування в Україні",  Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року, затвердженої постановою Кабінету міністрів України №385 від 06.08.2014 р.

Мета Програми полягає у забезпеченні сталого соціально-економічного, екологічного і культурного розвитку селищної ради, створення нових робочих місць, підвищення рівня добробуту та соціальної захищеності населення, підвищення рівня життя населення,  збереження належних умов для праці та гармонійного розвитку особистості.

 У Програмі визначено цілі та завдання соціально-економічної та культурної діяльності селищної  ради на 2016-2018 роки, спрямовані на розвиток сіл – роботи з  благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт на об’єктах комунальної та інших форм власності, поповнення дохідної частини бюджету, з метою формування якісного та безпечного середовища життєдіяльності населення селищної ради.

Заходи Програми фінансуються за рахунок коштів бюджету Березанської селищної ради, інвесторів.

У процесі виконання,  Програма може уточнюватися. Зміни і доповнення до Програми затверджуються сесією Березанської селищної ради за поданням селищного голови або відповідних постійних депутатських комісій.

Звітування про виконання Програми здійснюється за підсумками року.                     

Загальні відомості про Березанську селищну раду

Станом на 01 січня 2016 року площа селищної ради  становить 4226 км² Заасфальтованість сільських комунальних доріг на вулицях, забудована домогосподарствами  складає – 19 км.  У нічний час освітлюється 19 км доріг по населеним пунктам. Водопровідні мережі із задовільним станом – 32,6 км; з незадовільним, що потребують заміни або нового будівництва - 2,9 км.

До складу Березанської селищної ради входять 4 населених пунктів: смт Березанка, села: Малахове, Марківка, Попільне. Загальна кількість населення - 4938 чол. Із них: міське населення - 4118, сільське - 820 чол.

Адміністративний центр – селище міського типу Березанка.

Територія ради – 4226 км².

Територією ради протікає річка Сосіка.

Підпорядковані населені пункти: смт Березанка, с. Малахове, с. Марківка, с. Попільне.

Адреса – Україна, Миколаївська область, Березанський район, смт Березанка, вул. Леніна, 86, тел. (05153)2-13-43, 2-13-10.

Поштовий індекс – 57401.

Голова селищної ради – Хоміцький Валерій Альбінович

Депутатський корпус – 22 депутата.

Обꞌєкти комунальної власності ради:

1. Березанський дошкільний навчальний заклад «Сонечко».

2. Малахівський дошкільний навчальний заклад «Капітошка».

3. Комунальне підприємство «Березань».


Паспорт Берзанської селищної ради

До складу ради входять:

Назва населених пунктів

Від-стань від центральної садиби (км)

Мешкає (осіб)

усього

з них праце-здатного віку

в тому числі

жінки

чоловіки

молодь (віком 16-35 р.)

з них діти-сироти

одинокі грома-дяни похилого віку

безро-бітні

Андріївка

3

146

103

81

52

32

-

2

4

Березанка

0

4118

2964

2306

1536

511

17

39

101

Попільне

5

181

130

97

66

39

-

1

-

Марківка

10

171

119

92

58

37

2

2

3

Малахово

8

322

209

161

103

61

-

5

7

На території ради функціонують

Назва галузі

Назва підприємств, установ, організацій

Кількість працівників

Усього

в тому числі

сезонних працівників

інвалідів

соціально-незахище-них категорій населення

 

1

2

3

4

5

6

Промисловість

Фірма «Мрія»

52

4

-

4

Будівництво

ЗАТ «Будсервіс»

14

2

-

2

Транспорт, зв’язок

 

ПАТ «Миколаївське обласне підприємство автобусних станцій»

 

11

 

-

 

1

 

 

1

Сільське господарство

(у тому числі фермерські господарства)

СКБ «Салют»

17

4

-

1

ПСП «Фрегат»

22

5

1

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Освітні установи

Загальноосвітня школа (І, І-ІІ, І-ІІІ ступені)_______

(зазначити, яка саме)

 

 

 

 

Березанський дитячий садок

Малахівський дитячий садок

38

3

2

7

14

2

1

2

Школа музична

6

-

1

2

Медичні установи

Фельдшерсько -

акушерський пункт

1

-

-

-

Аптека

6

-

-

1

Комунально-побутове обслуговування населення

 

- ремонт взуття

2

-

-

1

- пошив та ремонт одягу

4

-

-

1

- ремонт побутової техніки

1

-

-

-

- ремонт телерадіоапаратури

1

-

-

-

 

Підприємства, що надають комунальні послуги.

(зазначаються види послуг)

КП «Березань»

Якщо не створене комунальне підприємство при раді, зазначаються які комунальні послуги надаються і ким.

 

 

 

 

 

24

 

 

 

 

 

-

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

3

  • ветеринарно-зоотехнічні  послуги

1

-

-

1

  • постачання та реалізація сортового насіння сільськогосподарських культур, мінеральних добрив та хімічних засобів захисту рослин

1

-

-

-

  • ремонт будівель, над-вірних споруд, доріг, тротуарів

5

-

-

-

  • ритуальні послуги

3

-

-

-

Культура та спорт

Будинок культури

18,5

1

2

2

Бібліотека

18

-

1

2

Березанський краєзнавчий музей

1

-

-

-

Стадіон

1

-

-

-

Торгівля та громадське харчування

Магазини__черговий________ «Вікторія»_______     (зазначити, які саме)

«Госптовари»

4

-

-

1

3

-

-

-

3

-

-

-

«Промтовари»

1

-

-

-

Гастроном

3

-

-

-

Кафе

11

-

-

1

 

Всього (одиниць)

Чисельність

членів господарств (осіб)

Загальна площа с/г угідь

(га)

Кількість особистих селянських господарств

151

 

240

                                             


Перелік пам’яток історії, культури, архітектури:

1. Адміністративний будинок у Березанці по вул. Леніна, 34 (памꞌятка архітектури місцевого значення).

2. Братська могила радянських воїнів (2 чоловіки) та памꞌятний знак на честь воїнів-земляків, загиблих в роки Великої Вітчизняної війни (1941-1945) в центрі селища (памꞌятка історії місцевого значення).

3. Братська могила радянських воїнів (19 чоловік) та памꞌятний знак на честь воїнів-земляків, загиблих в роки Великої Вітчизняної війни (1941-1945) в с. Попільне на кладовищі (памꞌятка історії місцевого значення).

4. Братська могила радянських воїнів (3 чоловіки) та памꞌятний знак на честь воїнів-земляків, загиблих в роки Великої Вітчизняної війни (1941-1945) в с. Марківка (памꞌятка історії місцевого значення).

Найголовнішим соціальним недоліком сіл  є  незадовільний стан доріг, застаріла водо мережа.

Стратегічною метою селищної ради є виконання наступних робіт:  

- проведення робіт з реконструкції існуючих водопровідних мереж та будівництво нових зокрема по вулицях: Степова - 900 м, Суворова - 1400 м, Степова, Леніна (закільцювати) - 600 м;

- здійснити ремонт свердловини провулок по вул. Молодіжна;

- поступове асфальтування доріг:

• 2016 рік - капітальний ремонт вул. Новосельська,  Банківський провулок (біля дитсадку), поточний ремонт: вулиці Степова, Перемоги, Банківський провулок (від Суворова до ЦРЛ);

• 2017 рік -  вул.Чернігівська, Трояндова, пішохідний тротуар від мостка  через річку Сосіка і до вул. Кірова, вул. Степова – пров. Млиновий (перехрестя), підʼїздна дорога до будинку Суворова,79 і до податкової інспекції.

• 2018 рік –ремонт  пішохідних доріжок.

- виготовлення проектно-кошторисної документації на вуличне водовідведення по вул. Новосельській, Банківському провулку;

- приділення уваги учасникам  АТО;

- ремонт відмостки будівлі Малахівського ДНЗ;

- підтримка духовно-релігійних установ;

- будівництво дитячих майданчиків біля  житлових  масивів;

- розвиток КП «Березань» (придбання комунальної спецтехніки);

- ліквідація підтоплення під час повені;        

- благоустрій кладовищ;                                                

- підтримка малого та середнього бізнесу;

- створення належних умов для всебічного та повноцінного розвитку дітей;

- поліпшення діяльності усіх складових фізкультурного руху в селищі;

- сприяння збільшенню випуску конкурентоспроможної продукції місцевого виробництва;

- вирішення питання забезпечення громадян селища якісною питною водою;

- вирішення питань збирання, транспортування побутових відходів;

- облаштування вуличного зовнішнього освітлення селища;

-делегування коштів на масові заходи РБК для громадян смт Березанка.

Загальний очікуваний ефект від реалізації програмних цілей – підвищення рівня благоустрою селищної ради, розвиток духовно-культурних та спортивних заходів, підвищення рівня надання послуг КП «Березань».


ІІ. Соціальна сфера.

2.1. Демографічна ситуація.

Як і загалом в Україні, в Березанській селищній раді смертність перевищує народжуваність, так в 2015 році народилось 88 дитини, померло 89 осіб, уклали шлюб – 74, розірвали шлюб -18, 7 осіб- змінили імя.

Більшість факторів, які впливають на демографічну ситуацію в селі, формуються на загальнодержавному рівні і залежать від фінансово-економічного стану та добробуту населення. Подолання фінансової кризи та поліпшення економічного стану населення, що в свою чергу призведе до досягнення сталого демографічного розвитку, нормалізації і відтворення населення, є тривалим і складним процесом.

2.2. Підтримка сім’ї, дітей та молоді.

У ході економічного  та соціального реформування з’явився  ряд несприятливих факторів, які негативно впливають на стан сімей. Передусім це стосується демографічної ситуації, репродуктивного здоров’я, економічного стану сімей, сімейного безробіття, виховання дітей у сімʼї та їх навчання. Потребують розв’язання проблеми професійної підготовки, продуктивної зайнятості, охорони здоров’я, соціального забезпечення.

Останніми роками спостерігається нестабільність рівня життя більшості сімей селищної ради, особливо в с. Марківка.

Потрібно відмітити статистику по  селишній раді:

- пенсіонерів - 1200 чол.;

- багатодітні сім'ї  – 48 чол.;

- діти - інваліди – 20 чол.;

- сімʼї зі складними життєвими обставинами – 22;

- неблагонадійні сімʼї, що знаходяться на обліку - 3.

З метою збереження родинних стосунків, надання соціальної підтримки сім’ям, які потребують допомоги, запобігання раннього соціального сирітства і реалізуватиметься ця Програма, на основі якої прийматимуться при необхідності підпрограми прямого спрямування, а саме: «Батьківський місточок» - школа для сімей, які очікують дитину, молодіжний клуб «Як стати успішним», «Рівний серед рівних» - для сімей та осіб, які мають обмежені можливості, «Віра. Надія. Любов.» - підтримка членів сімей, в яких є алко- та наркозалежні.                                 

Планується придбання призів, подарунків до таких свят як  День знань, День інваліда, День св. Миколая, до Міжнародного Дня сім’ї – 10 тис. грн. на рік.

Основні завдання, які будуть реалізовані через Програму  по соціальному захисту молоді та дітей:

* Направлення коштів на оздоровлення дітей у 2016 році: Березанська ЗОШ- 6930 грн., Малахівська ЗОШ – 4200 грн.

* Підтримка обдарованих дітей з соціально-незахищених категорій сімей шляхом проведення конкурсів, виставок, фестивалів тощо – 5  тис. грн.

* Реалізація підпрограми «Віра. Надія.Любов.» - підтримка членів сімей, в яких є алко- та наркозалежні. Придбання канцтоварів, наочного приладдя, комплектуючих для практичних занять, подарунків, створення та розміщення інформаційної продукції, транспортні витрати – 1 тис. грн.

* Організація круглих столів, семінарів, тренінгів тощо –  300 грн.

* Реалізація підпрограми молодіжний клуб «Як стати успішним». Придбання канцтоварів, призів, створення та розміщення інформаційної продукції, транспортні витрати – 2 тис. грн. на рік.

* Надання матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам с. Марківка (єдине село без газифікації)  на придбання твердого палива – 22 тис. грн. на рік.                                           

* Для створення банку даних  соціально-незахищених категорій сімей, обдарованих дітей, малозабезпечених сімей, молодіжного клубу та для проведення заходів з цими категоріями населення придбати компʼютер – 7 тис. грн.                                                             

* Сприяння дотримання державних гарантій щодо дітей, які влаштовані у прийомні сімʼї та під опіку чи піклування громадян.

* Придбати стільці в зал засідання селищної ради (для проведення заходів, сесій) - 9 тис.грн.

* Придбати круглий стіл в зал засідань селищної ради (для проведення конференцій, засідань) – 8750 грн.

 * Попередження соціального сирітства.

 * Реінтеграція новонароджених дітей, від яких відмовилися батьки, та дітей віком до 3 років з будинків дитини у сімейне оточення (батькам, у прийомні сімʼї, дитячі будинки сімейного типу, встановлення опіки, усиновлення).                                    

2.3. Зайнятість населення та ринок праці.

Всього на території селищної ради  зареєстровано  працездатного населення:

- смт Березанка – 2964 чол;

- с.Андріївка - 103 чол;

- с.Попільне - 130 чол;

- с.Малахове - 209 чол;

Близько двохсот чол.овік працюють в м. Одеса (ТІС, припортовий завод).

Станом на 01 січня 2016 року у Березанському районному центрі зайнятості на обліку знаходяться 119 безробітніх:

- смт Березанка - 101 чол.;

- с. Андріївка - 4 чол.;

- с. Марківка - 3 чол.;

- с. Малахове - 7 чол.

Основні завдання та заходи на 2016 рік:

● Сприяння зайнятості населення, зниження рівня безробіття.

●Сприяння розвитку підприємництва. Створення пунктів ремонту взуття, перукарні в селах Марківка, Попільне, Малахове.


ІІІ. Гуманітарна сфера.

3.1. Охорона здоров’я.

 На території селищної ради функціонують  медичні установи:

1. Комунальний заклад «Березанська  районна лікарня», до складу якої входять поліклініка та стаціонарне відділення.                           2. Комунальний заклад «Березанський районний центр первинної медико-санітарної допомоги».

3.  Малахівський ФАП. 

Лікарні та ФАП  знаходяться на утриманні районного  бюджету.

Великою проблемою лікарні є нагальна потреба проведення капітального ремонту приміщення поліклініки – підлога, внутрішній ремонт стін та стель.

При умові значного перевиконання бюджету розглядатиметься  можливість надання грошової допомоги на придбання ліків для онкохворих.

Основні завдання та заходи на 2016 - 2018 рік:

● Здійснювати допомогу на нагальні потреби медичних закладів з бюджету селищної ради - 5 тис. грн.

3.2. Освіта

На території селищної ради функціонують Березанська і Малахівська загальноосвітні школи, які знаходяться на утриманні відділу освіти Березанської  РДА, а також 2 ДНЗ: «Капітошка» в с. Малахове та «Сонечко» в смт Березанка, які фінансуються із бюджету селищної ради.

 Основні завдання та заходи на 2016-2018  рік:

* Здійснювати допомогу на нагальні потреби шкіл за рахунок меценатів та при можливості  делегування коштів  із селищного  бюджету;

* Здійснити ремонт відмостки будівлі Малахівського дитячого садку;

* Придбати  насос  в котельню Малахівському ДНЗ -  3 тис. грн.

* Заміна леноліуму в Березанському ДНЗ 240 м².  

* Придбання мʼясорубки на харчоблок Березанського ДНЗ - 12 тис.грн.

* Придбання пилососу в Березанський ДНЗ - 2тис.грн.

* Придбання генераторів для дитячих дошкільних закладів, адмінбудівлі селищної ради та помпи (на випадок надзвичайних ситуацій) – 25 тис. грн.

* Здійснити ремонт критих ігрових майданчиків Березанського ДНЗ «Сонечко».

3.3. Культура та духовність.

На території  селищної ради  розміщені наступні заклади культури - РБК, бібліотеки доросла та дитяча, історичний музей, дитяча музична школа, які фінансуються із районного бюджету та Малахівський СБК, що знаходиться на утриманні бюджету селищної ради.                                              

В актовій залі  Малахівського СБК проводяться святкові заходи, концерти, збори. Діють гуртки художньої самодіяльності. Жіночий вокальний ансамбль «Сусідоньки» неодноразово був переможцем та призером районних та обласних  конкурсів, оглядів та фестивалів. Колектив нагороджений грамотами  обласного управління  культури, районного відділу культури.

На території селищної ради знаходяться й духовні заклади: українська православна церква Віри, Надії, Любові та їх матері Софії, Покровський храм, Молитвенний дім, церква адвентистів сьомого дня, сільський храм Великомученика Дмитрія Солунського (с. Малахове).

 Основні завдання та заходи на 2016-2018 рік:  

* Здійснювати допомогу на нагальні потреби за рахунок  селищного бюджету Малахівському СБК, а РБК  за допомогою делегування  коштів селищного бюджету та коштів  спонсорів.

* Для відзначення Дня памʼяті жертв Другої світової війни (День Перемоги) забезпечити фінансування заходів: придбання корзини квітів, листівок, необхідних продуктів для «солдатської каші», тощо – 2 тис. грн. в рік.

* Відзначення 150-ти річчя створення Березанки - 10 тис. грн. в 2016 році.      

* На  проведення заходів до дня захисту дітей – 1 тис. грн.

* На проведення концертної програми до 8 Березня - придбання корзини квітів для урочистого засідання, концерту - 500 грн. в рік.

* Виділення коштів для воїнів-афганців та воїнів-інтернаціоналістів - 5100 грн. в рік.

* День Конституції, мітинги - на квіти,  – 300 грн. на рік.

* Заходи до Дня Незалежності - 1 тис. грн. на рік.

* День Знань - 2 тис. грн. на рік.

* Новорічні та Різдвяні подарунки (дітям дитсадків та дітям, чиї батьки - учасники АТО) – 30 тис. грн. на рік.

3.4. Фізична культура і спорт

На території селищної ради діють такі спортивні заклади:

- стадіон «Фортуна», який на балансі селищної ради;

- два спортзали ДЮСШ- балансоутримувач відділ освіти РДА.

Рішенням №19 від 19 червня 2015 року  Березанської селищної ради  була прийнята Програма розвитку фізичної культури і спорту  на 2015-2018 роки, відповідно якої здійснюватиметься фінансування заходів у галузі фізичної культури і спорту. 

Відповідно цієї Програми передбачити кошти на проведення змагань з футболу на кубок селищного голови до дня Перемоги - 3 тис. грн. та на транспортні  витрати (поїздка дитячих команд на обласні змагання) - 6 тис. грн.


 IV. Основні напрями соціально-економічного розвитку

4.1. Ресурсне забезпечення розвитку селищної ради.

Цілями діяльності селищної ради є підвищення ефективності фінансово-бюджетної діяльності, забезпечення стабільного функціонування бюджетної системи в умовах фінансово-економічної кризи шляхом зміцнення та збільшення дохідної частини бюджету, підвищення ефективності, оптимізації раціонального використання бюджетних коштів.

Фінансово-бюджетна діяльність - це основний інструмент регулювання та стимулювання економічних і соціальних процесів, що реалізується за рахунок бюджетних ресурсів, власних коштів,  коштів позабюджетних фондів та коштів інвесторів.

В останній  рік надходження до селищного  бюджету покращилися, що в свою чергу дозволяє виконувати його дохідну частину. Видаткова частина бюджету виконується на100%. 

Основними по наповненню сільського бюджету є доходи від місцевих податків і зборів (земельний податок, орендна плата за землю, єдиний податок, податок на нерухоме майно, акцизний податок).

Однією з головних подій для селищної ради  стало виготовлення генплану. Це позитивно вплине на розвиток наших сіл та на наповнюваність селищного  бюджету.    

Основні завдання та заходи на 2016 -2018 рік:

●Забезпечити виконання дохідної частини бюджету.

● Забезпечити своєчасну та в належних розмірах сплату фізичними та юридичними особами податків, зборів та обов'язкових платежів до селищного  бюджету. 

●Переглядати  тарифи на комунальні послуги відповідно до їх реальної вартості, що в свою чергу зменшить видаткову частину селищного бюджету та дасть змогу вивільнені кошти направити на розвиток інфраструктури сіл.

Очікувані результати:

● Стабільне функціонування бюджетної системи.

● Збільшення дохідної частини селищного  бюджету.

● Підвищення ефективності використання бюджетних коштів, що дозволить ефективно їх залучати на вирішення першочергових заходів у житлово-комунальній та соціальній сферах.

● Покращення матеріально-технічної бази КП «Березань», дошкільних навчальних закладів, закладів культури.

4.2. Розробка та виготовлення схем та проектів.

 * При виготовлені генплану території селищної ради розглянути можливість  виділення земельних ділянок для молодіжного будівництва.

 * У 2016 році необхідно продовжувати роботи із виготовлення проектів асфальтування  доріг.

Основні завдання та заходи на 2016-2018  рік:

● Розроблення проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту доріг – 50 тис.грн.

4.3. Поліпшення  та  розвиток інфраструктури.  Благоустрій.

Один із найбільших напрямків роботи селищної ради і по об’єму і по кількості вкладених в нього коштів - це  благоустрій населених пунктів. Виконання заходів забезпечується за рахунок коштів Березанської селищної ради.

Селище Березанка є райцентром, тому благоустрій потребує сучасних впроваджень.

Не вистачає професійного підходу до озеленення, розміщення малих архітектурних форм та місць відпочинку громадян, молоді та дітей.

На упорядкування території та проведення запланованих заходів з загального фонду місцевого бюджету на благоустрій планується   виділити  - 330 тис. грн.

Основні завдання та заходи на 2016-2018  рік:

* Закупити садженці багатолітніх квітів, газонної трави – 10 тис. грн.

* Встановлення декоративних лавок в парковій зоні - 20 тис. грн.

* Казкове містечко: встановлення гойдалок, вуличних тренажерів - 30 тис. грн.

* Своєчасне очищення, вивіз сміття із паркової зони, кронування сухих дерев – 20 тис. грн. на рік.

* Утримання кладовищ (завезення піску, грунту), придбання огорожі для кладовища- 57 тис. грн.

* Облаштування майданчика для сміттєвих баків по вул. Суворова – 25 тис. грн.

* Оплата за вуличне освітлення.

* Придбання матеріалів та інвентарю на благоустрій та утримання майна комунальної власності – 6 тис. грн. на рік.

* Утримання памʼятників та прилеглої території – 15 тис. грн.

* Поточний ремонт автобусних зупинок - 2 тис. грн.

* Придбання вапна для побілки бордюрів, дерев - 2 тис. грн. на рік.

* Поточний ремонт та фарбування лавок паркової зони – 1 тис. грн.

* Придбання матеріалів для функціонування вуличного освітлення - 10 тис. грн.

* Придбання бензопили та запчастин до неї та газонокосилок - 12 тис. грн

 * Розчищення доріг від снігу – 10 тис. грн.

* Придбання дитячих майданчиків – 30 тис. грн.

* Грейдерування ґрунтових доріг, поточний (ямковий)  ремонт заасфальтованих доріг – 74 тис. грн.

* Встановлення дорожніх  знаків   – 5 тис. грн.

* Капітальний ремонт доріг (асфальтування) вул. Новосельська, Банківський провулок (біля дитячого садку)  -  1 млн. грн.

* Поточний ремонт вулицьСтепова, Банківський провулок (від Суворова до ЦРЛ) - 100 тис. грн.

Очікувальний результат:

- забезпечення благоустрою вулиць та місць загального користування сіл;

- наведення благоустрою на сільських кладовищах;

- задоволення потреб дітей дитячими майданчиками;

- забезпечення належного стану комунальних доріг;

- забезпечення благоустрою та естетична привабливість території селищної ради.

 4.4. Реформування житлово-комунального господарства

Стислий опис ситуації в галузі:

Головним напрямом роботи щодо розвитку житлово-комунального господарства у 2016-2018 році буде, забезпечення фінансової стабільності галузі, поліпшення рівня та якості надання житлово-комунальних послуг населенню.

Передбачається здійснити заходи, спрямовані на:

- зменшення споживання енергоносіїв на виробництво послуг шляхом

  впровадження енергозберігаючих заходів;

- реконструкцію централізованих систем водопостачання;

- установку приладів обліку споживання води в приватному секторі;

- своєчасне виконання комплексу робіт із підготовки до роботи в осінньо-

  зимовий період 2016/2018 років.

Відповідно до  Закону України «Загальнодержавна програма «Питна вода України» від 20.10.2011 року № 3933-УІ буде продовжено виконання заходів Програми реформування і розвитку систем водопостачання на період 2016-2018 років.

Відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» буде продовжена робота щодо коригування та прийняття економічно обґрунтованих тарифів на житлово – комунальні послуги.

Майно передане КП «Березань» на праві господарського відання передбачається утримувати за рахунок власних коштів  комунального господарства  та субвенції селищної ради.

Ритуальні послуги  на території Березанської селищної ради здійснюватиме КП «Березань» та субʼєкти господарчої діяльності, які уклали договори із КП «Березань».

Благоустрій кладовищ забезпечуватиметься  (завезення піску та грунту) за рахунок субвенції з бюджету селищної ради.  

Пріоритетні завдання Програми та окремі заходи щодо їх виконання на 2016-2018 рік:

- проведення модернізації та переоснащення житлово-комунального господарства, подальше створення об’єднань співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ);

- обслуговування існуючого сміттєзвалища та закупівля матеріалів для огорожі - 100 тис. грн.;

- скорочення понаднормових витрат води в мережах;

- впровадження енергозберігаючих технологій в централізованих системах водопостачання і водовідведення  шляхом модернізації обладнання;

- провести роботу з  підготовки пакету документів для отримання в Департаменті екології та природних ресурсів Миколаївської обласної державної адміністрації дозволу на побудову центрального сміттєзвалища та лімітів на утворення та розміщення твердих побутових відходів  в 2016 році - 200 тис.грн.;

- заміна запірної арматури - 3 тис.грн.;   

- поточний ремонт глибинних водопровідних насосів – 20 тис. грн.;

- поточний ремонт погружних фекальних насосів  – 20 тис. грн.

Очікуваний результат:

- покращення якості надання комунальних  послуг населенню;

- покращення умов роботи КП «Березань»;

- зменшення втрат води при транспортуванні;

- зменшення кількості поривів трубопроводів


V. У галузі будівництва.

5.1. За рахунок бюджету розвитку селищної ради передбачається:

- Виготовлення право установчої документації на адмінбудівлю селищної ради, стадіон «Фортуна», Малахівський СБК – 30 тис. грн.

 -Провести заміну вікон та вхідних дверей адмінбудівлі селищної ради - 50 тис. грн.  

- Провести заміну обладнання на артсвердловині с.Адріївка - 8 тис. грн.

- Розширення кладовищ смт Березанка, с.Марківка.

- Виготовити документацію та провести необхідні роботи по облаштуванню тротуарів в провулках вул. Леніна-Суворова (біля військомату)  та провулок вул.Суворова-Степова (біля Вдовіцьких), вул.Молодіжна - 60 тис. грн.

- побудувати 500 м насипної дороги біля моста на Адамівку.


 VI. У сфері енергозабезпечення та енергозбереження.

Ефективне використання енергоресурсів та надійне енергозабезпечення мають вирішальний вплив у вирішенні проблем соціальної сфери. Основним завданням є зменшення споживання енергоносіїв на виробництво послуг шляхом впровадження енергозберігаючих заходів.

Основні завдання та заходи:

- реконструкція та облаштування електромережі зовнішнього освітлення, з

  провадженням світильників із енергозберігаючими джерелами світла;

- впровадження елементів декоративного освітлення.


VII. У сфері промисловості.

Головною метою на 2016-2018 роки буде сприяння в  залученні фінансових ресурсів для інноваційної діяльності та збільшення випуску  конкурентоспроможної промислової продукції і просуванні її на внутрішній та зовнішні ринки.


VIII. У сфері роздрібного товарообігу та системи платних послуг населенню.

Буде продовжено роботу зі збереження тенденції активного розвитку підприємництва, забезпечення стабільних сприятливих умов для його функціонування, удосконалення регуляторних процесів, зняття штучних бар’єрів для виходу на ринок нових суб’єктів підприємницької діяльності. А також забезпечення дотримання суб’єктами підприємницької діяльності Порядку погодження режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг розробленого відповідно до п.п. 4 п.б ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", п. 13 Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. № 833, п. 25 Правил побутового обслуговування населення, затверджених постановою Кабінету  Міністрів України від 16.05.1994  р. № 313 (із змінами), п.16 Правил роботи дрібно роздрібної торговельної мережі, затверджених наказом Міністерства зовнішніх економічних зв'язків і торгівлі України від 08.07.1996 р. № 369 (із змінами) та інших нормативних документів, що регламентують торговельну діяльність та діяльність у сфері послуг.

Забезпеченню якісного розвитку мережі підприємств торгівлі і  сфери побуту сприятиме:

- розширення видів послуг, що надаються цими підприємствами;

- підвищення рівня освіти, кваліфікації працівників сфери послуг.

А також  постійний контроль зі сторони  селищної ради у справах захисту прав споживачів щодо попередження порушень Порядку  провадження торгівельної діяльності та правила торгівлі, а також  порушень Закону України «Про захист прав споживачів».


IX. У сфері фінансових ресурсів та доходів селищного бюджету на 2016-2018 роки.

Успішне вирішення комплексу завдань щодо забезпечення сталого економічного та соціального зростання, функціонування і розвитку різних сфер економіки селища значною мірою залежить від економічної ефективності фінансової політики, орієнтованої на поступове зростання та формування необхідних обсягів фінансових ресурсів.

Згідно діючого бюджетного та податкового законодавства  доходи селищного бюджету у 2016 році прогнозується отримати на рівні  6 614 780 грн.


X. У сфері щодо забезпечення законності та правопорядку, охорони прав свобод і законних інтересів громадян селища.

10.1 Систематично аналізувати стан забезпечення прав і законних інтересів громадян. За результатами аналізу та з урахуванням факторів негативного впливу, причин і умов, що сприяють вчиненню правопорушень та злочинів, вживати заходи по їх усуненню.

10.2. Продовжити підтримку роботи громадського формування Березанської селищної ради «Захисник».

10.3. Втілення в життя заходів Комплексної програми профілактики правопорушень та боротьби зі злочинністю на території Березанської  селищної ,  розробленої відповідно до Конституції України, Закону України «Про міліцію», Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 18 лютого 2002 року «Про заходи щодо подальшого зміцнення правопорядку, охорони прав і свобод громадян».


XI. Техногенна безпека

У 2016 році основну увагу передбачено зосередити на виконанні робіт з попередження виникнення надзвичайних ситуацій та створення відповідних умов щодо мінімізації негативного впливу їх на навколишнє природне середовище та стан здоров’я людей.

В селищному бюджеті на 2016  рік передбачено:

- резервний фонд в розмірі 50 тис. грн. кошти якого можна буде направити на  фінансування заходів по ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха. В основному для забезпечення резерву паливо–мастильних матеріалів (ПММ) для роботи у ліквідації надзвичайних ситуацій (пожежі, затоплення);

 Основна увага приділятиметься створенню формуваням цивільного захисту по виконанню допоміжних робіт із запобігання виникненню або ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій із селищних громадських організацій та   суб’єктів господарювання, які мають чисельність працюючого персоналу понад 50 осіб та володіють транспортною, будівельною, комунальною, медичною, пожежною та іншою спеціальною технікою.

Для виконання робіт з мінімізації можливості виникнення надзвичайних ситуацій – снігопад, буревій, пожежі, зокрема на сміттєзвалищі,  створюються відповідні угоди з підприємцями, підприємствами, фермерськими господарствами в наданні допомоги наявною технікою при ліквідації надзвичайних ситуацій. Кошти на утримання доріг в осінньо-зимовий період зарезервовано.

Будуть утворені консультативні пункти з питань цивільного захисту при селищній раді та КП «Березань», які будуть забезпечені інструктивними матеріалами та зможуть надавати відповідну інформаційну допомогу жителям смт Березанка, сіл Малахове, Попільне, Марківка.


  XII. Інвестиційна політика.

Головною метою інвестиційної політики на 2016-2018 роки є:

  1. Збільшення обсягів інвестицій в реальний сектор економіки селища, шляхом активного залучення джерел фінансування, підвищення ефективності їх використання для досягнення стабільного соціально-економічного розвитку селища.

 XIІІ. Джерела фінансування Програми соціально-економічного та культурного розвитку селища.

Реалізація програми здійснюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в України», Бюджетного Кодексу України за рахунок коштів селищного бюджету, коштів державного бюджету, спец. коштів, коштів цільових фондів та інших, що не суперечать чинному законодавству.

Категорія: Селищна рада | Додав: berezanselrada (12.02.2016)
Переглядів: 629 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 4
4   [Материал]
То ж водовідведення по Новосельській та Банківському буде виконуватись в 2016 році?
Дякую за розяснення, вибачте за "бла-бла-бла".

0
3   [Материал]
Шановний відвідувач, надаємо Вам відповідь на ваш коментар!
1. Паспорт селищної ради був створений за формою статистичних звітів, де категорія чоловічої статі не зазначається. Але, якщо це є принипово, надаємо зміни до таблиці із вказаною кількістю чоловічого населення.
2. Фахівці із розробки проектно-кошторисної документації, вивчивши обʼєкт роботи, запропонували виконати капітальний ремонт дорожного покриття  одночасно з водовідведенням. Таким чином, ці роботи будуть виконані за одним робочим проектом й, відповідно, кошти будуть заощаджені.
P.S.Програма, вибачте, не "бла-бла-бла", а серйозний документ, який потребує обговорення з громадськістю. Дякуємо за Вашу думку!

2   [Материал]
Шановні radabrz2016, дякую за увагу.
1. В першій таблиці в стовпчику "мешкає осіб" вказано вказано кількість населення. Простий підрахунок показує, що чоловіче населення відсутнє взагалі.
Мешкає (осіб) усього з них праце-здатного віку в тому числі жінки молодь (віком 16-35 р.) з них діти-сироти одинокі грома-дяни похилого віку безро-бітніДе тут чоловіки і скільки їх? Військова таємниця?
2.Читаємо:
"Стратегічною метою селищної ради є виконання наступних робіт: "
бла-бла-бла
"• 2016 рік - капітальний ремонт вул. Новосельська,  Банківський провулок (біля дитсадку), поточний ремонт: вулиці Степова, Перемоги, Банківський
провулок (від Суворова до ЦРЛ);"
далі:
"- виготовлення проектно-кошторисної документації на вуличне водовідведення по вул. Новосельській, Банківському провулку;"
з чого виходить, що спочатку капітално ремонтуємо Банківський провулок, а потім, після виготовлення кошторису, знову вкладаємо гроші в ту ж саму роботу.
Питання- скільки громадських коштів буде (мяко кажучи) знищено?

1   [Материал]
1. Судячи з паспорту Березанської селищної ради, на її території не приоживає жоден чоловік (див таблицю "до складу ради входять").
2. Продовжуємо працювати в кращих традиціях Совєтов: спочатку кап ремонт доріг а потім комунікації.

idth="100%" cellspacing="1" cellpadding="2" class="commTable">
Имя *:
Email:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
ПОГОДА
Block title
Block content